Tja, Amoebe he. Maar als ze nou toevallig twee cellen blijkt te hebben, dan zit er nog een staartje aan. Niet dat ik het verwacht maar het is mogelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geniaal toch!?
Amanda ligt in de ene hoek los te gaan
Brian in de andere hoek...
En ik heb het vage vermoeden dat dit nieteens een breuk gaat opleveren![]()
ze zijn vrijgezel!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef Cyan het volgende:
Zo Brian en Amanda hebben blijkbaar een erg open relatie
lolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Jaap blijft ook alleen voor de blote tieten in dat bad zitten. Waarschijnlijk nog nooit zo dichtbij geweest
Jaap blijft zitten omdat anders het water tot de enkels zakt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Jaap blijft ook alleen voor de blote tieten in dat bad zitten. Waarschijnlijk nog nooit zo dichtbij geweest
Voor geen goud!quote:
KIJK JAAP DAN! .. echt zo sneuquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia gaf zojuist een condoom aan Amanda
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:11 schreef demins het volgende:
Hadden ze nou niet één dik meisje voor Jaap kunnen regelen?
Ze heeft 2 homo's en Huub gezoend. En nog 1 van die meiden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, Amoebe he. Maar als ze nou toevallig twee cellen blijkt te hebben, dan zit er nog een staartje aan. Niet dat ik het verwacht maar het is mogelijk.
Quote van het jaar LMAO!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:11 schreef demins het volgende:
Hadden ze nou niet één dik meisje voor Jaap kunnen regelen?
wat zou jij doen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Brain gaat neuken?
Ik heb wel een beetje medelijden met hem...een kilootje of 110 lichter had ie gewoon lekker mee kunnen beesten met de restquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk zo maar dat het arme schaap niet meer weet waar ze mee bezig isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze heeft 2 homo's en Huub gezoend. En nog 1 van die meiden.
Ik denk maar zo dat ze het expres deed om Brian te fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |