sorry kerel, ik zal wel een andere zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja maar het koste veel tijd deze te maken, en er zijn zat andere plaatjes te vinden
No problemo en bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:58 schreef Champloo het volgende:
[..]
sorry kerel, ik zal wel een andere zoeken![]()
Ja inderdaad, Ik had een grotere verbintenis met Dragon Quest: Journey of the Cursed King dan dat ik nu heb met FFXII.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef BobbyJames het volgende:
Ja, ik heb inderdaad ook wat dingen waar ik me aan erger. Heb ook niet echt het idee dat ik echt in het verhaal zit ..
Ben sowieso geloof ik meer een voorstander van de traditionele rpg, heb me tot nu toe een stuk beter vermaakt met DQVIII
De enige game muziek die mij opviel was de opening van Kingdom Hearts (Hikaru Utada) en het beginnummer van FF X-2 maar dat kan ook niet andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:35 schreef Daniel.J het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat de muziek uit die spellen iemand niet opvalt...
Dat ontbreken van een absolute evil bad guy daar hebben veel RPG's de laatste tijd last van. FFX had het ook al niet, bij DQ8 vond ik het ook niet erin zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Ik had een grotere verbintenis met Dragon Quest: Journey of the Cursed King dan dat ik nu heb met FFXII.
Sowieso ontbreekt voor mij het gevoel dat er een absolute sterke en evil bad guy in het spel zit. De judges zien er in het begin wel angstaanjagend en machtig uit maar na er 3 verslagen te hebben in belabberd gemakkelijke boss fights is die gedachte ook gevlogen. Vayne geeft me niet echt de super bad guy indruk.
correctie, de doodsteek voor final fantasy.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een beetje jammer....
Is dat trouwens alleen voor deze versie, of issie gewoon lekker voor Mystwalker gaan werken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
correctie, de doodsteek voor final fantasy.
Aye, misschien wel een reden om voor de XBOX te gaan ipv de PS3...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef xienix84 het volgende:
Ik geloof voor mystwalker. Ik weet dat hij voor het spel Blue dragon de muziek wel weer doet. Schijnt hele hoge ogen te gooien dat spel.
Ik las ergens dat hij gestopt was voor square-enix, vandaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Is dat trouwens alleen voor deze versie, of issie gewoon lekker voor Mystwalker gaan werken?
Is nog echt zo ook zo zien http://www.mistwalker.info/creator.html
Ik had de OST van final fantasy 12 al voordat ik het spel bezat dus ik kende de muziek opzich al en het is inderdaad vagrant story achtig, met de nadruk op achtig aangezien vagrant story nog diepgang in de nummers had (iron crab en bijv de rosenkrutz oid track.. ik krijg het spontaan in mn hoofd dat muziekje)quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef xienix84 het volgende:
Ik weet het ook nietMaar de composer van FFXII heeft geloof ik ook Vagrant Story gedaan. En dat spel was briljant, een van de mooiste atmosferen in een spel die ik ooit gezien heb, prachtige muziek!!! En dat idee had ik eerst bij FFXII ook. Bijvoorbeeld in de barheim passage etc. Het voelde heel erg Vagrant story, nu zakt het een beetje in.
Aan de andere kant is dat ook wat ik heb gelezen hoor. Het spel heeft even een dipje en trekt daarna weer aan. Dus ik zie het ook wel goedkomen, zover ben ik nu ook weer nietDat komt wel weer denk ik
![]()
Kom op mensen!! zijn we nu allemaal de hoop aan het verliezen in de serie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, misschien wel een reden om voor de XBOX te gaan ipv de PS3...
Als ik de crew van squareenix was sprong ik van een flat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Champloo het volgende:
[..]
Kom op mensen!! zijn we nu allemaal de hoop aan het verliezen in de serie?
ik word depressief van jullie![]()
Ik kan niet wachten op de 2 FF's op de PS3![]()
Welnee. Uematsu is al jaren over zijn hoogtepunt heen en intussen gepasseerd door anderen, zoals Yasunori Mitsuda. De muziek van Final Fantasy is vanaf deel VIII niet meer dan middelmatig te noemen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:
correctie, de doodsteek voor final fantasy.
Final Fantasy gaat doodquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
De eindbaas van FF12 (ik verklap niks verder) vliegt op dezelfde manier rond een arena als de eindbaas van Vagrant story deed, met andere woorden final fantasy is eigenlijk een zootje gejatte meuk uit succesvolle spellen gecombineerd met bar slechte muziek en totaal geen diepgang in het verhaal.
Eindconclusie: Final fantasy gaat dood en dat komt omdat squaresoft is gaan samenwerken met enix en nobuo vertrokken is.
Ik zie het niet rooskleurig in voor FF, zeker niet nu ik hoorde dat Final fantasy versus 13 een dirge of cerberus achtig spel word met invloeden van kingdom hearts, hoe fout kun je een combinatie maken...
Daar nog bij dat Final fantasy 13 een setting krijgt die echt teveel lijkt op phantasy star universe..
en alle echte rpgs op andere consoles verschijnen.
Ik zit er aan te denken om maar een andere reeks in mijn armen te sluiten... gelukkig komt binnenkort Samurai warriors 2 uit, ik ben ook fan van Koei namelijk en met name de DW en Kessen spellen (Samurai warriors 1 Extreme legends heb ik overigens ook maar niet het origineel.)
Zo denk ik er ook over. Hiermee ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef Diablos79 het volgende:
Maar wat S-E ook had gedaan met FF12 het was altijd fout geweest. Want als ze niks aan de traditionele gameplay hadden veranderd hadden er weer genoeg(vooral de pers) zitten zeiken dat er niks vernieuwd is en het ouderwets aanvoelt. En nu hebben ze wat nieuws geprobeerd en heb je genoeg lui die zeuren dat FF dood gaat want het is niet meer zoals het was. Maar ik vind het best goed en ook wel gewaagd om zulke veranderingen aan te brengen, ze kunnen niet altijd hetzelfde blijven doen. Veel veranderingen zijn best goed geslaagd en bieden mooie mogelijkheden voor de komende delen. FF12 is denk ik meer een experiment geweest van S-E om te kijken of deze nieuwe gameplay goed uitpakt. En dat doet op de meeste punten wel, vind ik.
Ik gok dat die makkelijker is dan Exodus, zal hem straks eens met een bezoekje vereren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef xienix84 het volgende:
Ik wil morgen Addramelech gaan killen. Ik was eerst even gaan kijken, maar dat bleek zo onvoorbereid geen succes.Maar komt ook wel goed... denk ik.
Is die een beetje te doen?
Doet me wat denken aan Wild arms, het is niet mijn stijl maar ik vond wat muziek die ik op de achtergrond hoorde wel lekker, en tegelijkertijd fantaseerde ik hoe dat soort muziek in FF12 zou zijn, en dat zou beter zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef wc-eend het volgende:
Daniel, k denk dat je blue dragon wel leuk zou vinden, Preview
Ja dat zeker, Adrammelech is 100x makkelijker dan Exodus, zelfs ik (zwaar overleveled) toen ik Exodus probeerde kreeg ik em nog maar net dood, dat ding knalt de hele tijd "scourge" voor je kop (sterkste magie in FF12) en dat is niet fijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok dat die makkelijker is dan Exodus, zal hem straks eens met een bezoekje vereren.
Alle DS games zijn regio vrij en ik heb zelf FF 3 al 4 maand thuis liggen. Ik zal even voor je kijken waar je het kan bestellen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de remake van FF7? Was dat gewoon een filmpje om te laten zien wat ze kunnen? Of wordt het echt wat? In de remake zou het dan ook advent style worden ofzo? Heeft iemand meer info?
En wanneer komt FFIII uit in Europa voor DS? Amerikaanse versie kan je ook spelen op Europese(of Japanse) DS toch? Kan je die ergens bestellen?
ik hoor ook verschillende geluiden daarover, ik bedacht me trouwens wel dat zouden ze FF7 en 8 in de gameplay van deel 12 maken dan hadden ze echt meteen de vetste spellen ooit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de remake van FF7? Was dat gewoon een filmpje om te laten zien wat ze kunnen? Of wordt het echt wat? In de remake zou het dan ook advent style worden ofzo? Heeft iemand meer info?
Europa is altijd laatstequote:En wanneer komt FFIII uit in Europa voor DS? Amerikaanse versie kan je ook spelen op Europese(of Japanse) DS toch? Kan je die ergens bestellen?
Er gingen geruchten dat er een complete remake zou komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de remake van FF7? Was dat gewoon een filmpje om te laten zien wat ze kunnen? Of wordt het echt wat? In de remake zou het dan ook advent style worden ofzo? Heeft iemand meer info?
En wanneer komt FFIII uit in Europa voor DS? Amerikaanse versie kan je ook spelen op Europese(of Japanse) DS toch? Kan je die ergens bestellen?
Het maakt niet uit welke FF je uitbrengt op de PS3, het verkoopt toch wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er gingen geruchten dat er een complete remake zou komen.
Zeker gezien er veel animo is voor een remake van FF7, is het nog steeds mogelijk.
Het zou wel een manier zijn om die PS3 verkocht te krijgen.
Dan zullen ze snel moeten zijn, of al lang ermee bezig want FF7 is een van de uitgebreidste FF's uit de reeks.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er gingen geruchten dat er een complete remake zou komen.
Zeker gezien er veel animo is voor een remake van FF7, is het nog steeds mogelijk.
Het zou wel een manier zijn om die PS3 verkocht te krijgen.
En waarom zouden ze daar nu al bezig mee moeten zijn?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dan zullen ze snel moeten zijn, of al lang ermee bezig want FF7 is een van de uitgebreidste FF's uit de reeks.
Het was inderdaad een tech-demo om de kracht van de PS3 te demonsteren. Square-Enix heeft aangegeven dat er geen plannen zijn voor een remake.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef xienix84 het volgende:
En misschien was de PS3 versie van het intro filmpje wel gewoon een manier om te laten zien wat mogelijk is. Ik weet het niet. Na dat fimpje heb ik er ook niks meer over gehoord.
Het is een romantisering van waarheidsgetrouwe veldslagen, zelfde als met DW maar DW is china en SW japan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef xienix84 het volgende:
Ja inderdaad, je bent wel erg negatief steeds hoor. Er zitten wat mindere punten aan, maar dat heb ik met ieder spel/iedere FF. Ik vind FF12 echt geweldig!!!
Ik kan niet wachten op de FF's voor de PS3, en ik moet FFIII voor de DS ook nog spelen dus komt allemaal goed. Wat betreft FFXIII, er komen sowieso twee verschillende versies. Een daarvan is een Dirge of Cerberus achtig spel, dat is vs. XIII, maar FFXIII wordt gewoon een final fantasy zoals het hoort hoor!
Ik vind de muziek goed. Sommige deuntjes niet zo, maar voor de rest vind ik de muziek echt passen bij lange uitgestrekte vlakten, tegenover donkere zware muziek in de dungeons. Spanning etc. Ok, de bosses hebben geen speciale muziek, dat is "jammer", maar stoort mij niet.
FF12 is nieuw, dus zal je inderdaad mensen hebben die de vernieuwing niks vinden. Het is voor square enix ook uitproberen en testen. Het is niet niks om na zolang met iets anders te beginnen en ik vind het ontzettend knap wat ze klaargespeeld hebben. Kan niet wachten op nieuwe spellen van hen.
Overigens, dat samurai warriors enzo. Is dat een beetje waarheidsgetrouw? Of echt hack en slash met veel lichts en geluidseffecten, speciale moves enzo. Ik houd wel van waarheidsgetrouw, Japanse geschiedenis hou ik wel![]()
Omdat de Ps4 al in de maak is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En waarom zouden ze daar nu al bezig mee moeten zijn?
Ze kunnen ook later beginnen, uitgebreid eraan werken en het later uitbrengen?
en meer mogelijkheden, stel je een FF7 voor met de systemen en gameplay van FF12.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef torn_Machina het volgende:
Zoveel bijzonders was er naast de Main story in FF 7 niet te doen hoor.
Het spel kon wel lang duren als je het nodig vond om alle Materia te masteren en of je tijd in het chocobo breeden wil steken voor Knights of the Round.
Waarom zouden ze een remake willen maken voor de PS3, heb je alleen betere graphics.![]()
In leviathan heb ik me helemaal gek lopen levelen omdat ik de baas daar niet aankon (ik had nog geen dispelquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:Ik ben dus een stuk overnieuw begonnen en zie dat ik nu al 2 of 3 levels hoger ben dan eerst en nog het hele "Ik ben basch van ronsenburg" gegil stuk moet doen en de Leviathan. Hmm. Nu maar hopen dat dat straks wel moet lukken allemaal.
Ik zou niet durven (ik ben verliefd op Baschquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:10 schreef Daniel.J het volgende:
P.s. Geen grapjes over Basch, Basch is de man.
hahaha ik ook! 1 hit killquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Is dat die stomme dino in de estersands?
Of is dat kinderspel?![]()
Ik was zo naïef die aan te vallen met mijn leveltjes 9.....
Jah i know, zo van "i am basch von raffebarf oid"quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet durven (ik ben verliefd op Basch) maar ik doelde op dat stuk dat vaan door de straten moet gillen dat ie Basch is
[afbeelding]![]()
Owquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:17 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Jah i know, zo van "i am basch von raffebarf oid"
en dat kun je in 2x al halen (1x in de pub, 1x op het plein links op de map)
Er staan van die empire uitzendkrachten/spionnen tussen, die hebben meestal een boekje in hun handen, zien er allemaal hetzelfde uit, die mogen je niet horen dus er een beetje van weg staan, in grote crowds (zoals de pub en het pleintje) krijg je absurd veel punten omdat een hele chain aan mensen je dan hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owdat ga ik dan vanavond maar eens proberen. Ik liep me toch te rennen de 1e x. Steeds weer teruggefloten
Een remake van FF 7 met de gameplay van 12.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:56 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
en meer mogelijkheden, stel je een FF7 voor met de systemen en gameplay van FF12.
Man je krijgt dan zowat een live advent children ofzo
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Thanks for the tips
Ik denk dat ik inderdaad niet meer om het levellen heen kan nee
Ik ga werken.... en dan heeeeel snel weer naar huis
Zit je wel in het verborgen stukje van de Giza Plains?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef xienix84 het volgende:
Ik probeer nu de gil snapper te vinden, ik ben op giza tijdens het regenseizoen, heb al die turtles gekilled maar er komt geen gil snapper.... Waarom?
hoeven geen grote crowds te zijn, je moet gewoon in de buurt van Parijanahs(die inderdaad ook in shops te vinden zijn) schreeuwen, die zorgen ervoor dat je gauche enorm snel vult(4 a 5 x is genoeg om met die quest klaar te zijn)quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:25 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Er staan van die empire uitzendkrachten/spionnen tussen, die hebben meestal een boekje in hun handen, zien er allemaal hetzelfde uit, die mogen je niet horen dus er een beetje van weg staan, in grote crowds (zoals de pub en het pleintje) krijg je absurd veel punten omdat een hele chain aan mensen je dan hoort.
Welk lvl was je? Ik ga Exodus weer proberen als ik lvl 33 ben, gisteren heb ik hem voor de grap eens met een bezoekje vereerd. Heb zijn HP toch nog tot 40% kunnen krijgen zonder al teveel moeite.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb Adrammelech!! Dat was echt een lomp gevecht. Quickenings gedaan, net op het randje. Is hij bijna dood, ben ik meer bezig om en om phoenix downs op elkaar te gooien en Basch had nog een mist charge.... Alles of niks zegmaar. En het lukt!!! Is dat gevecht klaar, blijven die zombies uit dr grond komen met mijn party in rood... maar eind goed al goed, het is allemaal gelukt. Misschien dat ik weereens met het verhaal verder gaIs alweer een tijdje geleden.
Ik moet Adramalech zelf ook nog doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Level 30, maar ik kan niet zeggen dat ik goed voorbereid was. Zo kwam ik er oa na een tijdje pas achter dat hij vliegend was...
Hoe/met welke tactiek heb jij em verslagen?
Ik ben pas echt begonnen met espers en mobhunts toen ik al ver in het spel was. Je krijgt namelijk later weer een gast(zal verder niet zeggen wie) erbij die toch behoorlijk goed kan hakken, en met zijn vieren gaat het net wat makkelijker dan met zijn drieen. Wel tot op een bepaald punt, als je echt de hele sterke vijanden(de level VII mobhunts en level 3 espers) gaat doen word hij weer meet tot een last omdat jij dan veel sterker bent dan hij en hij constant KO gaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Level 30, maar ik kan niet zeggen dat ik goed voorbereid was. Zo kwam ik er oa na een tijdje pas achter dat hij vliegend was...
Hoe/met welke tactiek heb jij em verslagen?
Die wilde ik ook even gaan doen, maar dat was geen succes. Na een 10-chain Quickening was er net iets van 10% van z'n HP af, terwijl mijn karakters werden overladen met spells. Toen ben ik toch maar even gefleed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef xienix84 het volgende:
Ik probeer nu de gil snapper te vinden, ik ben op giza tijdens het regenseizoen, heb al die turtles gekilled maar er komt geen gil snapper.... Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben net aangekomen in de Salikawoods. Ondertussen Atomos afgemaakt. De . Salikawood is erg mooi, rustgevend, mooie muziek. Lekker kalm. En die bunnies geven leuke loot! De Mosphoran Highwaste was vrij lastig. Niet té moeilijk hoor, maar ik had wat moeite met geld verdienen en nieuwe dingen kopen. Ze worden nu wat duurder namelijk.
Volgens mij moet je monsters eerst een keer aanvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben nog net begonnen en ben nu met Vaan en die meid.. maarre zijn er tips voor het license board? en ik heb die libra license gekocht van de LP die ik had.. maar ik zie nog steeds niet het aantal hp enz bij die monsters.. hoe dat?
Je moet dan eerst nog libra op jezelf casten. Dan zie je de HP van de monsters die je selecteert. Er is bijvoorbeeld een gambit die ervoor zorgt dat je altijd libra aan hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben nog net begonnen en ben nu met Vaan en die meid.. maarre zijn er tips voor het license board? en ik heb die libra license gekocht van de LP die ik had.. maar ik zie nog steeds niet het aantal hp enz bij die monsters.. hoe dat?
Oooowquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef Tuvai.net het volgende:
De spell? De Technick of de Accesory bedoel je?
Er is zo'n accesory die je al heel vroeg kunt kopen die je constante Libra status geeft, die heb ik aan Vaan gegeven zodat ik altijd fijn alle monster HP, weaknesses en statusses zie.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef xienix84 het volgende:
Gil snapper is ontzettend makkelijk, ook op low levels.
Ik zal em tussen spoilertags zetten mocht je het niet will wetenIk heb 'm gelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik gebruik tot nu toe eigenlijk te weinig spells. Mijn karakters waren tot op heden sterk genoeg om alles met de normale wapens aan te kunnen. Ik ga de volgende sessie nog wel eens proberen. Thanks!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik gister ook geprobeerd, maar ik kwam niet door het crystal heen, ik had wel guide erbij maar stond wss ergens een foutje ofzo, ik ben op een moment hard gepwnt door vliegende spookbeesten die death konden keilen, maar niet dood gegaan, uiteindelijk terug gelopen naar buiten want ik was het n beetje zat..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Diablos79 het volgende:
Gister de laatste 2 espers erbij gehaald. Die Ultima viel heel erg mee maar die laatste was nog best wel taai, vooral de weg er naar toe. Maar heb ze nu allemaal. Nu nog 4 mobhunts en wat optional bosses en dan is alles compleet
Bij de meeste bosses heb je niks aan een schild omdat ze toch Null Evasion als passive skill hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
Ik zie er heel erg op tegen trouwens om die crystal in te gaan voor ultima...en zodiark is ook niet te bereiken met die klote vleermuisjes atm..
Moet dus nog veel levelen
Ik heb nu wel een ragnarock maar dan moet ik mn schild van basch afdoen en basch is mn tank dus dat gaat mooi niet door.
Gold axe ftw.
Volgens mij zijn die elementals ook iets van lvl 45.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
WHRARGH! Salamdingesweetik't entities zijn vervelend!
Ik begin elke baas met "haste(heb nu hastaga eindelijk btw) bubble, shellga, protectga, faith en bravery op mn hele party voordat ik de ruimte/deur binnenstap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef xienix84 het volgende:
Ik kwam er ook pas laat achter dat vooral status effect spells veel belangrijker zijn geworden. Dispel is een must bij veel bosses en marks. Immobilize is erg handig. Dus het is even wennen ja.
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA doodquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef torn_Machina het volgende:
Volgens mij zijn die elementals ook iets van lvl 45.![]()
Haha, die entite ja die zitten later overal, gister ook in de giruvegan een tegengekomen "Dianogwat entite" was light element, maar die ging hard neer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA dood
Vlak nadat ik met moeite die grote kikker (target) had verslagen, vonden m'n partymembers het wel een slim idee om zo'n entity op eigen houtje aan te vallen. Ik zag 2 flitsen en allebei de partymembers waren doodquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA dood
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Daniel.J het volgende:
Wie gaat daar van stelen, dat is hetzelfde als zo dom zijn als je net het spel begint van die tyranosaur te stelen
Bij mij ookquote:
En "electrum"quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Die elementals en entities moet je afmaken wanneer je d'r sterk genoeg voor bent, een hele hoop EXP en vaak nog wat extra LP puntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |