Nopquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef jerver73 het volgende:
de da funky homospien? zal toch niet..
Nieuwe van Joss Stone misschien?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:05 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een nr van nu, een vrouw zingt oww... owww... beetje soul achtig.... Vast vaak op 3fm te horen... Ooww.. ooww... youw knoww... oid... Iemand?
Ik luister geen 3fm, maar misschien was het Rehab van Amy Winehouse?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:05 schreef Lolalala het volgende:
Ik zoek een nr van nu, een vrouw zingt oww... owww... beetje soul achtig.... Vast vaak op 3fm te horen... Ooww.. ooww... youw knoww... oid... Iemand?
Vichan Maneechot - Dance Dance Dancequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef Ballistic het volgende:
ik denk dat het al wel eerder gevraagd is, ik kon het iig niet vinden via zoeken..
hoe heet dat nummer uit die Axe summer lotion nou? met die kerel die een nep-tattoo heeft, en dan wordt gegijzeld door 3 dames![]()
![]()
bvd
Wat is dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef j0rrit het volgende:
beetje beat melodie achtig.
Dat is speciaal voor die reclame gemaakt. Gewoon "Bacardi Mojito" intypen bij Limewire/Kazaa/wat dan ook en het komt allemaal goedquote:Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef j0rrit het volgende:
In de Baccardi reclame staat een barman in een club mintblaadjes te vermalen. In deze reclame wordt een nummer gebruikt, beetje beat melodie achtig. Heeft iemand een idee welk nummer dit is?
Bvd.
Gevonden!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor die reclame gemaakt. Gewoon "Bacardi Mojito" intypen bij Limewire/Kazaa/wat dan ook en het komt allemaal goed
Klikt eigenijk meer als een heel oud nummer: Such a Shame van Talk Talkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik hoorde gisteren in een club een soort van remix van een bekend nummer uit de R&B/RAP scene. Enige wat ik kon opvangen was een refreinmet:
"Such a shaaahaahaame" en "when you ... game"
Kan ook misheard zijn aangezien google echt niets teruggeeft dat me er aan doet herinneren. Alvast dank!
da's shame, niet shaahaahaamequote:Op zondag 11 maart 2007 01:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klikt eigenijk meer als een heel oud nummer: Such a Shame van Talk Talk
(such a shame, to believe, in this game enz.)
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's shame, niet shaahaahaame
Ik moest gelijk aan Monie Love - It's a shame denken
YESSS!!! thanksquote:Op zondag 11 maart 2007 01:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's shame, niet shaahaahaame
Ik moest gelijk aan Monie Love - It's a shame denken
Hahah ja juist omdat ik zo bekend ben met bands als talk talk heb ik denk ik een deel van de lyrics vervangen met hun tekst omdat ik ondertussen de melodie ook al vergeten was. The human mind is a strange thing.quote:Op zondag 11 maart 2007 08:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, ik gooide ook maar wat in de groep
Gezien de leeftijd van velen op FOK! zou het me niet verbazen als iemand denkt dat het origineel de cover van de house-hit is
Hoor dat vaak genoeg zeggen door de kids om me heen.
![]()
Faithless - No Rootsquote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Ballistic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=bf2tF8p2iIo&mode=user&search=
wie weet hoe het nummer op de achtergrond heet?
Faithless - Miss U Less, See U More.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef Ballistic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=bf2tF8p2iIo&mode=user&search=
wie weet hoe het nummer op de achtergrond heet?
The Highstreet Allstars - To Francequote:Op zondag 11 maart 2007 14:02 schreef InProduction het volgende:
Hoi,
Ik zoek de titel van het volgende nummer:
http://www.bluemanfan.nl/herrie.wav
thnxquote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
The Highstreet Allstars - To France
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |