Nee joh, dat zijn toch allemaal verzinsels van Huub...Brian heeft zoveel mensenkennis dat hij zo iemand er echt wel uitpikt en zo laag zou hij toch nooit gaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
Hahaha. Brian heeft dus daadwerkelijk een hoer geneukt?
Weet ie dat zelf eigenlijk ook al?
Wat zal mamma trots zijn op haar zoon.
Ze zei dat het de laatste was, maar of dat de laatste van dat blok was of voor altijd, dat durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog even over dat belspelletje van Nena. Weet iemand of ze vandaag of morgen nog op tv komt? Ik heb het weer gemist...
zal kijken of er een modje is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:11 schreef DainBramage het volgende:
[651] moet het zijn.
Amanda wisseld vaker van mening dan Brian van sexpartnerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
amanda is net het weer dus die verandert nog wel een paar keer
Dit was eenmalig.........................ze heeft toch nog een contract zei Huub al.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nog even over dat belspelletje van Nena. Weet iemand of ze vandaag of morgen nog op tv komt? Ik heb het weer gemist...
Ik zie nog liever Jaap 2 kipfilets naar binnen werkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef itsme het volgende:
Gatver, Ik wil die 2 motherfokkers niet op mijn streams.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |