LEANDRA: Worden mijn excuses nog geaccepteerd of laat je me vanacht met een schuldgevoel in slaap sukkelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef DainBramage het volgende:
[..]
* DainBramage bied nederig zijn excuses aan.
Je hebt gelijk
Ja, volgens mij heeft hij vaker zo'n bekertje opgegeten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef Bowny het volgende:
Te ranzig hoe die dikke pauper dat ijs eet, alsof zijn leven er van af hangt.
is het geen kwark?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef Bowny het volgende:
Te ranzig hoe die dikke pauper dat ijs eet, alsof zijn leven er van af hangt.
Sta ik weer voor lul met mn 1 euro...... EN BEDANKT!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.![]()
Which reminds me..... wat geeft die jongen per dag aan eten uit en waar betaalt hij dat van??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef n1ek het volgende:
Dat dieet van Jaap is 2 bakken Häagen-Dazs per dag?
Brian heeft op zijn hand gestaan, hij is wel bezig vanavond die Brian.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Nrd_los het volgende:
Wat is er met Jaapie
Hoezo, alle beetjes helpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Sta ik weer voor lul met mn 1 euro...... EN BEDANKT!
Ik sluit me hier bij aan. Als jij door de selectieronde komt en je hebt een bewijsje dat je echt de kooi in mag als je 10k hebt dan mag ik hopen dat je ze daar echt het leven zuur gaat maken. Je hoeft ze niet neer te slaan. Maak ze maar gewoon helemaal gek. Out of controlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.![]()
Die knieen van hem hebben al zoveel te verduren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jankerd ... die knie zit toch goed "ingepakt" ik geloof er niets van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |