Serieus. Rond 5 minuten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb dat telefonngesprek gezien waarin hij zijn moeder belde voor haar verjaardag toen heeft hij niemand anders aan de telefoon gehad. Syl wel met moeder. Zijn familie riep wel op de achtergrond, maar was niet te volgen.
Toch nog eens bekijken of beter beluisteren want, ik heb al een aantal maal de bewoners horen zeggen dat de trap de enige plek in huis is waar de camera wel eens wat mist ( geen camera vanuit een andere hoek)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:09 schreef FSR het volgende:
Huub zegt het in de film, als hij de trap af komt.. !
Ik dus ook niet.Zie alleen dat Huub zijn hand naar zijn wangt brengt, om het te illustreren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
dit is het filmpje, maar ik zie het niet.
Waarom klik ik toch steeds op die 'oude' linkjesquote:
ze is al afgewerktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die Palma werkt toch maar 20 uur? Ik zie haar al de hele dag rondlopen
Ze komt zelfs nauwelijks aan 20 uur werken toe als je het mij vraagt, ik heb haar nog nooit iets nuttigs zien doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die Palma werkt toch maar 20 uur? Ik zie haar al de hele dag rondlopen
Domoortje, let dan ook op mijn knipoog.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom klik ik toch steeds op die 'oude' linkjes![]()
Brian denkt met zijn lul, en Amanda met haar kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda heeft nu al weer zin om met Brian te neuken
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Domoortje, let dan ook op mijn knipoog.![]()
Ilona in elk geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kaat38 het volgende:
vraagje tussendoor, van de vertrokken bewoners waren er volgens mij een paar die hun 10.000 euro naar kika wilden hebben.
weten hier mensen exact wie dat waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |