SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Dat vond ik nog wel meevallen. Vond de eerste redelijk vermakelijk maar een vervolg lijkt me niet nodig understatementquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:35 schreef Woodpecker het volgende:
Ik niet, de eerste was al dramatisch slecht...
Vergelijk het dat ook met een goede film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Was 10x beter dan t saaie Da Vincio Code
In het genre popcornvermaak was NT een heerlijke filmquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vergelijk het dat ook met een goede film.
jou mening maar ik heb de film op dvd en ik vond hem wel goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Krijgt die kutfilm serieus een vervolg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:53 schreef SunChaser het volgende:
Mitch was idd een slechte badguy, zeker toen we opeens symphatie moesten krijgen voor die man.
Wat ik btw niet snapDat snapte ik ook niet, zo waren er trouwens wel meer dingetjes waar ik m'n vraagtekens bij zette. Maargoed, daar ging de film niet om, het was gewoon een leuke film, moet je niet teveel over na gaan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het "we moeten het met alle geweld linken aan de VS en net doen of we een interessante geschiedenis hebben" is natuurlijk wel nodig als je het aan Hollywood wil verkopen, maar het komt op mij in ieder geval nogal geforceerd over.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
Eerste ging nog wel... Vond het alleen zo, zo Amerikaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |