Geniaal toch!?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:04 schreef Dogga het volgende:
`jammer dat we amanda en huub niet verstaaan ze kijkt echt geil naar hem
Wie is trouwens dat wijf bij Brain?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:04 schreef Vakkie_W het volgende:
WTFIk schakel volgens mij precies op tijd in
![]()
ik vind het echt zielig horrrrquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef demins het volgende:
Je kan hier nauwelijks zwemmen...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07095/ScreenShot004.jpg]afbeelding][/url]
Denk het niet. Eerder dat Amanda straks heel erg hard gaat huilen omdat Brian haar heel onaardig te woord gaat staan.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:03 schreef Heathen het volgende:
WTF zelfs Jaap is topless!! wat een gekkenhuis!
Ik hoop dat Huub het nieuwe neukertje van Amanda wordt. Niet dat het nou zulke leuke beelden oplevert, maar wel die jalourse para brodda blik van Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:03 schreef Missy_1974 het volgende:
brian is zeker niet happy
denk ook dat huub veel liever voor aman is dan brian en dat ze echt snel het bed in belanden.
Dat was echt wel gemeend volgens mij, maar ja, op een gegeven moment moet ze het zelf weten, ze is 'oud en wijs' genoeg, of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:02 schreef Sense het volgende:
[..]
Heel attent ook hoe Huub Amanda een uurtje terug nog wees op haar dronkenschap, en dat ze voorzichtig moest zijn.
Zo respectvol.
.......![]()
Als er maar een gat in zit is Brian's mottoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef pronkjewail het volgende:
Ik twijfel of Brian geil kijkt of not amused...wat denken jullie?
Of dat Brian even aan Huub gaat vertellen hoeveel CP's Huub voor Amanda moet betalen... (aan Brian)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Denk het niet. Eerder dat Amanda straks heel erg hard gaat huilen omdat Brian haar heel onaardig te woord gaat staan.
Niet als ze tot de ochtend blijven en brian zelf met dat brunettesletje neukt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Denk het niet. Eerder dat Amanda straks heel erg hard gaat huilen omdat Brian haar heel onaardig te woord gaat staan.
Nodig je ons dan ook uit?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef Danny het volgende:
overigens wil ik voortaan bij elk lullig kutfeest de soca boys hebben
Dan ga je toch naar huis..........?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef heracles het volgende:
Ik vind het eigenlijk best misselijk. Jaloezie en valse wijven. Blah
Dat Huub brians bed heeft en brian met zijn gitaar naar beneden mag movenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:06 schreef LuNaTiC het volgende:
wat de avond echt compleet zou maken als Huub er straks met Amanda tussenuit sneakt om ff een wipje te maken in Brians bed
Was jij erbij gaan zitten dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:08 schreef Kinga het volgende:
Sylvia denkt ook, moet aan me saaie imago denken, ik ga die jacuzzi niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |