sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef beequeen het volgende:
Kut met peren Huub, je hebt nu je kans, of ben je gewwoon slim bezig?
Psies, speltechnisch is het beter om haar NIET te naaien,.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:28 schreef Tissik het volgende:
Goede zet van Huub, om juist geen sex te gaan hebben met Amanda.
Dit wordt vette ruzie tussen Brian en Amoebe.
yep!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Respect voor Huub als ie het niet doet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Brulkip het volgende:
Dan zal ze wel met Brian gaan neuken straks!
dat is dus gewoon het allerbeste wat hij kunnen zeggen, terwijl brian dus wel aan de gang is gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Clank het volgende:
Huub: We gaan absoluut niet sexen vanavond, je komt maar lekker bij me liggen![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Psies, speltechnisch is het beter om haar NIET te naaien,.
Speltechnisch is dit een hele goede zet van Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef Pulu het volgende:
Het zijn allemaal mongolen daarbinnen...maar toch wel respect voor Huub dat ie een geweten heeft mbt Amanda....
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze mag ook even het gastenboek tekeken...
Zit hem niet op te stoken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Als Huub echt wil rocken dan moet ie nu gewoon schijt hebben aan alles
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef INCTRL het volgende:
Ze schrijft: "als je klaar kan komen bel me" .....![]()
![]()
Hij weet toch wel dat Amanda hem gaat bespringen, hem treft geen blaamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:28 schreef kybe het volgende:
Huub tegen Amanda :we gaan niet sexen hoor maar je komt wel lekker naast me liggen>
lekker boeiend, als zij maar klaar kan komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef INCTRL het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:29 schreef INCTRL het volgende:
![]()
Smeerpijp!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huubje, leg haar straks eensch gewoon netjes in bed, en maak geen misbruik van de situatie...
Alsjeblieft?
zo had ik er nog niet eens tegenaan gekeken! Dubbel zo slim dus!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Huub slaapt vanacht met Amanda zonder sex te hebben.
Brain denkt natuurlijk wel dat ze sex hebben gehad, en Amanda houd van Huub omdat hij niets heeft geprobeerd! Huub is op dit moment gewoon goed met het spel bezig![]()
Het vreemde is, dat ik het ergens zag aankomenquote:
Ja en Amanda is straks pissig op Brian omdat ie een of ander danseresje heeft geneukt. Zij heeft alleen maar een beetje gezoend dus wat hij doet is veeeeeeel erger!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
zo had ik er nog niet eens tegenaan gekeken! Dubbel zo slim dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |