abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46834319
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind dat de redactie het aan Amanda VERPLICHT is om haar te vertellen dat Brian sex met die griekse heeft gehad en dat hij wederom het onveilig heeft gedaan.

Iedereen heeft onderhand wel door dat Amanda met alle winden meewaait en de kans dus heel erg groot is dat ze binnenkort weer bij Brian in bed duikt. Ze moet op dit gebied tegen zichzelf beschermd worden.
hear hear !!
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46834322
Zo...laat ik ook maar eens verstandig zijn en gaan slapen voor 4 uur....ik lijk wel gek geworden....had al 5 uur willen liggen slapen!
pi_46834325
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:55 schreef Mika25 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat de bewoners horen wat Brainless en die griekse gedaan hebben in de douche...zoiets kan je niet geheim houden in dat huis, Palma en Herma weten het allang

De vraag is echter...wat gaan Amanda met deze informatie doen, als ze het uberhaupt zal geloven...
Die Griekse bellen voor een trio om haar "relatie" te redden
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46834327
Jaap is nu heel interessant...vooral in deze houding
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:56:27 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_46834331
quote:
Ik vind dat de redactie het aan Amanda VERPLICHT is om haar te vertellen dat Brian sex met die griekse heeft gehad en dat hij wederom het onveilig heeft gedaan.

Iedereen heeft onderhand wel door dat Amanda met alle winden meewaait en de kans dus heel erg groot is dat ze binnenkort weer bij Brian in bed duikt. Ze moet op dit gebied tegen zichzelf beschermd worden.
[DGK] HEEFT BRIAN AIDS?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46834332
wat een heerljk takkeherrie in 'tkantoor, helemaal gepast
pi_46834333
ik ga na het bijlezen lekker maffen,en lees morgen wel hoe ze elkaar bij het ontbijt de hersens ingeslagen hebben
  Admin vrijdag 2 maart 2007 @ 02:56:39 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46834336
quote:

zeker. kijk, amanda en brian zullen nog wel getest zijn op SOA's, maar dat kan ik met bij zo'n danseresje niet voorstellen. En als die zich in een tijd van 4 uur onveilig laat neuken voor het oog van heel Nederland, dan denk ik niet dat het de eerste keer is dat ze zich zo snel onveilig laat neuken.
Prima dat Brian aids wil oplopen, maar de redactie moet toch niet willen dat er een onschuldige medebewoner meer opgezadeld wordt. Hij zal maar iets aan d'r doorgeven, dan ben je als redactie in dit geval wel mooi medeschuldig. Grove nalatigheid lijkt me dat in zo'n geval.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46834338
Jezus .... Mag die kuherrie niet uit??????
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:57:04 #35
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_46834342
Waar is Huberrrrt???
- edit -
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:57:26 #36
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_46834345
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef anno-i-mus het volgende:
Jezus .... Mag die kuherrie niet uit??????
Heb het even uitgezet en heb de cd van James Morrison opgezet ... klinkt een stuk beter
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46834346
GO GO GO GO GADGET JAAAAAAAAP
pi_46834351
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk wel dat Brain verliefd kan worden op die Griekse.. hebben jullie daar al aan gedacht?

Zo'n type is hij wel... en zij was wel erg aantrekkelijk. Wat zou er dan kunnen gebeuren? Zou hij DGK opgeven?
Het zag er inderdaad naar uit dat ze elkaar wel heel erg leuk vonden maar na het neuken wist hij nog steeds haar naam niet dus of het ook iets meer dan fysieke aantrekkingskracht is geweest valt te betwijfelen
Ik zie hem er nog aan om zelfs zijn moeder naar de tering te laten gaan ten koste van de villa
Super egoist die man
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:58:01 #39
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_46834353
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:57 schreef INCTRL het volgende:
Waar is Huberrrrt???
Ik denk achter
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46834359
quote:

De redaktie geeft niets om de gezondheid van de bewoners
pi_46834368
quote:

Laat de Redactie maar een filmpje afdraaien voor de groep wat Brian onder de douche deed, dan kan ze zelf oordelen of ze nog wel met Brian in een bed wil slapen..en zien ze wat een leugenaar het is
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:59:04 #42
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_46834373
Japio beseft nog niet helemaal waar hij terecht is gekomen, hij zit volslagen suf te kijken

Keep the Sunny Side Up
pi_46834378
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Heb het even uitgezet en heb de cd van James Morrison opgezet ... klinkt een stuk beter
Wat is zijn laatste single?
pi_46834380

Meest spraakmakende bewoner van het huis...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:59:21 #45
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_46834381
en wat zit die Jaap nu weer pscyhopatisch voor zich uit te staren
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46834382
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef Danny het volgende:

[..]

zeker. kijk, amanda en brian zullen nog wel getest zijn op SOA's, maar dat kan ik met bij zo'n danseresje niet voorstellen. En als die zich in een tijd van 4 uur onveilig laat neuken voor het oog van heel Nederland, dan denk ik niet dat het de eerste keer is dat ze zich zo snel onveilig laat neuken.
Prima dat Brian aids wil oplopen, maar de redactie moet toch niet willen dat er een onschuldige medebewoner meer opgezadeld wordt. Hij zal maar iets aan d'r doorgeven, dan ben je als redactie in dit geval wel mooi medeschuldig. Grove nalatigheid lijkt me dat in zo'n geval.
Paar cossen (nou ja, een heeeeeeeeeeeeleboel cossen geleden!) ging het hier ookal over: Ookal is Amanda getest, het zegt NIKS. Voor een HIV-test moet je 3 maanden wachten voor de uitslag. Zij zit er nog maar een maand in en had daarvoor een vriend en liet zich door wie-weet-hoeveel-mensen nemen in een dronken bui. Pas na 3mnd geen sex en een negatieve HIV-test is te zeggen dat ze niks heeft....

Voor de rest ben ik het compleet met je eens.
pi_46834384
quote:

word
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:59:28 #48
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46834388
Op vrijdag 2 maart 2007 02:48 schreef n1ek het volgende:
[quote]hij dacht met handdoeken en die beslagen ruiten dat niemand het kon zien
was ook weinig te zien maar wel te horen[quote]

Betekend dit niet dat hdnkkk het zicht van de camera bewust heeft getracht te ontnemen...
Neem daar bij zijn agressieve gedrag richting A-del en Huub, dan lijkt mij dat de redactie niet meer om een sanctie heen kan....
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
pi_46834391

Het grootste slachtoffer van vanavond is de rode sofa. Jaap zou een exit moeten krijgen wegens fysiek geweld.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  vrijdag 2 maart 2007 @ 02:59:44 #50
6941 APK
Factual, I think.
pi_46834393
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef Danny het volgende:

Prima dat Brian aids wil oplopen, maar de redactie moet toch niet willen dat er een onschuldige medebewoner meer opgezadeld wordt.
Misschien is Brian wel degene die iets onder de leden heeft en kreeg hij daarom op zijn kop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')