quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:26 schreef Kinga het volgende:
Huub zegt al dat het absoluut geen seks wordt.
Dat danseresje lachte wel erg hard toen ze uit de douche kwamen. Zou het om het kleine wormvormigaanhangseltje van Brian zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De 'dansmeisejs' moeten weg, maar Amanda blijft nog even.
![]()
Mja, Gert verheugde zich ook al op de DGK Academyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zijn onze meetings eigenlijk saai, hè?
Huub, Jij kleine irritante kutkabouter, je bent een KONING en je weet hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Clank het volgende:
Huub: We gaan absoluut niet sexen vanavond, je komt maar lekker bij me liggen![]()
Wie wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben ook geen heilige hoor..... zegt hij nog
Huub heeft het onschatbare voordeel van het alcoholverbod. Anders had hij het wel gedaan, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef droomkoningin het volgende:
huub is echt klasse... volgens mij gaat ie dr niet neuken.. terwijl ze super lam en geil is...
brian had er misbruik van gemaakt... huub doet t niet... denk ik
Hij stuurd haar straks weg met 1000 contactpuntenquote:
Nee hij moet het ijzer smeden als het heet isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:25 schreef Missy_1974 het volgende:
als huub slim is neukt hij der nu niet, beter als aman nuchter is
Hij probeert een heer te blijven....Vind ik al goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben ook geen heilige hoor..... zegt hij nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |