Zou er niet te lang over nadenken. Zonde van je tijd! Gewoon ff invullen en versturenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
Daarom....krijgt Huub hem ook niet op de kast (helaas)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Gert het volgende:
Natasia waarschuwt Brian nadrukkelijk: laat je zometeen niet fucken door Huub, wat hij ook zegt!
uncheck....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef de_kolonel het volgende:
Hoeren weg? Check!
Uitschot weg? Check!
Let the games begin!
Ik heb het geld er niet voor!quote:
Ach, ik wil best een paar euries storten voor de Fok!ker die door de selectierondes komt en daarom 10.000 euries nodig heeft. Lijkt me wel grappig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....
En dat voor ¤ 1,- per Fokker.
Iemand is nog wakker! Ik niet zo ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:09 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Is dat een mitella van chocoladepasta?
Hij wil graag Brian slaan, kan dat bij de hoeren ook??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
je kunt ook gewoon naar de hoeren..........![]()
Welke strategie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het niet zo handig dat Hupert zijn strategie vanavond vertelde aan Eric en aan dat grietje vd band
Hij weet toch dat alles die villa weer in komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |