Zou er niet te lang over nadenken. Zonde van je tijd! Gewoon ff invullen en versturenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
Daarom....krijgt Huub hem ook niet op de kast (helaas)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
Natasia waarschuwt Brian nadrukkelijk: laat je zometeen niet fucken door Huub, wat hij ook zegt!
uncheck....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef de_kolonel het volgende:
Hoeren weg? Check!
Uitschot weg? Check!
Let the games begin!
Ik heb het geld er niet voor!quote:
Ach, ik wil best een paar euries storten voor de Fok!ker die door de selectierondes komt en daarom 10.000 euries nodig heeft. Lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....
En dat voor ¤ 1,- per Fokker.
Iemand is nog wakker! Ik niet zo ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Is dat een mitella van chocoladepasta?
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........![]()
Welke strategie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het niet zo handig dat Hupert zijn strategie vanavond vertelde aan Eric en aan dat grietje vd band
Hij weet toch dat alles die villa weer in komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |