Daarom. We houden hem gewoon lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef PyTh het volgende:
Ik geloof niet dat er een club is die meer dan 10 max 12 miljoen over heeft voor Alves.
Dit seizoen schiet hij er in ieder geval 25 of meer in maar in Scandinavie heeft hij nooit echt kunnen imponeren.
Zou ik ook doenquote:
Ik had ook zo'n slim figuur.. ik gaf mn cc om tien voor 9 af met de vraag of ze dr twee kaarten uit wilde draaien. Vervolgens zie ik dat ze er om 9 uur maar eentje uitdraait, dus ik: "twee hé". Was ze even vergeten, en de volgende poging was het uitverkocht...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bagger... Wilde vanochtend nog even voor oa m'n vader en pake een paar kaarten halen Heerenveen-Feyenoord.. Stond er al om 20 voor 9 als eerste, bedacht dat ik nog wel even wat extra geld kon PINnen (je kunt er alleen contant betalen) waardoor een wat oudere mevrouw me voor was, maar afijn.. ik was nr. 2, niks aan de hand toch? 2 seizoenkaarten en 2 cc's mee, contant geld op zak, wat wil je nog meer...
1 minuut voor 9 komt die klootviool aanlopen, vraagt aan het dametje "1 of 2 kaarten", zij zegt "1", waarop hij antwoord, "okee, dan draai ik er ook nog even 1 voor mezelf uit..", vervolgens pakt 'ie nog wat cc's (voor zichzelf?) ergens vandaan alvorens mij te helpen en te beweren dat je max 1 kaart per (s)cc kunt halen (op zich ook geen probleem, dan kon ik er nog 4 krijgen..), afijn om 09:07 heeft 'ie welgeteld 1 klant geholpen (1 kaart uitgedraaid voor het oude dametje) en is het uitverkocht..., daar stond ik (en achter mij nog een man/vrouw of 10) dan.. Ik kon 'm wel op z'n muil timmeren, maar afijn.. dat leek me ook niet verstandig.. Hij is het enige/dichtsbijzijnde verkooppunt in een straal van 10km
Gelukkig heb ik m'n eigen seizoenkaart wel, maar ik vind het nogal sneu voor m'n vader en pake, 't is niet de eerste keer dat 'ie 'ons' dit flikt![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:46 schreef Nielz. het volgende:
Nou vanavond moeten simpele drie punten zijn.
Ach als je als Feyenoord zijnde moet strijden om een 5e plaats heb je ook niet zoveel te juichen geloof ik.quote:
geloof het ook niet neequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Ach als je als Feyenoord zijnde moet strijden om een 5e plaats heb je ook niet zoveel te juichen geloof ik.
Hoeveel doelstellingen had jouw grote vriend GJV ook al weer bij aanvang van het seizoen?? Weinig reden tot tevredenheid lijkt mequote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
Kom op Proud, nog 3 wedstrijden te gaan en we doen nog steeds mee om de Champions League - weinig reden tot zeuren lijkt me
Ben je er ookquote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef SCH het volgende:
Ga verdomme 100 procent achter je ploeg staan,
halen jullie nietquote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
Kom op Proud, nog 3 wedstrijden te gaan en we doen nog steeds mee om de Champions League - weinig reden tot zeuren lijkt me
AZ uit hopelijk, de rest is onmogelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Ben je er ookde komende wedstrijden? ik kan beter niet komen denk ik
ik ga niet meer naar uitwedstrijden dan verliezen of spelen ze alleen maar gelijk
quote:10/04 (17:39) sc Heerenveen heeft de eventuele opvolger van Afonso Alves al op het oog. Het is net als Alves ooit was een Braziliaan in Zweedse dienst. Zijn naam: Ari da Silva.
Verschillende Zweedse media melden dinsdag dat vertegenwoordigers van sc Heerenveen bij de opening van de Zweedse competitie op de tribune zaten tijdens AIK Stockholm - Kalmar FF. Doel van het bezoek is volgens de Zweden de spits van Kalmar, Ari da Silva. Hij is 21 jaar, 182 centimeter hoog, weegt 87 kilogram en scoorde vijftien keer in vierentwintig wedstrijden voor Kalmar. Ter vergelijking: dat gemiddelde is ongeveer gelijk aan het gemiddelde dat Alves haalde in zijn beste Zweedse periode. Tegen Stockholm scoorde Da Silva niet, maar gaf hij wel een assist. Kalmar won daardoor met 0-1.
Vraag is natuurlijk wat dat allemaal moet kosten. Genoemd worden bedragen van ongeveer vier miljoen euro, hetzelfde bedrag waarvoor Alves naar Heerenveen kwam. Opvallend is dat ook het Duitse HSV interesse heeft. Die club probeerde eerder Alves te halen, maar zag zich toen afgetroefd door sc Heerenveen. De clubleiding van Kalmar geeft toe dat er interesse is, maar wil niet zeggen van wie. Hetzelfde geldt voor de zaakwaarnemer van Da Silva.
Yme Kuiper onthoudt zich namens sc Heerenveen van commentaar: ,,Ons beleid is dat we niet reageren op dergelijke verhalen. Ik kan dus ook niet zeggen of we hem wel of niet volgen.'' Of sc Heerenveen rekening houdt met het vertrek van Alves wil Kuiper ook al niet zeggen. ,,Afonso scoort veel, maar heeft ook nog een contract tot 2011. Er is nog geen concrete belangstelling'', zegt Kuiper.
quote:10/04 (20:36, 21:57) Will Johnson bewees dinsdag bij het beloftenteam in de halve finale van het bekertoernooi dat de clubleiding nog eens na zou moeten denken over zijn toekomst. De Canadees scoorde vier keer. Jong Utrecht werd met 7-0 (!!!) geklopt.
Will Johnson verdeelde zijn doelpunten keurig over beide helften. Hij scoorde na iets meer dan een half uur de openingstreffer. Twee minuten later sloeg hij opnieuw toe. In de tweede helft verdubbelde hij zijn productie. De productieve bui van Will Johnson valt extra op, omdat de aanvaller een week geleden te horen kreeg dat zijn contract bij sc Heerenveen niet wordt verlengd. Aan dat besluit lagen geen sportieve redenen ten grondslag (dat lijkt ons nu ook duidelijk genoeg), maar zakelijke (lees: financiële).
Bij Jong Heerenveen speelden naast Johnson onder meer Ugur Yildirim en Niklas Tarvajärvi mee. Tarvajärvi maakte ook nog een doelpunt. Oguzhan Türk en Pim Balkestein maakten de overige treffers. sc Heerenveen mag door de overwinning naar de finale van het bekertoernooi, op dinsdag 1 mei in Waalwijk. Tegenstander is dan Stormvogels Telstar. De winnaar van het toernooi doet volgend seizoen mee aan het 'grote' bekertoernooi.
De beloften hebben nog steeds uitzicht op de dubbel, omdat de ploeg in de competitie een ruime voorsprong heeft op de nummer twee. De kans dat sc Heerenveen volgend seizoen met twee ploegen deelneemt aan het hoofdtoernooi om de KNVB-beker is dus levensgroot aanwezig.
quote:11/04 (10:19) Mocht Petter Hansson vertrekken naar Glasgow Rangers, dan volgt Karl Svensson mogelijk de omgekeerde route. Tenminste, dat schrijven Zweedse media woensdag. ,,Hij zou hier goed passen'', zegt Hansson.
De optelsom lijkt ook wel heel simpel. Petter Hansson staat in de belangstelling van Glasgow Rangers, Karl Svensson heeft daar geen basisplaats en zou door de komst van Hansson nog overbodiger worden. ,,Ik wil spelen en heb speeltijd nodig. Op dit moment lukt dat niet en dat moet veranderen'', zei Svensson eerder deze week. Hij raakte op een zijspoor met de komst van manager Walter Smith. Zijn vorige werkgever IFK Göteborg wilde de centrale verdediger dolgraag huren. Svensson zelf wilde best terug, maar niet op huurbasis. De deal ging om die reden niet door.
Sindsdien linken Zweedse media zijn naam aan sc Heerenveen. Van een echte ruil kan natuurlijk geen sprake zijn, omdat Petter Hansson transfervrij is en als ruilmiddel dus behoorlijk waardeloos. De komst van Hansson zou echter wel voor Karl Svensson een extra reden kunnen zijn om te vertrekken. sc Heerenveen is volgens een aantal Zweedse media in beeld. ,,Hij zou hier goed passen'', zegt Petter Hansson in reactie op die berichten.
Karl Svensson werd vorige maand 23 jaar en speelde eerder dus voor IFK Göteborg. Hij speelde zeventien interlands voor het Zweden Onder 21. In 2006 debuteerde hij in het nationale elftal van Zweden.
Dinsdag publiceerden Zweedse media berichten over Friese belangstelling voor Ari da Silva van Kalmar FF. Hij zou de opvolger moeten zijn van Afonso Alves, mocht die na dit seizoen vertrekken. Achter de schermen is de club dus al druk bezig om een leegloop(je) op te vangen.
Meneer Johnson heeft zulke hoge salariseisen gesteld, dat hij de best betaalde speler in de huidige selectie zou worden. Hij heeft gekeken naar het salarissystemen voor jonge canadese/amerikaanse sporters in zijn eigen land. Niet realistisch voor het europese voetbal....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Nywuob het volgende:
Ze zullen nu wel twee keer nadenken of ze Johnson laten gaan of niet.
Je zal wel dicht op het vuur zitten, maar dit lijkt me toch onwaarschijnlijk. Heeft hij naar het basketbal of American Football gekeken ofzo? Want als hij naar het salaris van de Amerikaanse soccerplayers had gekeken zou hij hier snel bijgetekend hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Ergro het volgende:
[..]
Meneer Johnson heeft zulke hoge salariseisen gesteld, dat hij de best betaalde speler in de huidige selectie zou worden. Hij heeft gekeken naar het salarissystemen voor jonge canadese/amerikaanse sporters in zijn eigen land. Niet realistisch voor het europese voetbal....
Ik weet niet hoe het precies gaat, maar er schijnt ook nog een systeem zijn waar jonge voetballers elke jaar een percentage meer gaan verdienen. SC Heerenveen wil hem graag behouden, maar er zit een gigantische verschil tussen aanbod (salaris voor een niet europeaan) en vraag ( rond 500.000 euro)quote:Op donderdag 12 april 2007 08:48 schreef MaxPower het volgende:
Je zal wel dicht op het vuur zitten, maar dit lijkt me toch onwaarschijnlijk. Heeft hij naar het basketbal of American Football gekeken ofzo? Want als hij naar het salaris van de Amerikaanse soccerplayers had gekeken zou hij hier snel bijgetekend hebben.
Hoezo zeker dat hij weggaat? Als je GJV en Koosje hoort lijkt het er juist op dat dat niet gebeurd..quote:Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Nielz. het volgende:
Prachtig ja, heb de doelpunten nog niet gezien maar verheug me al op vanavond om 19.00
Wel jammer is het dat het nu wel zeker is dat hij weggaat, zo´n topspits kun je niet behouden.
Welke zak komt er dan denk je? Komt er een zak met 20 miljoen?quote:Op zondag 15 april 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Ach, ze zeggen het wel hoor, maar als die zak met geld op tafel komt zeggen ze geen nee.
zijn we gelijk de rijkste club van Nederlandquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke zak komt er dan denk je? Komt er een zak met 20 miljoen?
Het commentaar van Friend ook na de wedstrijd:quote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Nywuob het volgende:
De vijfde plaats toch nog in eigen hand.
Friend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |