quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind dat de redactie het aan Amanda VERPLICHT is om haar te vertellen dat Brian sex met die griekse heeft gehad en dat hij wederom het onveilig heeft gedaan.
Iedereen heeft onderhand wel door dat Amanda met alle winden meewaait en de kans dus heel erg groot is dat ze binnenkort weer bij Brian in bed duikt. Ze moet op dit gebied tegen zichzelf beschermd worden.
Die Griekse bellen voor een trio om haar "relatie" te reddenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:55 schreef Mika25 het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat de bewoners horen wat Brainless en die griekse gedaan hebben in de douche...zoiets kan je niet geheim houden in dat huis, Palma en Herma weten het allang
De vraag is echter...wat gaan Amanda met deze informatie doen, als ze het uberhaupt zal geloven...
[DGK] HEEFT BRIAN AIDS?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind dat de redactie het aan Amanda VERPLICHT is om haar te vertellen dat Brian sex met die griekse heeft gehad en dat hij wederom het onveilig heeft gedaan.
Iedereen heeft onderhand wel door dat Amanda met alle winden meewaait en de kans dus heel erg groot is dat ze binnenkort weer bij Brian in bed duikt. Ze moet op dit gebied tegen zichzelf beschermd worden.
zeker. kijk, amanda en brian zullen nog wel getest zijn op SOA's, maar dat kan ik met bij zo'n danseresje niet voorstellen. En als die zich in een tijd van 4 uur onveilig laat neuken voor het oog van heel Nederland, dan denk ik niet dat het de eerste keer is dat ze zich zo snel onveilig laat neuken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Heb het even uitgezet en heb de cd van James Morrison opgezet ... klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef anno-i-mus het volgende:
Jezus .... Mag die kuherrie niet uit??????
Het zag er inderdaad naar uit dat ze elkaar wel heel erg leuk vonden maar na het neuken wist hij nog steeds haar naam niet dus of het ook iets meer dan fysieke aantrekkingskracht is geweest valt te betwijfelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk wel dat Brain verliefd kan worden op die Griekse.. hebben jullie daar al aan gedacht?
Zo'n type is hij wel... en zij was wel erg aantrekkelijk. Wat zou er dan kunnen gebeuren? Zou hij DGK opgeven?
Ik denk achterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:57 schreef INCTRL het volgende:
Waar is Huberrrrt???
De redaktie geeft niets om de gezondheid van de bewonersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Laat de Redactie maar een filmpje afdraaien voor de groep wat Brian onder de douche deed, dan kan ze zelf oordelen of ze nog wel met Brian in een bed wil slapen..en zien ze wat een leugenaar het isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Wat is zijn laatste single?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb het even uitgezet en heb de cd van James Morrison opgezet ... klinkt een stuk beter![]()
Paar cossen (nou ja, een heeeeeeeeeeeeleboel cossen geleden!) ging het hier ookal over: Ookal is Amanda getest, het zegt NIKS. Voor een HIV-test moet je 3 maanden wachten voor de uitslag. Zij zit er nog maar een maand in en had daarvoor een vriend en liet zich door wie-weet-hoeveel-mensen nemen in een dronken bui. Pas na 3mnd geen sex en een negatieve HIV-test is te zeggen dat ze niks heeft....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker. kijk, amanda en brian zullen nog wel getest zijn op SOA's, maar dat kan ik met bij zo'n danseresje niet voorstellen. En als die zich in een tijd van 4 uur onveilig laat neuken voor het oog van heel Nederland, dan denk ik niet dat het de eerste keer is dat ze zich zo snel onveilig laat neuken.
Prima dat Brian aids wil oplopen, maar de redactie moet toch niet willen dat er een onschuldige medebewoner meer opgezadeld wordt. Hij zal maar iets aan d'r doorgeven, dan ben je als redactie in dit geval wel mooi medeschuldig. Grove nalatigheid lijkt me dat in zo'n geval.
wordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:53 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien is Brian wel degene die iets onder de leden heeft en kreeg hij daarom op zijn kop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:56 schreef Danny het volgende:
Prima dat Brian aids wil oplopen, maar de redactie moet toch niet willen dat er een onschuldige medebewoner meer opgezadeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |