abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46851285
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

J'aime j'aime la vie, ergens in de jaren 80 geloof ik. Was wel een lekker deuntje. En volgens mij ook hoog in de hitlijsten.
precies wat hij bedoelt, dat is dus zo'n 20 jaar geleden.
pi_46851377
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:40 schreef Knarf het volgende:
Uit die quote kun je wel meer leiders halen.
Bush, Puttin en Kim Yong-II kan ik er ook wel uithalen.
Dat was anders in de clip van "Land of Confusion" van Genesis. http://upload.wikimedia.o(...)usionscreenshot3.JPG
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:03:02 #28
111528 Viajero
Who dares wins
pi_46851872
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

precies wat hij bedoelt, dat is dus zo'n 20 jaar geleden.
Haha, daar heb je gelijk in. Ik vind het songfestival ook helemaal niks.

Ik kijk soms na de "muziek" het politieke spel van de puntenverdeling, dat is vaak wel grappig. De "muziek" hou ik meestal niet veel langer dan 30 seconden uit..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:09:27 #29
117098 Hathor
Effe niet
pi_46852046
Ik dacht eigenlijk meer aan Abba. Die hebben het in ieder geval nog ver geschopt. Van die Sandra Kim heeft niemand meer wat gehoord na dat liedje. Ik zou niet eens weten of het kreng nog leeft of niet. Over de Nederlandse inbreng zullen we maar wijselijk onze mond houden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:04:24 #30
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46853616
Ik begin zo een beetje moe te worden van de 100%-politieke correctheid van het Eurovisie Songfestival. Neemt echter niet weg dat ik me afvraag waarom sommige mensen zich ervoor lenen. In West-Europa dien je dan na een teleurstellende campagne de komende tijd met een zak over je hoofd te lopen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:06:58 #31
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_46853694
Het songfestival is alleen nog populair in het bejaardentehuis. Dus, who cares?

[ Bericht 14% gewijzigd door Finder_elf_towns op 02-03-2007 18:21:27 ]
pi_46854287
Ik stel voor om dan ook Polen te verbannen van het festival. Ze gaan - meen ik - een liedje zingen dat "Everybody Has The Right To Party" heet, of als tekst bevat. Dat terwijl in Polen mensenrechten worden geschonden en lang niet iedereen ongestoord een feestje kan houden.

Songfestival *is* politiek. Altijd al geweest ook, trouwens. En met de deelname van TIG oostbloklanden is het er alleen maar bekrompener op geworden.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:35:15 #33
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_46860820
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het songfestival is alleen nog populair in het bejaardentehuis. Dus, who cares?
Na vorig jaar niet meer hoor
pi_46862883
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Hathor het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan Abba. Die hebben het in ieder geval nog ver geschopt. Van die Sandra Kim heeft niemand meer wat gehoord na dat liedje. Ik zou niet eens weten of het kreng zij nog leeft of niet. Over de Nederlandse inbreng zullen we maar wijselijk onze mond houden.

De impact van het ESF is door de jaren heen gereduceert tot nul!
Begrijp ook niet waarom Nederland hier nog steeds aan meedoet cq andacht aan besteed.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_46866889
wat een goed idee

dit maakt me dag weer goed
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:49:17 #36
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46867587
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 00:23 schreef Meki het volgende:
wat een goed idee

dit maakt me dag weer goed
Ja, want Israel wordt aangepakt
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_46867660
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ja, want Israel wordt aangepakt
werd eens tijd ook nog
pi_46868455
Wat een belachelijke politieke correctheid weer. Echt te bizar voor woorden dat nota bene op een EUROPEES festival een lied, dat alleen maar geinterpreteerd zou kunnen worden als kritiek op (onder andere!) een MOSLIMtheocratie met een geschifte en gevaarlijke leider, als ongepast wordt gezien, terwijl als het lied puur over een Europees land, of nog beter natuurlijk, de VS zou gaan, het waarschijnlijk geen enkel probleem zou zijn. Het ziekelijke cultuurrelativisme is nog steeds springlevend
pi_46868506
Hoort Israel bij EUROPA

Nee dan hoort Israel niet mee tedoen

ANDERS mag MAROKKO ook meedoen of niet
pi_46868550
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Hoort Israel bij EUROPA

In cultureel opzicht hoort Israel wel bij Europa ja, en Marokko niet, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over.
pi_46868570
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Perun het volgende:

[..]

In cultureel opzicht hoort Israel wel bij Europa ja, en Marokko niet, maar daar gaat deze discussie helemaal niet over.
Wat cultureel
Israel hoort niet eens in Europa

economisch en handel hoort Marokko ook bij Europa
cultureel ook.
pi_46868663
Israel hoort niet in Europa . niet met een opvatting.
Laten ze maar lekker maar bij de Aziaten meedoen
pi_46868697
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:34 schreef Perun het volgende:

[..]

O ja? Welk cultureel opzicht?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:43:53 #44
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46868700
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:31 schreef Meki het volgende:
Hoort Israel bij EUROPA

Het heeft geen zak met europa of de eu te maken. het is een samenwerking van publieke stations.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46868723
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het heeft geen zak met europa of de eu te maken. het is een samenwerking van publieke stations.
Natuurlijk heeft het met de EU te maken.
het is toch EURO SONG FESTIVAL

en een terroristische staat moet verboden worden bij dit soort instanties
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:47:02 #46
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46868762
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef Meki het volgende:
Natuurlijk heeft het met de EU te maken.
het is toch EURO SONG FESTIVAL
nee meki, het heeft NIKS met de eu te maken
Het festival heeft de naam te danken aan het Eurovision TV Distribution Network, een onderdeel van de European Broadcasting Union (EBU). Aan het songfestival kan ieder actief EBU-lid meedoen, waardoor ook landen buiten Europa die mogelijkheid krijgen. Het gaat hier om Israël, Marokko, Tunesië, Algerije, Egypte, Libanon, Libië, Syrië en sinds kort Georgië en Armenië.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46868781
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat cultureel
Israel hoort niet eens in Europa

economisch en handel hoort Marokko ook bij Europa
cultureel ook.
Heb je ook nog argumenten?

Europa heeft een Joods-Christelijke cultuur en de meeste inwoners van Israel zijn (nakomelingen van) immigranten uit Europa, dus Israel hoort in cultureel opzicht zeker bij Europa. Ook qua economie en politiek bestel is het veel meer vergelijkbaar met Europa dan met het Midden-Oosten. Marokko is een moslimland en de economie en culturele waarden zijn totaal niet op Europees niveau.

Maar zoals ik al zei, dit topic gaat hier niet over, dus ik ga hier niet verder met jou over 'discussieren'.
pi_46868800
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nee meki, het heeft NIKS met de eu te maken
Het festival heeft de naam te danken aan het Eurovision TV Distribution Network, een onderdeel van de European Broadcasting Union (EBU). Aan het songfestival kan ieder actief EBU-lid meedoen, waardoor ook landen buiten Europa die mogelijkheid krijgen. Het gaat hier om Israël, Marokko, Tunesië, Algerije, Egypte, Libanon, Libië, Syrië en sinds kort Georgië en Armenië.
Doet Marokko mee ??
pi_46868819
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef Perun het volgende:

[..]

Europa heeft een Joods-Christelijke cultuur en de meeste inwoners van Israel zijn (nakomelingen van) immigranten uit Europa, dus Israel hoort in cultureel opzicht zeker bij Europa. Ook qua economie en politiek bestel is het veel meer vergelijkbaar met Europa dan met het Midden-Oosten. Marokko is een moslimland en de economie en culturele waarden zijn totaal niet op Europees niveau.

Maar zoals ik al zei, dit topic gaat hier niet over, dus ik ga hier niet verder met jou over 'discussieren'.
Wat is er exact zo Joods aan de Europese cultuur door de eeuwen heen geweest dan?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46868821
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:47 schreef Perun het volgende:

[..]

Europa bestaat uit 0 % op Joods cultuur. want we volgen geen talmoed. wel op Christelijke vlak want kerstmis viert heel Europa.

Israel is totaal 0.0 % verbonden met Israel het zou eens chande zijn als het 100 % was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')