precies wat hij bedoelt, dat is dus zo'n 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
J'aime j'aime la vie, ergens in de jaren 80 geloof ik. Was wel een lekker deuntje. En volgens mij ook hoog in de hitlijsten.
Dat was anders in de clip van "Land of Confusion" van Genesis. http://upload.wikimedia.o(...)usionscreenshot3.JPGquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:40 schreef Knarf het volgende:
Uit die quote kun je wel meer leiders halen.
Bush, Puttin en Kim Yong-II kan ik er ook wel uithalen.
Haha, daar heb je gelijk in. Ik vind het songfestival ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
precies wat hij bedoelt, dat is dus zo'n 20 jaar geleden.
Na vorig jaar niet meer hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het songfestival is alleen nog populair in het bejaardentehuis. Dus, who cares?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan Abba.Die hebben het in ieder geval nog ver geschopt. Van die Sandra Kim heeft niemand meer wat gehoord na dat liedje. Ik zou niet eens weten of het kreng zij nog leeft of niet. Over de Nederlandse inbreng zullen we maar wijselijk onze mond houden.
![]()
Ja, want Israel wordt aangepaktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Meki het volgende:
wat een goed idee
dit maakt me dag weer goed
werd eens tijd ook nogquote:
In cultureel opzicht hoort Israel wel bij Europa ja, en Marokko niet, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Hoort Israel bij EUROPA
Nee dan hoort Israel niet mee tedoen
ANDERS mag MAROKKO ook meedoen of niet
Wat cultureelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Perun het volgende:
[..]
In cultureel opzicht hoort Israel wel bij Europa ja, en Marokko niet, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over.
O ja? Welk cultureel opzicht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Perun het volgende:
[..]
In cultureel opzicht hoort Israel wel bij Europa ja, en Marokko niet, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over.
Het heeft geen zak met europa of de eu te maken. het is een samenwerking van publieke stations.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Hoort Israel bij EUROPA
Nee dan hoort Israel niet mee tedoen
ANDERS mag MAROKKO ook meedoen of niet
Natuurlijk heeft het met de EU te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft geen zak met europa of de eu te maken. het is een samenwerking van publieke stations.
nee meki, het heeft NIKS met de eu te makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft het met de EU te maken.
het is toch EURO SONG FESTIVAL
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat cultureel
Israel hoort niet eens in Europa
economisch en handel hoort Marokko ook bij Europa
cultureel ook.
Doet Marokko mee ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee meki, het heeft NIKS met de eu te maken
Het festival heeft de naam te danken aan het Eurovision TV Distribution Network, een onderdeel van de European Broadcasting Union (EBU). Aan het songfestival kan ieder actief EBU-lid meedoen, waardoor ook landen buiten Europa die mogelijkheid krijgen. Het gaat hier om Israël, Marokko, Tunesië, Algerije, Egypte, Libanon, Libië, Syrië en sinds kort Georgië en Armenië.
Wat is er exact zo Joods aan de Europese cultuur door de eeuwen heen geweest dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef Perun het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten?
Europa heeft een Joods-Christelijke cultuur en de meeste inwoners van Israel zijn (nakomelingen van) immigranten uit Europa, dus Israel hoort in cultureel opzicht zeker bij Europa. Ook qua economie en politiek bestel is het veel meer vergelijkbaar met Europa dan met het Midden-Oosten. Marokko is een moslimland en de economie en culturele waarden zijn totaal niet op Europees niveau.
Maar zoals ik al zei, dit topic gaat hier niet over, dus ik ga hier niet verder met jou over 'discussieren'.
Europa bestaat uit 0 % op Joods cultuur. want we volgen geen talmoed. wel op Christelijke vlak want kerstmis viert heel Europa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef Perun het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten?
Europa heeft een Joods-Christelijke cultuur en de meeste inwoners van Israel zijn (nakomelingen van) immigranten uit Europa, dus Israel hoort in cultureel opzicht zeker bij Europa. Ook qua economie en politiek bestel is het veel meer vergelijkbaar met Europa dan met het Midden-Oosten. Marokko is een moslimland en de economie en culturele waarden zijn totaal niet op Europees niveau.
Maar zoals ik al zei, dit topic gaat hier niet over, dus ik ga hier niet verder met jou over 'discussieren'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |