dooie link...quote:Op zondag 4 maart 2007 09:48 schreef wobbel het volgende:
[..]
Nee is hem niet.
Wie herkent dit hele bekende melodietje?
http://roy.link2design.nl/fokfokfok.mp3
Nee. De vraagsteller heeft mijn antwoord al bevestigd.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:13 schreef boixe het volgende:
[..]
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Then Your Children Will Be Next.
Ach jaquote:Op zondag 4 maart 2007 10:21 schreef wobbel het volgende:
[..]
Robyn - Show Me Love
Robin S. - Show Me Love
Wereld van verschil
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef fratsman het volgende:
Heeft iemand enig idee van wie die remix van "Lust for Life" is? Die van de tv-reclame.
Huh? Het nummer staat toch in de ID3 tag? Blackjack - Into the groove?quote:Op zondag 4 maart 2007 09:48 schreef wobbel het volgende:
[..]
Nee is hem niet.
Wie herkent dit hele bekende melodietje?
http://roy.link2design.nl/fokfokfok.mp3
een hele slechte cover lijkt het meerquote:Op zondag 4 maart 2007 10:20 schreef boixe het volgende:
[..]
Toch zit er echt niks anders in als Robin S. - Show me love
Dat is Bitch, van het Nederlandse bandje Room Elevenquote:Op zondag 4 maart 2007 00:11 schreef klc12 het volgende:
Ik zoek een liedje, het is precies de zelfde songtekst als Meredith Brooks / Alanis Morissette - Bitch.
Het is een nieuwe clip, vandaag op TMF gezien als een soort preview ofzo. Je ziet een hele mooie blonde dame zingen. Alleen het liedje is wat anders dan die van Meredith Brooks, het is wat relaxter.
Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden, op internet is alles van Meredith Brooks of van Alanis Morisette.
Ik ken de muziek zelf niet, maar de users van Last.fm ziet het als hiphop / nederhop. Vergelijkbare artiesten zouden oa Ogri Ai, Partysquad, Appa, Brace en Yes-R zijn. Zie hier voor een uitgebreidere lijst.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef PAA-053 het volgende:
Wat is het dan?
Skik - Op fietse.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:37 schreef bullshit. het volgende:
ik zoek een nummer met de volgende tekst erin:
het kan mij wat, kan mij wat voor jou.
Of iets in die geest, er is ook mondharmonica in dat liedje en het is nederlands.
Niet echt duidelijk maar ik hoop dat iemand er iets mee kan.
alvast bedankt
Jah dat is hemquote:
Lifelike & Khris Menace - Discopolisquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Alpine69 het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik de helft van de clip heb gezien, had hem nog nooit eerder gezien dus redelijk recent, in de clip zie je één meisje dat loopt, doucht, en zwemt, in een rode bikini met diamantjes, ergens in een tropische omgeving, bij een villa
het nummer is een dance/lounge achtig nummer, echt ontzettend chill, kan iemand mij vertellen welk nummer dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |