Zijn vet is net zoals het sterrenlicht. Waarschijnlijk is Jaap zelf allang dood maar de bewegingen van veertig jaar geleden komen nu pas aan de oppervlakte.quote:
Inderdaad, een waarschuwing is hier zeker wel op z'n plaats. En aangezien het z'n tweede is maggie oprottenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa een waarschuwing is al genoeg toch? En die verdient ie zeker!
Jah dat vroeg ik me ook net af.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef n1ek het volgende:
Dat dieet van Jaap is 2 bakken Häagen-Dazs per dag?
Als je maar genoeg betaald trekt er wel een pooier ergens een "Brian" van een scooter voor je !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??
Ik leg zo 50 euro, wanneer je door de casting komt en er een inzamelingsactie komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor!
En als fok! het financiert, zou ik het kut vinden voor iedereen die 1 euro heeft ingelegd, want ik denk dat ik er binnen 3 dagen weer uit geflikkerd word...
Dat is een 'fout' die Huub keer op keer maakt, hij is te open over zijn plannen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het niet zo handig dat Hupert zijn strategie vanavond vertelde aan Eric en aan dat grietje vd band
Hij weet toch dat alles die villa weer in komt?
Mjah...........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |