quote:
Zozo, bolleboos
B.ertha +1Stand in deel 631:
LangeTabbetje 1
Gekke Belg 1
Steekbal 1
OA 1
ScottTracy 1
Dodecahedron 2
B.ertha 2
EricusMaximus 1
nog wat leuke trivia:
* Onderzoek uitgevoerd door Glorix heeft aangetoond dat 8% van de campinggangers de rol verstopt tijdens de gang naar het toiletgebouw.
* Om vaginale infecties te voorkomen is het belangrijk om van voren naar achteren te vegen.
* In sommige delen van de wereld (zoals India) wordt toiletpapier als onhygiënisch beschouwd en wordt de anus gereinigd met water.
* In Japan is in 1999 een papierloos toilet ontworpen waarbij de anus wordt gereinigd met een computergestuurde watersproeier en droger.
* Volgens de meesten moet de rol zo gehangen worden dat het papier aan de voorzijde uit de houder komt, anderen zijn van mening dat het papier langs de muur moet hangen.
* Het verhaal gaat dat na de introductie van toiletpapier in Rusland het papier werd gebruikt om na het toiletgebruik de handen mee schoon te maken.
* Op 19 december 1973 vertelde de talkshowpresentator Johnny Carson tijdens de NBC Tonight Show dat er een ernstig tekort zou zijn aan toiletpapier. De grap werd juist bewaarheid, doordat iedereen toiletpapier ging hamsteren. Het duurde 3 weken, voordat de supermarkten de schappen weer normaal gevuld hadden.
* Tot slot: Denk niet bij het laatste vel: "Wie na mij komt, die redt zich wel!" (tegeltjeswijsheid).
Hierbij wil ik graag ook even vermelden dat ik zo'n Japans toilet heb gebruikt, maar dat zo'n straal op je anus toch niet zo plezierig is als het lijkt.