abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48077464
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:55 schreef PyTh het volgende:
Ik geloof niet dat er een club is die meer dan 10 max 12 miljoen over heeft voor Alves.
Dit seizoen schiet hij er in ieder geval 25 of meer in maar in Scandinavie heeft hij nooit echt kunnen imponeren.
Daarom. We houden hem gewoon lekker
  vrijdag 6 april 2007 @ 13:18:40 #257
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48077519
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom. We houden hem gewoon lekker
Zou ik ook doen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:50:13 #258
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48093429
Nummer 3 voor Reza
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 7 april 2007 @ 11:07:27 #259
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48104392
Bagger... Wilde vanochtend nog even voor oa m'n vader en pake een paar kaarten halen Heerenveen-Feyenoord.. Stond er al om 20 voor 9 als eerste, bedacht dat ik nog wel even wat extra geld kon PINnen (je kunt er alleen contant betalen) waardoor een wat oudere mevrouw me voor was, maar afijn.. ik was nr. 2, niks aan de hand toch? 2 seizoenkaarten en 2 cc's mee, contant geld op zak, wat wil je nog meer...

1 minuut voor 9 komt die klootviool aanlopen, vraagt aan het dametje "1 of 2 kaarten", zij zegt "1", waarop hij antwoord, "okee, dan draai ik er ook nog even 1 voor mezelf uit..", vervolgens pakt 'ie nog wat cc's (voor zichzelf?) ergens vandaan alvorens mij te helpen en te beweren dat je max 1 kaart per (s)cc kunt halen (op zich ook geen probleem, dan kon ik er nog 4 krijgen..), afijn om 09:07 heeft 'ie welgeteld 1 klant geholpen (1 kaart uitgedraaid voor het oude dametje) en is het uitverkocht..., daar stond ik (en achter mij nog een man/vrouw of 10) dan.. Ik kon 'm wel op z'n muil timmeren, maar afijn.. dat leek me ook niet verstandig.. Hij is het enige/dichtsbijzijnde verkooppunt in een straal van 10km

Gelukkig heb ik m'n eigen seizoenkaart wel, maar ik vind het nogal sneu voor m'n vader en pake, 't is niet de eerste keer dat 'ie 'ons' dit flikt
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_48105374
Melden bij de club dit verhaal, en bij ticketbox, vooral de laatste wil graag dit soort verhalen horen.
pi_48107870
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bagger... Wilde vanochtend nog even voor oa m'n vader en pake een paar kaarten halen Heerenveen-Feyenoord.. Stond er al om 20 voor 9 als eerste, bedacht dat ik nog wel even wat extra geld kon PINnen (je kunt er alleen contant betalen) waardoor een wat oudere mevrouw me voor was, maar afijn.. ik was nr. 2, niks aan de hand toch? 2 seizoenkaarten en 2 cc's mee, contant geld op zak, wat wil je nog meer...

1 minuut voor 9 komt die klootviool aanlopen, vraagt aan het dametje "1 of 2 kaarten", zij zegt "1", waarop hij antwoord, "okee, dan draai ik er ook nog even 1 voor mezelf uit..", vervolgens pakt 'ie nog wat cc's (voor zichzelf?) ergens vandaan alvorens mij te helpen en te beweren dat je max 1 kaart per (s)cc kunt halen (op zich ook geen probleem, dan kon ik er nog 4 krijgen..), afijn om 09:07 heeft 'ie welgeteld 1 klant geholpen (1 kaart uitgedraaid voor het oude dametje) en is het uitverkocht..., daar stond ik (en achter mij nog een man/vrouw of 10) dan.. Ik kon 'm wel op z'n muil timmeren, maar afijn.. dat leek me ook niet verstandig.. Hij is het enige/dichtsbijzijnde verkooppunt in een straal van 10km

Gelukkig heb ik m'n eigen seizoenkaart wel, maar ik vind het nogal sneu voor m'n vader en pake, 't is niet de eerste keer dat 'ie 'ons' dit flikt
Ik had ook zo'n slim figuur.. ik gaf mn cc om tien voor 9 af met de vraag of ze dr twee kaarten uit wilde draaien. Vervolgens zie ik dat ze er om 9 uur maar eentje uitdraait, dus ik: "twee hé". Was ze even vergeten, en de volgende poging was het uitverkocht...
pi_48111179
Nou vanavond moeten simpele drie punten zijn.
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:30:09 #263
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48121364
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:46 schreef Nielz. het volgende:
Nou vanavond moeten simpele drie punten zijn.
Bedankt voor de 5e plaats
pi_48122866
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bedankt voor de 5e plaats
Ach als je als Feyenoord zijnde moet strijden om een 5e plaats heb je ook niet zoveel te juichen geloof ik.
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:00:59 #265
139407 jorienvdherik
pi_48122882
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Nielz. het volgende:

[..]

Ach als je als Feyenoord zijnde moet strijden om een 5e plaats heb je ook niet zoveel te juichen geloof ik.
geloof het ook niet nee
pi_48129286
Nou ja, ondanks de tegenvaller gisteravond hebben we het weer volledig in eigen hand. Dat blijft een feit. Als het zo gaat als de laatste tijd dan vrees ik alleen voor de wedstrijd tegen Willem 2 - AZ en Feyenoord moeten een makkie zijn.
  maandag 9 april 2007 @ 11:15:35 #267
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48139646
Tsja... zaterdagavond was weer ronduit bagger.. de eerste minuten tot de goal gingen nog wel, maar die onscherpte, slechte passing, het leek wel een potje campingvoetbal.. Je bent toch verdorie aan het knokken voor die 5e plek

Maar goed, in theorie heb je het nu inderaad weer in eigen hand, 3x winst en je bent 5e... En stel dat Feyenoord (nog) meer punten 'verspeeld', dan wordt die kans nog groter.. Niet dat je die verdient als je 5 punten 'weggeeft' tegen Utrecht (1-0 en 0-0), 2 tegen Vitesse (0-0), 3 tegen Feyenoord (4-3), 3 tegen Excelsior (3-1), 3 tegen Heracles (1-0), 2 tegen Sparta (2-2), 2 tegen ADO (1-1) en zal ik nog maar even doorgaan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_48140114
Kom op Proud, nog 3 wedstrijden te gaan en we doen nog steeds mee om de Champions League - weinig reden tot zeuren lijkt me
  maandag 9 april 2007 @ 12:27:56 #269
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_48141735
Gelukkig is AZ totaal niet in vorm

Ik blijf hopen dat Feyenoord dan ook nog maar een keer verliest
  maandag 9 april 2007 @ 15:12:14 #270
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_48146499
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
Kom op Proud, nog 3 wedstrijden te gaan en we doen nog steeds mee om de Champions League - weinig reden tot zeuren lijkt me
Hoeveel doelstellingen had jouw grote vriend GJV ook al weer bij aanvang van het seizoen?? Weinig reden tot tevredenheid lijkt me
pi_48146639
Wat mij betreft beginnen ze vanaf nu belangrijke spelers rust te geven, want ze halen toch nooit die vijfde plaats meer.
  maandag 9 april 2007 @ 16:40:34 #272
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48148402
nue gewoon door gaan heb ik voor betaald
  maandag 9 april 2007 @ 17:00:38 #273
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48148968
Alves heeft wel rust gehad met z'n blessure, GGG wordt net warm. Nilsson is toch een wijf. Middenveld wisselt redelijk af en Pranjic heeft de longen van een Paard. Bosvelt stopt toch. Verdedigend wordt er ook redelijk afgewisseld.

We zijn topfit
  maandag 9 april 2007 @ 17:13:58 #274
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48149401
vandenbussche zal wel moe zijn moet te vaak de bal uit het net halen.
  maandag 9 april 2007 @ 17:26:01 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48149716
Ach ik vind het iig een goeie zaak dat GJV het seizoen afmaakt met GGG Nilsson en Alves in de basis. Dat had ik niet van em verwacht

pi_48152513
Wat een gezeur godverdomme. Ik word woest van al dat negatieve gezeik. We staan 6e, we hebben alles nog in eigen hand om 5e te worden en weer Europees te halen en bovendien voor de CL mee te doen en dan kan het gek lopen. Eb wat zeggen supporters hier: nou het gaat niet zo best, nou die GJV doet het niet zo goed, nou geef ze mar rust, we halen het toch nooit meer.

Ga verdomme 100 procent achter je ploeg staan, die 5e plek ligt in het verschiet. Nog 3 x winnen en hoppa
  maandag 9 april 2007 @ 19:54:00 #277
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48153859
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef SCH het volgende:
Ga verdomme 100 procent achter je ploeg staan,
Ben je er ook de komende wedstrijden? ik kan beter niet komen denk ik ik ga niet meer naar uitwedstrijden dan verliezen of spelen ze alleen maar gelijk
  maandag 9 april 2007 @ 19:55:16 #278
139407 jorienvdherik
pi_48153923
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef SCH het volgende:
halen jullie niet
pi_48153997
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Ben je er ook de komende wedstrijden? ik kan beter niet komen denk ik ik ga niet meer naar uitwedstrijden dan verliezen of spelen ze alleen maar gelijk
AZ uit hopelijk, de rest is onmogelijk.
  woensdag 11 april 2007 @ 17:16:53 #280
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48222401
quote:
10/04 (17:39) sc Heerenveen heeft de eventuele opvolger van Afonso Alves al op het oog. Het is net als Alves ooit was een Braziliaan in Zweedse dienst. Zijn naam: Ari da Silva.

Verschillende Zweedse media melden dinsdag dat vertegenwoordigers van sc Heerenveen bij de opening van de Zweedse competitie op de tribune zaten tijdens AIK Stockholm - Kalmar FF. Doel van het bezoek is volgens de Zweden de spits van Kalmar, Ari da Silva. Hij is 21 jaar, 182 centimeter hoog, weegt 87 kilogram en scoorde vijftien keer in vierentwintig wedstrijden voor Kalmar. Ter vergelijking: dat gemiddelde is ongeveer gelijk aan het gemiddelde dat Alves haalde in zijn beste Zweedse periode. Tegen Stockholm scoorde Da Silva niet, maar gaf hij wel een assist. Kalmar won daardoor met 0-1.

Vraag is natuurlijk wat dat allemaal moet kosten. Genoemd worden bedragen van ongeveer vier miljoen euro, hetzelfde bedrag waarvoor Alves naar Heerenveen kwam. Opvallend is dat ook het Duitse HSV interesse heeft. Die club probeerde eerder Alves te halen, maar zag zich toen afgetroefd door sc Heerenveen. De clubleiding van Kalmar geeft toe dat er interesse is, maar wil niet zeggen van wie. Hetzelfde geldt voor de zaakwaarnemer van Da Silva.

Yme Kuiper onthoudt zich namens sc Heerenveen van commentaar: ,,Ons beleid is dat we niet reageren op dergelijke verhalen. Ik kan dus ook niet zeggen of we hem wel of niet volgen.'' Of sc Heerenveen rekening houdt met het vertrek van Alves wil Kuiper ook al niet zeggen. ,,Afonso scoort veel, maar heeft ook nog een contract tot 2011. Er is nog geen concrete belangstelling'', zegt Kuiper.
quote:
10/04 (20:36, 21:57) Will Johnson bewees dinsdag bij het beloftenteam in de halve finale van het bekertoernooi dat de clubleiding nog eens na zou moeten denken over zijn toekomst. De Canadees scoorde vier keer. Jong Utrecht werd met 7-0 (!!!) geklopt.

Will Johnson verdeelde zijn doelpunten keurig over beide helften. Hij scoorde na iets meer dan een half uur de openingstreffer. Twee minuten later sloeg hij opnieuw toe. In de tweede helft verdubbelde hij zijn productie. De productieve bui van Will Johnson valt extra op, omdat de aanvaller een week geleden te horen kreeg dat zijn contract bij sc Heerenveen niet wordt verlengd. Aan dat besluit lagen geen sportieve redenen ten grondslag (dat lijkt ons nu ook duidelijk genoeg), maar zakelijke (lees: financiële).

Bij Jong Heerenveen speelden naast Johnson onder meer Ugur Yildirim en Niklas Tarvajärvi mee. Tarvajärvi maakte ook nog een doelpunt. Oguzhan Türk en Pim Balkestein maakten de overige treffers. sc Heerenveen mag door de overwinning naar de finale van het bekertoernooi, op dinsdag 1 mei in Waalwijk. Tegenstander is dan Stormvogels Telstar. De winnaar van het toernooi doet volgend seizoen mee aan het 'grote' bekertoernooi.

De beloften hebben nog steeds uitzicht op de dubbel, omdat de ploeg in de competitie een ruime voorsprong heeft op de nummer twee. De kans dat sc Heerenveen volgend seizoen met twee ploegen deelneemt aan het hoofdtoernooi om de KNVB-beker is dus levensgroot aanwezig.
  woensdag 11 april 2007 @ 17:17:50 #281
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48222435
quote:
11/04 (10:19) Mocht Petter Hansson vertrekken naar Glasgow Rangers, dan volgt Karl Svensson mogelijk de omgekeerde route. Tenminste, dat schrijven Zweedse media woensdag. ,,Hij zou hier goed passen'', zegt Hansson.

De optelsom lijkt ook wel heel simpel. Petter Hansson staat in de belangstelling van Glasgow Rangers, Karl Svensson heeft daar geen basisplaats en zou door de komst van Hansson nog overbodiger worden. ,,Ik wil spelen en heb speeltijd nodig. Op dit moment lukt dat niet en dat moet veranderen'', zei Svensson eerder deze week. Hij raakte op een zijspoor met de komst van manager Walter Smith. Zijn vorige werkgever IFK Göteborg wilde de centrale verdediger dolgraag huren. Svensson zelf wilde best terug, maar niet op huurbasis. De deal ging om die reden niet door.

Sindsdien linken Zweedse media zijn naam aan sc Heerenveen. Van een echte ruil kan natuurlijk geen sprake zijn, omdat Petter Hansson transfervrij is en als ruilmiddel dus behoorlijk waardeloos. De komst van Hansson zou echter wel voor Karl Svensson een extra reden kunnen zijn om te vertrekken. sc Heerenveen is volgens een aantal Zweedse media in beeld. ,,Hij zou hier goed passen'', zegt Petter Hansson in reactie op die berichten.

Karl Svensson werd vorige maand 23 jaar en speelde eerder dus voor IFK Göteborg. Hij speelde zeventien interlands voor het Zweden Onder 21. In 2006 debuteerde hij in het nationale elftal van Zweden.

Dinsdag publiceerden Zweedse media berichten over Friese belangstelling voor Ari da Silva van Kalmar FF. Hij zou de opvolger moeten zijn van Afonso Alves, mocht die na dit seizoen vertrekken. Achter de schermen is de club dus al druk bezig om een leegloop(je) op te vangen.
pi_48222641
Ze zullen nu wel twee keer nadenken of ze Johnson laten gaan of niet. Zou trouwens wel leuk zijn, twee teams van Heerenveen in de beker.
pi_48225278
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Nywuob het volgende:
Ze zullen nu wel twee keer nadenken of ze Johnson laten gaan of niet.
Meneer Johnson heeft zulke hoge salariseisen gesteld, dat hij de best betaalde speler in de huidige selectie zou worden. Hij heeft gekeken naar het salarissystemen voor jonge canadese/amerikaanse sporters in zijn eigen land. Niet realistisch voor het europese voetbal....
pi_48244608
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Ergro het volgende:

[..]

Meneer Johnson heeft zulke hoge salariseisen gesteld, dat hij de best betaalde speler in de huidige selectie zou worden. Hij heeft gekeken naar het salarissystemen voor jonge canadese/amerikaanse sporters in zijn eigen land. Niet realistisch voor het europese voetbal....
Je zal wel dicht op het vuur zitten, maar dit lijkt me toch onwaarschijnlijk. Heeft hij naar het basketbal of American Football gekeken ofzo? Want als hij naar het salaris van de Amerikaanse soccerplayers had gekeken zou hij hier snel bijgetekend hebben.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:21:16 #285
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_48246854
Tja had laatst een interview gezien met waterreus en die is er ook niet op vooruit gegaan qua loon.
wat?
pi_48295046
Zondag winnen van Willem 2 dan zie ik de Champions League helemaal zitten.

Vindt het raar dat het zo stil is, we staan verdomme voor het poortje van Europees voetbal en maken nog kans op de CL -= kan mij die Willie Johnson met zijn portemonnee nou SCHelen
pi_48299461
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:48 schreef MaxPower het volgende:

Je zal wel dicht op het vuur zitten, maar dit lijkt me toch onwaarschijnlijk. Heeft hij naar het basketbal of American Football gekeken ofzo? Want als hij naar het salaris van de Amerikaanse soccerplayers had gekeken zou hij hier snel bijgetekend hebben.
Ik weet niet hoe het precies gaat, maar er schijnt ook nog een systeem zijn waar jonge voetballers elke jaar een percentage meer gaan verdienen. SC Heerenveen wil hem graag behouden, maar er zit een gigantische verschil tussen aanbod (salaris voor een niet europeaan) en vraag ( rond 500.000 euro)
SC Heerenveen wil dit niet betalen en is bang dat ze hun eigen "salary-cap" op moeten hogen voor de andere spelers.
pi_48299522
Het gaat dus omdat percentage. Wil Johnsen vindt dat hij er "recht" op heeft en het in een principiele kwestie bij hem geworden.
pi_48350881
Wat een fantastische middag!
Op alle fronten .
Kwaliteit kende geen recessie
  zondag 15 april 2007 @ 16:41:50 #290
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48351265
eindelijk iets positiefs werd wel tijd. Nu gaan we ook door
pi_48352338

Komt allemaal omdat IK zo positief ben ingesteld.

Maar dit is het gedroomde scenario, op zich maakt verlies tegen AZ nu niet direct het verschil volgende week en dat is een hele geruststelling.

Grote kans dat we 3 x tegen AZ moeten de komende weken
pi_48352578
Alves loopt gewoon 1 op 1 .
pi_48353689
Prachtig ja, heb de doelpunten nog niet gezien maar verheug me al op vanavond om 19.00

Wel jammer is het dat het nu wel zeker is dat hij weggaat, zo´n topspits kun je niet behouden.
pi_48357038
Heb het op planet gekeken, wat een raar begin van de tweede helft, maar wel mooi We konden jammergenoeg niet naar Willem II toe.. had er wel even zin in, maar lukte niet. Ach ja, na de wedstrijd ff lekker buiten gezeten in het zonnetje met een paar koude biertjes om de overwinning te vieren! Verlies van AZ maakt niet veel uit, maar ik hoop op een mooie wedstrijd, en niet met het begin van vandaag, want dan wordt het een stuk lastiger. Ik kijk uit naar Feyenoord!
pi_48357121
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:54 schreef Nielz. het volgende:
Prachtig ja, heb de doelpunten nog niet gezien maar verheug me al op vanavond om 19.00

Wel jammer is het dat het nu wel zeker is dat hij weggaat, zo´n topspits kun je niet behouden.
Hoezo zeker dat hij weggaat? Als je GJV en Koosje hoort lijkt het er juist op dat dat niet gebeurd..
pi_48358237
Ach, ze zeggen het wel hoor, maar als die zak met geld op tafel komt zeggen ze geen nee.
pi_48358466
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Ach, ze zeggen het wel hoor, maar als die zak met geld op tafel komt zeggen ze geen nee.
Welke zak komt er dan denk je? Komt er een zak met 20 miljoen?
pi_48359216
De vijfde plaats toch nog in eigen hand.

Friend
  zondag 15 april 2007 @ 21:13:38 #299
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_48360586
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke zak komt er dan denk je? Komt er een zak met 20 miljoen?
zijn we gelijk de rijkste club van Nederland
pi_48360607
Ja idd, denk dat feyenoord thuis wel een mooie wedstrijd wordt Friend had van tevoren ook nog iets gezegd over met welke gevoelens hij de wedstrijd inging. Ook voor Heerenveen
pi_48371231
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Nywuob het volgende:
De vijfde plaats toch nog in eigen hand.

Friend
Het commentaar van Friend ook na de wedstrijd:

"het is fijn om 2 clubs te helpen"
Trots van het Noorden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')