Thanksquote:Op maandag 21 mei 2007 18:08 schreef Mike het volgende:
Dat kan.
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met een eis wordt enkel rekening gehouden als het woord goed wordt gespeld.
Verder weet ik niet waarover het gaat, ik heb niets verwijderd.
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens Q_B worden haar postjes verwijderd, ze weet niet door wie of wat. Kan jij niet zien of er postjes zijn verwijderd? (als het goed is zie jij ze als hidden en wij zien ze niet meer of zoiets?)
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topicquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, dat er wat weg is. Dan zullen de posts OF offtopic OF over downloaden zijn gegaan.
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is stout, ik weet het, maar weet jij ook dat Q_B gwoon in dat topic moet blijven reageren omdat dat topic anders niet meer "lost" is? Laten we afspreken dat er minimaal 1 post van haar niet gedeleted wordt per Lost-topic. Deal?
![]()
Ik zal me best doen, ze is een tikkie eigenwijs maar we proberen het maar ff...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Als het een normale post is over Lost wordt er sowieso niks gedelete he? Ik zou dat dus aanraden dan:'post minimaal 1 keer iets over de serie'.
Right. Tvps van mensen die nooit een ontopic post gemaakt hebben blijven staan en mijne wordt verwijderd terwijl ik wél ontopic postquote:Op maandag 21 mei 2007 23:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Er is overigens wel eens een tvp van Q_B verwijderd...die worden allemaal verwijderd nl.
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Mike het volgende:
Welke was offtopic?
Ze zijn allemaal offtopic gare ei dat je bent. Je gaat de boel niet lopen verzieken terwijl dit voorlopig de laatste topic is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De laatste helft van de reacties grofweg. Als jullie TVP's verbieden; wees dan consequent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |