En zo ja, zijn die zonder Heerenveen clubcard ook te halen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor zaterdag?
Tegen NAC winnen we zeker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:11 schreef One_conundrum het volgende:
in VI stond dat Sulemanji al mee kan doen tegen NAC. Weet niet wat daar waar van is ...
Er staat niet op de offi site dat het uitverkocht is, dus je zou morgen eens langs de ticketbox kunnen gaan. Met een omniworld clubcard moet het wel lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
En zo ja, zijn die zonder Heerenveen clubcard ook te halen?
Zo zeker ben ik daar niet van. NAC ia goed op dreef de laatste tijd ..quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Tegen NAC winnen we zeker.![]()
Die gaat denk ik nog wel terug naar een club in de eerste divisie deze zomer. Doet het goed, ook in het nationaal amateurelftal. Speelt nu in de aanval, bij Heerenveen 1 werd hij toch vooral als back gebruikt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:27 schreef One_conundrum het volgende:
van der BergDie heeft nog wel minuten in het eerste gemaakt
Je hoeft ook niet van ze te houden man - je moet gewoon een pompebled als hart hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
jullie wonen zeker bijna allemaal in Friesland, ik ook, maar ik ben niet voor Heerenveen... hoe niet zo van Scandinavische Spelers!
Ach man het enige dat telt is het resultaat... uit tegen Ajax was ook niet echt een mooie verdiende overwinning maar wat boeit het?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef Stinger__ het volgende:
Als het weer een wedstrijd zoals afgelopen zaterdag wordt, dan kijk ik er tegenop
Maar ik bén er wel![]()
Jij bent gewoon een gloryhunter toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
jullie wonen zeker bijna allemaal in Friesland, ik ook, maar ik ben niet voor Heerenveen... hoe niet zo van Scandinavische Spelers!
dan heeft hij toch de goedeclub gekozenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een gloryhunter toch?![]()
Helemaal mee eens, vorige week was zwaar kut, behalve de eerste 20 minuten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Natuurlijk wil je het liefst iedere wedstrijd winnen. Maar puur gevoelsmatig verlies ik liever met goed voetbal een mooie pot van een sterke(-re) tegenstander dan zo'n baggerwedstrijd als vorige week met 1-0 winnen.. Je hebt dan misschien wel nul punten, maar ik heb wel voetbal gezienEn vorige week heb ik me 85 minuten lang zitten ergeren
![]()
Het gaat er nu nog even om, niet dat ik het denk maar oh oh oh wat zou het mooi zijn als die laatste wedstrijd tegen Feyenoord thuis gewoon om de 5e plek gaat.quote:Vanavond mogen we trouwens best zwaar onterecht met 1-0 gaan winnen in de laatste minuut, dat dan weer wel![]()
huh ticketbox heeft toch 1 systeem als bij een uitverkocht is dan is het bij alle ticketbox punten verkocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:57 schreef Douwe het volgende:
Dacht ik net even kaartjes te halen, Heerenveen - ADO... bij 3 Ticketbox punten geweest, lukte bij allemaal nietDie wedstrijd is toch niet nu al uitverkocht?
Nou, de eerste Ticketboxpunten liepen nogal te prutsen, vertrouwde het niksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:14 schreef MasterMido het volgende:
[..]
huh ticketbox heeft toch 1 systeem als bij een uitverkocht is dan is het bij alle ticketbox punten verkocht?
hmm zal wel niet toch? ado in een dag uitverkocht :S
Ik heb nu al groot formaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef Nood-kloon het volgende:
De avond begon zo. Huldiging van de wereldkampioen uit Heerenveen.
[afbeelding]
Die knipte ik precies op het goeie moment. Grappig met die tong buitenboord. Dubbelklik voor groot formaat.
Dan heb je als je er op klikt een nog groter formaatquote:
Dankzij Lasse Nilsson!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:03 schreef SCH het volgende:
Nu helemaal focussen op die 5e plek, op Europees voetbal dus. Zou gweldig zijn na dit toch niet zo sterke seizoen en ook rechtvaardig als Feyenoord er buiten valt. En play-offs tegen Twente, hebben we goede ervaringen mee van vorig jaar
Hij maakt elke wedstrijd wel een paar cruciale fouten waar grote kansen en/of goals uit komen en ook maakt ie regelmatig domme overtredingen binnen de 16... En bovendien een hooghartig en verwaand mannetje en dat past m.i. niet bij onze club.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:29 schreef One_conundrum het volgende:
Wat is er mis met Dingsdag dan? Ik vind hem na Alves wel de beste aankoop (maar dat is snel zo)
Ik vind hem wel goed voetballen en verdedigen dit seizoen.
Dat valt best wel mee hoor, sinds dingsdag in het centrum staat is onze verdediging er behoorlijk op vooruit gegaan ten opzichte van de vorige seizoenen.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:41 schreef decynischebever het volgende:
Hij maakt elke wedstrijd wel een paar cruciale fouten waar grote kansen en/of goals uit komen en ook maakt ie regelmatig domme overtredingen binnen de 16...
En dat baseer je waar op?quote:En bovendien een hooghartig en verwaand mannetje en dat past m.i. niet bij onze club.
Eensquote:Op maandag 19 maart 2007 00:00 schreef FrisianReds het volgende:
Dingsdag is in mijn ogen dit seizoen juist één van de belangrijkste spelers van deze selectie. Hij stuurt de verdediging ook veel meer dan een Hansson dit doet. Bovendien raakt hij nooit in paniek en weet ie over het algemeen goed op te bouwen. En tsja, of hij verwaand is of niet weet ik niet. Ik ken hem niet persoonlijk. Ik zie alleen dat ie van groot belang is voor onze club.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef MaxPower het volgende:
We hebben Loohuis al van Veendam gehaald.
Jullie mogen hem nu al hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Douwe het volgende:
Wát zegt Johan Derksen nou? Heerenveen heeft zich gemeld voor Knol?
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jullie mogen hem nu al hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dingsdag moet toch ook nog worden betaald?? (1e jaar huren en dan 2mln oid?)
sjit, weer vergeten dat het om half 10 begint.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Douwe het volgende:
Wát zegt Johan Derksen nou? Heerenveen heeft zich gemeld voor Knol?
Maar volgens mij is hij al tijden niet meer op niveau geweest.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
sjit, weer vergeten dat het om half 10 begint.![]()
Als Knol weer op niveau komt krijgen we een superduo centraal achterin.
Hij heeft inderdaad nooit meer zijn niveau van voor zijn blesure geweest , en daarbij het salaris wat ie vraagt ten opzichte van zijn kwalitieiten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef Nywuob het volgende:
Maar volgens mij is hij al tijden niet meer op niveau geweest.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:03 schreef Douwe het volgende:
Stiekem hoop ik dat Vitesse alsnog ingaat op zijn salariseisen
Hij wil naar een topclub toequote:
ADO is een topclub in de eerste divisie!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij wil naar een topclub toe, anders had ie wel ergens in Engeland of bij Heracles Almelo gespeeld of huurbasis.
En Nilsson is de nieuwe Maradonaquote:Op maandag 19 maart 2007 23:24 schreef decynischebever het volgende:
Haal gewoon een Zuid Amerikaan ofzo!![]()
Dat klopt, ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En Nilsson is de nieuwe Maradona
Zou tijd worden.quote:FIFA: Sulejmani mag spelen voor Heerenveen
21/3/2007 16:13
SC Heerenveen heeft gelijk gekregen van de FIFA. Miralem Sulejmani is speelgerechtigd voor de Friese club. De wereldvoetbalbond oordeelde dat de schorsing, die Partizan Belgrado en de Servische federatie hadden opgelegd aan de achttienjarige aanvaller, onrechtmatig was.
Er is nog één obstakel over. Heerenveen en Partizan moeten opnieuw onderhandelen over de opleidingsvergoeding voor Sulejmani. Eerder was de club uit Belgrado niet akkoord gegaan met een bedrag van 310 duizend euro. 'De bal ligt bij Partizan', legt directeur Yme Kuiper uit op de website Heerenveen. 'Zij moeten met een reële berekening komen. Pas dan kunnen we serieus praten.'
Kuiper zegt 'gelukkig' te zijn met de uitspraak van de FIFA. 'Dit is geweldig nieuws voor Sulejmani. Hij zat klem in het hele verhaal. Het is alleen jammer dat er komend weekend geen wedstrijden zijn, maar het belangrijkste is dat hij mag spelen.'
'Partizan heeft ons vanaf het begin op onduidelijke gronden dwars gezeten. Heerenveen en Sulejmani hebben juist gehandeld. De FIFA-reglementen zijn wat dat betreft helder. Wij mochten met Sulejmani praten en hem een contract aanbieden.'
Heerenveen was in november 2006 al akkoord met Sulejmani over een overstap naar de Friese club. Maar Partizan bleef dwarszitten en meer geld eisen, en legde de speler een schorsing voor een jaar op toen Heerenveen weigerde aan de eisen te voldoen. De schorsing werd door de Servische bond overgenomen.
quote:Waterman wil bij AZ blijven
Door Joris (RenikNL) op woensdag 21 maart 2007 22:09
Bron: FCUpdate
Boy Waterman komt sinds de winterstop uit voor AZ. De doelman heeft echter nog steeds een doorlopend contract met SC Heerenveen. Waterman zou graag zien dat de club uit Alkmaar gebruik maakt van de koopoptie in zijn huurcontract zodat hij bij AZ kan blijven spelen.
"Zoals het nu gaat, voelt het goed aan. De club zit vol ambitie en dat spreekt me aan. En als ik de komende maanden goed blijf presteren, is er geen reden om voor een ander als keeper te kiezen. Ik heb mijn toekomst dus zelf in de hand", vertelt de sluitpost.
Waarschijnlijk zal AZ wachten met de beslissing over de toekomst van de talentvolle keeper tot het einde van het seizoen. Waterman, ook keeper van Jong Oranje, kan voor een gelimiteerde transfersom vertrekken uit Friesland.
Waterman is anders nou ook geen geweldige keeper.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:37 schreef SCH het volgende:Kut - zitten we nog meer aan die wankele Belg vast
Het maakt volgens mij niet zoveel uit, al zijn het wel verschillende types qua keepen. Maar dan had Heerenveen Watermans contract maar eerder moeten verlengen, want nu was het eigenlijk al te laat. Nu zit hij met zijn hoofd begrijpelijkerwijs al bij AZ. Het zal nu vooral van AZ afhangen waar Waterman volgend seizoen speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:12 schreef SCH het volgende:
Waterman is een betere keeper dan Stekelenburg en lijkt me op termijn ook voorbestemd voor Oranje.
Komkom, wat hij zegt valt toch wel mee? Alsof ie gaat zeggen dat hij het klote vindt bij AZ..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef decynischebever het volgende:
Homo rot dan maar op ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |