Volgens mij ben je niet echt goed op de hoogte en/of snap je het nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bosvelt had nog een penal moeten krijgen meid
Omdat je tieten hebtquote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef anoukforza het volgende:
Waarom quote je mij dan? Je reactie is niet echt van toepassing op mijn post.
Oh Hahahahahahhahaha!!!!!.....hhaha....ha... h.....quote:Op zondag 4 maart 2007 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
Je moet even de url van die kikker knippen en plakken in je browser, dan doet 'ie het wel.. overigens is dat een erg klein formaat foto, of doet mijn browser nu moeilijk?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef Doev het volgende:
Die laatste doet het trouwens nietWie gaan er allemaal naar RKC zaterdag? En in welk vak..?
Of anders zonder Nilsson.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:55 schreef One_conundrum het volgende:
Alves begint morgen in de basis. Ik hoop dat ze met GGG Alves en Nilsson spelen morgen ..
Even warm wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet de moeilijkste doelpunten, maar die tweede bleef hij rustig met de keeper voor z'n neus.
Vergeet de F'jes niet hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Stinger__ het volgende:
Z'n eerste goals![]()
(buiten jong H'veen om dan heh)
Daar sta ik idd altijdquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij kan Doev ook als NN-er aan de OP toegevoegd worden.
cc en sc houderquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tegen RKC zit ik gewoon op m'n eigen plek (zie OP), naast NN in 414 dus.. jij bent cc-houder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |