Beetje flauw dit ,moet die gast nu maar in zijn eigen bed schijten ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, voor wie, weet ik niet. maar niet voor mij iig. ajb dames
[afbeelding]
Ow djezus, ook dat nog. Wat een ondermaats dingetje lijkt dat trouwensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Mereltje het volgende:
Volgens mij heeft Brian er wel weer zin in..
[afbeelding]
Welja 2xquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
de toetjes waren weg voor er slagroom uit de spuit kwamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:31 schreef BBW het volgende:
Hahaha, die Brian probeert met toetjes te vertellen dat hij weer niet kon klaar komen
nee hoor brian is zijn vriendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef havefun het volgende:
[..]
Beetje flauw dit ,moet die gast nu maar in zijn eigen bed schijten ofzo?
Bij Brian hoeft hij natuurlijk ook niet aan te kloppen om daar de boel onder te schijten.
Je hebt bloedlullen en vleeslullen he? niet vergeten !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Ow djezus, ook dat nog. Wat een ondermaats dingetje lijkt dat trouwens![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:35 schreef Fikkert het volgende:
[..]
de toetjes waren weg voor er slagroom uit de spuit kwam![]()
Ik dacht dat Brian zo buitegewoon groot geschapen was.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
Ja, maar ik dacht.. ik dacht... dat dit het geval in parate staat wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt bloedlullen en vleeslullen he? niet vergeten !
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:32 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Brian zou wel wat zijn voor een Jambers-uitzending.
Jambers' hese stem:
"Dit. Is Brian. Overdag... is hij een in zichzelf gekeerd individu... dat zijn eigen fouten... projecteert op anderen. 's Avonds verandert hij... in een wild beest, dat seks heeft... met elke vrouw die hij kan bemachtigen. Hij geniet... van de geneugten... die zijn verblijf... in de lukse villa die Gouden Kooi heet... hem verschaffen'
En anders is het alsnog een goede kandidaat voor een programma van Peter R. de Vries... over loverboy.
Wie ruimt er de rommel op als Jaap op springen staat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia Eric en Huub zijn weer bezig met de toiletdeur om Jaap te pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |