Spelletje schaak spelen Jaap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Jaap gaat nu in zichzelf lullen..
' ik ben nog niet moe hoor, dusseeh..'
We blijven hopen en vertrouwen op Eric.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:07 schreef Mika25 het volgende:
Overigens is maar weer eens duidelijk geworden hoe belangrijk Huub voor dit programma is. Zomaar effe nuchter Amanda inpalmen met als doel om Brainless op te fokken. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij de ontslag-stemming gaat overleven...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef LuNaTiC het volgende:
En Jaap trekt nog maar even wat uit zijn grootste vriend in het huis....
de koelkast.
En Amanda!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
We blijven hopen en vertrouwen op Eric.
Dacht even dat hij ging rukken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef LuNaTiC het volgende:
de koelkast.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:03 schreef de_kolonel het volgende:
Ben ik de enigste die er tot nogtoe geen hol aan vind vanavond?
Ik wil ruzie,actie en spelletjes!
Over zichzelf dan zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Jaap komt de boel weer verstieren, Huub wil muziek luisteren, Jaap wil praten
Ach die Japio is goed bezig...het bleek maar een pakje melk te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef LuNaTiC het volgende:
de koelkast.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Spelletje schaak spelen Jaap?
Ehhh ja is goed Jaap!
Wat drinken Jaap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:08 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Spelletje schaak spelen Jaap?
Ehhh ja is goed Jaap!
Trustuhquote:
neuken jaap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat drinken Jaap?
ja is goed Jaap...
neem je zelf ook wat Jaap?![]()
Dat kleine beetje wat niet in zijn buikvet verstopt is kan hij waarschijnlijk moeilijk vinden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:09 schreef DainBramage het volgende:
Dacht even dat hij ging rukken.
Jaap kwam op stoom......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio wil entertainer worden....hij leek wel dood vanavond![]()
zoals ik al eerder zei: Jaap valt alleen maar af tijdens een stemronde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap gaat makkelijk 50 kilo afvallen, en dan komt zijn operatie. Kassa voor De Mol met deze gast.
huub word verstandig.quote:Vandaag een beetje laag niveautje ingenomen met het "pesten" van Jaap, misschien maak ik mij toch zenuwachtiger over volgende week donderdag dan ik durf toe te geven. Dus daar maar gewoon even mee ophouden, kijken of ik hem op inhoud en brains kan pakken, is meer mijn stijl
Afvallen ???? er komen er eerder 50 bijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap gaat makkelijk 50 kilo afvallen, en dan komt zijn operatie. Kassa voor De Mol met deze gast.
Nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, zit Huub vanuit DGK e-mails te versturen?
Welterusten gastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil even een mail naar zichzelf sturen.........
dan krijgt ie nog wat..
Ik ga ook pitten...mazzels.........![]()
Melk is niet goed om af te vallen, tenzij het plantaardige melk is. Om af te vallen moet je water en sapjes drinken. Geen melk, geen frisdrank, geen alcohol, en zeker geen aspartaan-rotzooi. 1 glas wijn bij het eten werkt overigens weer wel goed...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ach die Japio is goed bezig...het bleek maar een pakje melk te zijn
Jaap is al meerdere malen 50 kilo afgevallen, staat op een oude weblog van hem. Dit kunstje herhaald hij onder begeleiding in DGK makkelijk. Hij begint als schemiel, maar die 50 kilo zie ik hem wel kwijtraken. Moet hij er niet voor die tijd uitgestemd zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:12 schreef DainBramage het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei: Jaap valt alleen maar af tijdens een stemronde.![]()
Trustequote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil even een mail naar zichzelf sturen.........
dan krijgt ie nog wat..
Ik ga ook pitten...mazzels.........![]()
je moet 2 melkproducten per dag drinken/eten hoor? zelfs bij een dieetistequote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Melk is niet goed om af te vallen, tenzij het plantaardige melk is. Om af te vallen moet je water en sapjes drinken. Geen melk, geen frisdrank, geen alcohol, en zeker geen aspartaan-rotzooi. 1 glas wijn bij het eten werkt overigens weer wel goed...
van aspartaan kun je op de lange termijn anders echt heel erg slank wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Melk is niet goed om af te vallen, tenzij het plantaardige melk is. Om af te vallen moet je water en sapjes drinken. Geen melk, geen frisdrank, geen alcohol, en zeker geen aspartaan-rotzooi. 1 glas wijn bij het eten werkt overigens weer wel goed...
Je zou toch denken dat alle bewoners daar toch wel mee instemmen he ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap is al meerdere malen 50 kilo afgevallen, staat op een oude weblog van hem. Dit kunstje herhaald hij onder begeleiding in DGK makkelijk. Hij begint als schemiel, maar die 50 kilo zie ik hem wel kwijtraken. Moet hij er niet voor die tijd uitgestemd zijn natuurlijk.![]()
ok, hij mag zijn neus snuiten voor hij weg moet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap is al meerdere malen 50 kilo afgevallen, staat op een oude weblog van hem. Dit kunstje herhaald hij onder begeleiding in DGK makkelijk. Hij begint als schemiel, maar die 50 kilo zie ik hem wel kwijtraken. Moet hij er niet voor die tijd uitgestemd zijn natuurlijk.![]()
Het is alleen zo jammer dat ie het zo uitstelt, ook zonder dieetplan zou jaap best al op zn eten kunnen letten, en een paar wandelingetjes door de tuin...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij wil geen dieet...hij wil net als de anderen eten en drinken, dan komt hij aan de ca 2500 kcal ipv de 6000 kcal die hij gewend is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ie het zo uitstelt, ook zonder dieetplan zou jaap best al op zn eten kunnen letten, en een paar wandelingetjes door de tuin...
Afvallen moet je zelf willen en doen ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ie het zo uitstelt, ook zonder dieetplan zou jaap best al op zn eten kunnen letten, en een paar wandelingetjes door de tuin...
Nu op dit moment zou die er zeker uitvliegen. Maar ik denk dat we ondertussen wel kunnen concluderen dat de verhoudingen in DGK wekelijks anders kunnen zijn. Het blijft afwachten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat alle bewoners daar toch wel mee instemmen he ...
Bij de eerste de beste stemronde waar hij geen unanimiteit heeft moet hij er echt gewoon uit.
Beetje kaas op de boterham en wat magere yoghurt is genoeg hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:14 schreef Yvet_te het volgende:
je moet 2 melkproducten per dag drinken/eten hoor? zelfs bij een dieetiste
Ach, JIJ hebt tenminste DOOR dat je het doet...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat zulk gedrag onbekend voor me is ;-(
Dat is het inderdaad, hij stelt het uit. Die 50 kilo's vliegen er zeker wel af, zeker met behulp van Carlos. De enige vraag is, krijgt hij de tijd door er niet uitgestemd te worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ben ik ook triest.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Bah ik ben zooooo benieuwd naar morgen.... dat is toch triest.
coolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Weblog van Huub heeft een update
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Houd je mond. Hij is de entertainer en gaat er voor zorgen dat er meer dan een miljoen bezoekers komen op huub zijn weblogje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:18 schreef Mokum020 het volgende:
De grappen en grollen rollen werkelijk als een stroom zijn mond uit...........
je zou er haast wakker voor blijven...........NOT!
Hij komt op mij niet echt over als iemand die er alles voor over zal hebben...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, hij stelt het uit. Die 50 kilo's vliegen er zeker wel af, zeker met behulp van Carlos. De enige vraag is, krijgt hij de tijd door er niet uitgestemd te worden.
De reacties gaan direct naar zijn broers - en zo komt het weer terug in brieven naar Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:23 schreef Missy_1974 het volgende:
shit hij kan of mag de reacties op zijn weblog niet lezen
Vind het wel een triest gevalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Jaap is een gewoon een grote kneus.
Dieten opgeven, zuipen en feesten....... Jaaaaaaaaaap je was zo bezorgd om je gezondheid!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het wel een triest geval
Volgens mij zitten daar echt een paar draadjes verkeerd hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dieten opgeven, zuipen en feesten....... Jaaaaaaaaaap je was zo bezorgd om je gezondheid!
nee geen ruzie hij probeerd aansluiting te vinden, met overigens belachelijke teksten maar ze negeren hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:25 schreef de_kolonel het volgende:
Die bolle zoekt echt ruzie.
En niet een beetje ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:25 schreef de_kolonel het volgende:
Die bolle zoekt echt ruzie.
Weet het wel zeker..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar echt een paar draadjes verkeerd hoor
Hij heeft in het verleden al een paar keer gepresteerd 50 kilo af te vallen. Zijn arts heeft hem verzocht dit kunstje nog eenmaal te herhalen zodat het slaginspercentage van zijn beoogde operatie hoger is. Dit kunstje kan hij zeker herhalen, zeker met zo een professionele trainer als Carlos erbij, en waarschijnlijk begeleiding van achter.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij komt op mij niet echt over als iemand die er alles voor over zal hebben...
Ik denk dat hij veel beter af zou zijn in zo'n Amerikaanse bootcamp
Zitten ze gewoon met een hele groep met hetzelfde doel, dezelfde psychische problemen ze hebben een dietist bij de hand een personal trainer een psycholoog en een arts en iemand die verantwoord kookt...
spijker op de kop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:27 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee geen ruzie hij probeerd aansluiting te vinden, met overigens belachelijke teksten maar ze negeren hem.en ik kan het niet eens zielig vinden want hij heeft het echt zelf gedaan
Hij moet het echter wel zelf willen en doen ... anders lukt het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden al een paar keer gepresteerd 50 kilo af te vallen. Zijn arts heeft hem verzocht dit kunstje nog eenmaal te herhalen zodat het slaginspercentage van zijn beoogde operatie hoger is. Dit kunstje kan hij zeker herhalen, zeker met zo een professionele trainer als Carlos erbij, en waarschijnlijk begeleiding van achter.
Erg hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:29 schreef Heathen het volgende:
Jezus Jaap ga iets voor je zelf doen...
Aaaaaaaaahw...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:29 schreef Sense het volgende:
zow...Jaap legde even iets recht, in zijn broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |