Achja, ik heb heel veel geloot enzo zelfs wat rare monsters tegengekomen en al mn armour/spells/technicks/magick optimaal gehouden, was al in die shrine geweest en vond die stenen monsters ook verbazend makkelijk, zal wel door het hoge level komen danquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lvl 31 en net bij de Stillshrine? Ik vond de monsters daar op lvl 22 moeilijker dan de Boss zelf.![]()
Inmiddels lvl 25 en in Silikawood.
Die White Mouse hunt is moeilijk ja, ik ga het vanavond weer even proberen nu ik Viking Coats kan kopen die mij water immune maken.
Ik heb alleen nog maar monsters zitten chainen op mijn armor en magic up-to-date te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja, ik heb heel veel geloot enzo zelfs wat rare monsters tegengekomen en al mn armour/spells/technicks/magick optimaal gehouden, was al in die shrine geweest en vond die stenen monsters ook verbazend makkelijk, zal wel door het hoge level komen dan
tsja zodra ik bij de Rainwall Tomb was ging het bij mij niet zo goed meer qua chains, maar gelukkig zijn er vanaf dat moment genoeg monsters die waardevolle loot laten vallen, dus maakten die chains mij ook niet zoveel meer uit en is mijn langste 20 geweest ofzo(de Wu's op Ozmone plains en die panthers aan het begin van de jungle)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar monsters zitten chainen op mijn armor en magic up-to-date te houden.
hoe hoger je chain is, hoe waarschijnlijker het is dat monsters loot droppen en naarmate de chain langer word laten ze ook meer loot achter en caak in grotere hoeveelheid, voor de rest krijg je een poppetje in je pirates den als je een chain van 50 hebt voor zover dat wat extra toevoegt.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef peristilius het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan chains? Ik zie af en toe chain in beeld verschijnen, maar weet eigenlijk niet precies hoe ik dat doe en wat ik er aan heb.
Klopt, alleen heb je niet veel meer aan LP als je license board al vol zitquote:Op maandag 5 maart 2007 17:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, dat je geen EXP voor bosses krijgt irriteerde me ook al. Maar toch, op latere hunts krijg je vaak meer dan 50 LP en dat loont zich dan wel weer.
Geen ultimate weapons?!?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef Diablos79 het volgende:
Toch vind ik het een beetje jammer dat niet ieder character specifiek zijn eigen wapens heeft en dat er geen ultime wapens zijn die echt character gebonden zijn. Ook had ik liever gehad dat je voor de eindbazen en mophunt EXP had gekregen dan alleen LP. Was denk ik wel een stuk handiger geweest voor het lvlen, want na lvl 70 begint het toch aardig moeizaam te worden.
Golden armletquote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik weet wel dat er een ring was ofzo voor dubbel XP![]()
maar ben de naam even kwijt![]()
Ja ze zijn er wel, maar niet character gebonden.. Ik vind het toffer als ieder zijn eigen soort wapens heeft.quote:
Golden Armlet is voor LP, Embroidered Tippet is voor XP.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Golden armletIk heb ze, een hele zooi
En geen ultimate weapons? Je hebt toch wel van ieder soort wapen een versie met een eigen naam die heeel veeel LP kost? Zijn dat geen ultimate weapons dan?
Ah ok, dat bedoelde ik ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Golden Armlet is voor LP, Embroidered Tippet is voor XP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |