verkapte pooiers meer is het niet? of vindt je dat ze goed zingen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Als die Soca Boys serieus/professioneel met hun vak bezig zijn, dan laat je je danseressen toch niet zo los gaan?
Maar aan de andere kant: aan het niveau van de muziek te horen, is het niet zo'n professioneel groepje.
Ik heb gelukkig mijn streams uit, ik moet straks nog etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
En Billie gooit er weer een liter jus tegenaan, goed voor La Ligna![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze had geen masker op omdat Brain anders zou zien dat ze een hoer was
Oh, daar ben je weer. Ik dacht dat je nog steeds een mailtje aan het schrijven wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Snollie gaat onder de zonnenbank en zegt tegen Huub dat ze haar glitterstring aandoet, als dat geen uitnodiging is?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gekkenhuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, daar ben je weer. Ik dacht dat je nog steeds een mailtje aan het schrijven was![]()
quote:
Doe eens een wilde gok?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
Maar aan de andere kant: aan het niveau van de muziek te horen, is het niet zo'n professioneel groepje.
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Schreef het stuk van Natasia in de Party![]()
een heel gewone kroeg straat hoerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand de naam van die griekse? Ik ben wat research aan het doen. Ik probeer er achter te komen of ze een echte hoer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |