In dat geval zeg ik thumbs upquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
NIet te snel oordelen. Normaal bestaat z'n nachtsnack uit zeven haagen dasjes.![]()
Geen goede deal, als je man dood neer alt na een slok cola of een zoveelste hap ijs.quote:
Lieverd, als ik in die kooi beland ga ik geen moment aandacht besteden aan Natasia...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Meld je dan gewoon aan. Je kan altijd nog nee zeggen. En je kan meteen alle mysteries rond Natasia ontrafelen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mammie, ik wil afvallen
[afbeelding]
Ik bedoel dat je er dan snel genoeg achter komt hoe het daar in elkaar steekt en wat Natasia allemaal voor voordeeltjes heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als ik in die kooi beland ga ik geen moment aandacht besteden aan Natasia...
Ik ga daarheen om de mensen die het verdienen dr uit te werken, en voor de rest ga ik gewoon lekker mijn eigen gang ^^
Brian krijg ik er in ieder geval uit door hem überpissed te maken![]()
Nee.....dat is hem wederom niet geluktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:18 schreef Mokum020 het volgende:
Die smerige rat zit zich alweer schoon te lullen bij AmanDEL............
hij is zijn kwakkie kwijt..........looser!
Eric heeft Brian gehaald om met Amanda te praten en zegt niets tegen Huub ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:19 schreef Kaleddis het volgende:
Komop Amanda, maak Brian gek, maak hem hele loco, die para brodda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |