ja preciesquote:
Mwah, ik zit nu na een uurtje of 40 nog niet aan de helft van het License board, dus dat zal nog wel meevallen. Vooral ook vanwege het feit dat de 'uithoekjes' vaak meer LP kosten.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, alleen heb je niet veel meer aan LP als je license board al vol zit, dus vandaar toch liever EXP gehad.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
alleen die kan je alleen krijgen als je op sommige plekken een paar schatkisten niet hebt geopend![]()
Ik heb tot nu toe al een paar keer tussendoor flink wat uurtjes liggen levellen. Vooral in de jungle met die Dark Skeletons wat ik eerder al poste, niet alleen voor LP maar ook voor EXP.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had hem pas bij 118 uur vol![]()
iedereen![]()
overigens zitten er ook hele nutteloze dingen bij, of weapons die helemaal niet zo'n hoge attack waarde hebben
![]()
maarja..hij moet vol he![]()
yupquote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Da's kudt.
Dat gedoe met die chests vind ik af en toe ook rete irritant. Ik zou het leuker hebben gevonden als alle kisten gewoon elke keer hetzelfde zouden bevatten en zo. Nu zit je vaker 10 keer dezelfde chest te proberen voordat je er wat fatsoenlijks uit krijgt.
Ik was in Raithwalls tomb op een gegeven moment de tel vergeten van hoe vaak ik die kist war Demonsbane in zat heb moeten openen.![]()
Ik had hem na 79 uur volquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had hem pas bij 118 uur vol![]()
iedereen![]()
overigens zitten er ook hele nutteloze dingen bij, of weapons die helemaal niet zo'n hoge attack waarde hebben
![]()
maarja..hij moet vol he![]()
Bij FF 10 was de limiet bereikt als je max stats had van 255.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Scylla het volgende:
Hmm, ik zit pas op de 15 uur, dus dat gaat nog wel even duren. En das mooi ook, want om hem nu in een week uitgespeeld te hebben...enfin, ik ben er vandaag nog niet aan toegekomen, lange dag gehad, doodmoe, maar ik ga nu toch even de Nam-Yensa Sandsea doorkruisen...
Overigens toch jammer dat er een max zit aan het level, dat je niet ongelimiteerd sterk kon worden zoals bij X. Niet dat ik ooit de tijd heb gevonden om ook maar iemand in de FF reeks tot level 99 te brengen, maar toch![]()
Later krijg je de spell Decoy, deze lured alle monsters op de character waar je decoy op cast.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Cid het volgende:
Heerlijke game, vandaag nog 4 uur extra op de teller gezetIs er trouwens een soort van "taunt" ability, aangezien je nu kan rond lopen tijdens gevechten is het handig als je een monster op een bepaald iemand kan laten focussen
Ik hoop niet dat je de demonspane (zwaard, attack +59) over het hoofd gezien hebt daar?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag Raithwalls tomb doorlopen, inclusief het verslaan van de twee Demon Walls. Mijn karakters waren leven 19/20, en dan zijn de overige tegenstanders wel een eitje.
Het valt mij ook op dat als je een beetje levelt het License Board onzettend snel vol raakt. Bij Final Fantasy X heeft het mij indertijd een hoop moeite gekost om een flink deel van het Sphere Grid te doorlopen. Van wat ik nu zo zie en hoor, moet ik het License Board nu wel vol krijgen.
Overigens vind ik Balthier een heerlijke droogkloot. Ik zit altijd wel met een grijns op mijn gezicht bij zijn uitspraken.
Na 20+ keer resetten had ik daar geen zin meer inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de demonspane (zwaard, attack +59) over het hoofd gezien hebt daar?Ik zat toen al op level 23/24 btw.
Ik vond het doorlopen van de Sphere Grid niet eens zo moeilijk, alleen het clearen en het verkrijgen van de juiste stat+4 duurde 100+uurquote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef AirwiN het volgende:
Het valt mij ook op dat als je een beetje levelt het License Board onzettend snel vol raakt. Bij Final Fantasy X heeft het mij indertijd een hoop moeite gekost om een flink deel van het Sphere Grid te doorlopen. Van wat ik nu zo zie en hoor, moet ik het License Board nu wel vol krijgen.
2 quickenings waren genoegquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lvl 31 en net bij de Stillshrine? Ik vond de monsters daar op lvl 22 moeilijker dan de Boss zelf.![]()
Inmiddels lvl 25 en in Silikawood.
Die White Mouse hunt is moeilijk ja, ik ga het vanavond weer even proberen nu ik Viking Coats kan kopen die mij water immune maken.
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik had na 4 uur al Firaga, Thundaga en Blizzaga op m'n Licence Board.
Lame systeem vind ik persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |