Hij zal er wel vet voor betaald worden, dat kan toch niet andersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef StefanPeeters het volgende:
Arme muziekleraar.... Brian zit maar een beetje dom te lullen, en is overal mee bezig
behalve serieus met muziek bezig te zijn
Dan ben ik heel nieuwsgierig wat voor gigantische rekening dat neukertje van gisteravond gaat sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij zal er wel vet voor betaald worden, dat kan toch niet anders
Ja, lekker allemaal enge Koreaanse marky propaganda plaatsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef marky het volgende:
Is er niet iemand die die site effe kan hacken ofzo?
Ja tuurlijk, maar het is toch triest als jij je best zit te doen om iemand wat te leren,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:46 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij zal er wel vet voor betaald worden, dat kan toch niet anders
Nou mijn eetlust is nu echt wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf braakneigingen krijgen als ik Billie door het beeld zie denderen![]()
![]()
![]()
Goed voor de lijn DGK met Billie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nou mijn eetlust is nu echt weg
Hallo, elke jonge miljonair zit tegenwoordig de helft van het jaar in een ontwenningskliniek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef 2live het volgende:
daarom geloof ik niet in die theorie, de winnaar is nooit iemand waar zoveel mensen een hekel aan hebben
De winnaar moet wel iemand zijn die representatief is, de wereld kijkt mee!
Dat zal wel iets met 3 nulletjes zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik heel nieuwsgierig wat voor gigantische rekening dat neukertje van gisteravond gaat sturen.
Niet létterlijk, maar het komt wel ter sprake dat er niets is gebeurd:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef itsme het volgende:
er staat ook niet op de talpa site dat Huub amanda juist heel netjes heeft behandelt gisteren
Dat is het ook, van wie heeft hij tot nu toe wel wat geleerd eigenlijk??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef StefanPeeters het volgende:
Ja tuurlijk, maar het is toch triest als jij je best zit te doen om iemand wat te leren,
en die iemand zit maar dom te ginnegappen, staat op de belangrijke momenten op om zijn
glas te gaan vullen, en luistert totaal niet naar wat je zegt ?!
IIG 1 n lulletjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:49 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat zal wel iets met 3 nulletjes zijn
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo, elke jonge miljonair zit tegenwoordig de helft van het jaar in een ontwenningskliniek.
Iedereen vergeet maar weer eens dat deze kinderen ook nog naar school moeten en daar waarschijnlijk door dit gelul de slachtoffer van worden. Er word zoveel over haar gezegd maar niks is bewezen. Ik begin echt te walgen van dit soort roddel journalistiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:26 schreef waxmask het volgende:
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=24197&roddels=
Muhahahhaha Natasia bashing continued....
Zou ze zo goedkoop zijn??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:49 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat zal wel iets met 3 nulletjes zijn
Brian betaalt misschien sowieso wel een hoge prijs doordat ie zo dom was het zonder condoom te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
Dan ben ik heel nieuwsgierig wat voor gigantische rekening dat neukertje van gisteravond gaat sturen.
Dat weet je als je aan zoiets deelneemt.....zeker als je een verleden hebt....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Iedereen vergeet maar weer eens dat deze kinderen ook nog naar school moeten en daar waarschijnlijk door dit gelul de slachtoffer van worden. Er word zoveel over haar gezegd maar niks is bewezen. Ik begin echt te walgen van dit soort roddel journalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |