Achja, ik heb heel veel geloot enzo zelfs wat rare monsters tegengekomen en al mn armour/spells/technicks/magick optimaal gehouden, was al in die shrine geweest en vond die stenen monsters ook verbazend makkelijk, zal wel door het hoge level komen danquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lvl 31 en net bij de Stillshrine? Ik vond de monsters daar op lvl 22 moeilijker dan de Boss zelf.![]()
Inmiddels lvl 25 en in Silikawood.
Die White Mouse hunt is moeilijk ja, ik ga het vanavond weer even proberen nu ik Viking Coats kan kopen die mij water immune maken.
Ik heb alleen nog maar monsters zitten chainen op mijn armor en magic up-to-date te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja, ik heb heel veel geloot enzo zelfs wat rare monsters tegengekomen en al mn armour/spells/technicks/magick optimaal gehouden, was al in die shrine geweest en vond die stenen monsters ook verbazend makkelijk, zal wel door het hoge level komen dan
tsja zodra ik bij de Rainwall Tomb was ging het bij mij niet zo goed meer qua chains, maar gelukkig zijn er vanaf dat moment genoeg monsters die waardevolle loot laten vallen, dus maakten die chains mij ook niet zoveel meer uit en is mijn langste 20 geweest ofzo(de Wu's op Ozmone plains en die panthers aan het begin van de jungle)quote:Op maandag 5 maart 2007 13:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar monsters zitten chainen op mijn armor en magic up-to-date te houden.
hoe hoger je chain is, hoe waarschijnlijker het is dat monsters loot droppen en naarmate de chain langer word laten ze ook meer loot achter en caak in grotere hoeveelheid, voor de rest krijg je een poppetje in je pirates den als je een chain van 50 hebt voor zover dat wat extra toevoegt.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:55 schreef peristilius het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan chains? Ik zie af en toe chain in beeld verschijnen, maar weet eigenlijk niet precies hoe ik dat doe en wat ik er aan heb.
Klopt, alleen heb je niet veel meer aan LP als je license board al vol zitquote:Op maandag 5 maart 2007 17:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, dat je geen EXP voor bosses krijgt irriteerde me ook al. Maar toch, op latere hunts krijg je vaak meer dan 50 LP en dat loont zich dan wel weer.
Geen ultimate weapons?!?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef Diablos79 het volgende:
Toch vind ik het een beetje jammer dat niet ieder character specifiek zijn eigen wapens heeft en dat er geen ultime wapens zijn die echt character gebonden zijn. Ook had ik liever gehad dat je voor de eindbazen en mophunt EXP had gekregen dan alleen LP. Was denk ik wel een stuk handiger geweest voor het lvlen, want na lvl 70 begint het toch aardig moeizaam te worden.
Golden armletquote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik weet wel dat er een ring was ofzo voor dubbel XP![]()
maar ben de naam even kwijt![]()
Ja ze zijn er wel, maar niet character gebonden.. Ik vind het toffer als ieder zijn eigen soort wapens heeft.quote:
Golden Armlet is voor LP, Embroidered Tippet is voor XP.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Golden armletIk heb ze, een hele zooi
En geen ultimate weapons? Je hebt toch wel van ieder soort wapen een versie met een eigen naam die heeel veeel LP kost? Zijn dat geen ultimate weapons dan?
Ah ok, dat bedoelde ik ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Golden Armlet is voor LP, Embroidered Tippet is voor XP.
ja preciesquote:
Mwah, ik zit nu na een uurtje of 40 nog niet aan de helft van het License board, dus dat zal nog wel meevallen. Vooral ook vanwege het feit dat de 'uithoekjes' vaak meer LP kosten.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klopt, alleen heb je niet veel meer aan LP als je license board al vol zit, dus vandaar toch liever EXP gehad.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
alleen die kan je alleen krijgen als je op sommige plekken een paar schatkisten niet hebt geopend![]()
Ik heb tot nu toe al een paar keer tussendoor flink wat uurtjes liggen levellen. Vooral in de jungle met die Dark Skeletons wat ik eerder al poste, niet alleen voor LP maar ook voor EXP.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had hem pas bij 118 uur vol![]()
iedereen![]()
overigens zitten er ook hele nutteloze dingen bij, of weapons die helemaal niet zo'n hoge attack waarde hebben
![]()
maarja..hij moet vol he![]()
yupquote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Da's kudt.
Dat gedoe met die chests vind ik af en toe ook rete irritant. Ik zou het leuker hebben gevonden als alle kisten gewoon elke keer hetzelfde zouden bevatten en zo. Nu zit je vaker 10 keer dezelfde chest te proberen voordat je er wat fatsoenlijks uit krijgt.
Ik was in Raithwalls tomb op een gegeven moment de tel vergeten van hoe vaak ik die kist war Demonsbane in zat heb moeten openen.![]()
Ik had hem na 79 uur volquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had hem pas bij 118 uur vol![]()
iedereen![]()
overigens zitten er ook hele nutteloze dingen bij, of weapons die helemaal niet zo'n hoge attack waarde hebben
![]()
maarja..hij moet vol he![]()
Bij FF 10 was de limiet bereikt als je max stats had van 255.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Scylla het volgende:
Hmm, ik zit pas op de 15 uur, dus dat gaat nog wel even duren. En das mooi ook, want om hem nu in een week uitgespeeld te hebben...enfin, ik ben er vandaag nog niet aan toegekomen, lange dag gehad, doodmoe, maar ik ga nu toch even de Nam-Yensa Sandsea doorkruisen...
Overigens toch jammer dat er een max zit aan het level, dat je niet ongelimiteerd sterk kon worden zoals bij X. Niet dat ik ooit de tijd heb gevonden om ook maar iemand in de FF reeks tot level 99 te brengen, maar toch![]()
Later krijg je de spell Decoy, deze lured alle monsters op de character waar je decoy op cast.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:53 schreef Cid het volgende:
Heerlijke game, vandaag nog 4 uur extra op de teller gezetIs er trouwens een soort van "taunt" ability, aangezien je nu kan rond lopen tijdens gevechten is het handig als je een monster op een bepaald iemand kan laten focussen
Ik hoop niet dat je de demonspane (zwaard, attack +59) over het hoofd gezien hebt daar?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag Raithwalls tomb doorlopen, inclusief het verslaan van de twee Demon Walls. Mijn karakters waren leven 19/20, en dan zijn de overige tegenstanders wel een eitje.
Het valt mij ook op dat als je een beetje levelt het License Board onzettend snel vol raakt. Bij Final Fantasy X heeft het mij indertijd een hoop moeite gekost om een flink deel van het Sphere Grid te doorlopen. Van wat ik nu zo zie en hoor, moet ik het License Board nu wel vol krijgen.
Overigens vind ik Balthier een heerlijke droogkloot. Ik zit altijd wel met een grijns op mijn gezicht bij zijn uitspraken.
Na 20+ keer resetten had ik daar geen zin meer inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de demonspane (zwaard, attack +59) over het hoofd gezien hebt daar?Ik zat toen al op level 23/24 btw.
Ik vond het doorlopen van de Sphere Grid niet eens zo moeilijk, alleen het clearen en het verkrijgen van de juiste stat+4 duurde 100+uurquote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef AirwiN het volgende:
Het valt mij ook op dat als je een beetje levelt het License Board onzettend snel vol raakt. Bij Final Fantasy X heeft het mij indertijd een hoop moeite gekost om een flink deel van het Sphere Grid te doorlopen. Van wat ik nu zo zie en hoor, moet ik het License Board nu wel vol krijgen.
2 quickenings waren genoegquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lvl 31 en net bij de Stillshrine? Ik vond de monsters daar op lvl 22 moeilijker dan de Boss zelf.![]()
Inmiddels lvl 25 en in Silikawood.
Die White Mouse hunt is moeilijk ja, ik ga het vanavond weer even proberen nu ik Viking Coats kan kopen die mij water immune maken.
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik had na 4 uur al Firaga, Thundaga en Blizzaga op m'n Licence Board.
Lame systeem vind ik persoonlijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.
Maar wanneer je die kunt kopen heeft iedereen natuurlijk die spells al op het licence board.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.
Beter dat je de hoge lvl spells snel kan unlocken dan dat je er een omweg voor moet maken naar de uithoeken van het License Board.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wanneer je die kunt kopen heeft iedereen natuurlijk die spells al op het licence board.
He, ik snap er niks meer van. Ik had eerst een aantal van die skeletten gevonden in de jungle, waar jij het over had... maar ik ben er nu weer en kan ze niet vinden...quote:
Ik heb alleen skeletjes gezien in het zuiderlijke deel van de jungle, de laatste map voor The Feywood ingang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef xienix84 het volgende:
[..]
He, ik snap er niks meer van. Ik had eerst een aantal van die skeletten gevonden in de jungle, waar jij het over had... maar ik ben er nu weer en kan ze niet vinden...Ik heb toen niet echt opgelet waar ze zitten... waar zijn die dingen ergens? Welk deel? Ik kom nu alleen coeurls en hellhounds tegen... die vind ik niks.
Twijfelen is er niet bij. Het is kopen of niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel echt om hem te gaan halen!
Heb vanaf deel 6 t/m 10 en X-2 grotendeels (uit) gespeeld.
Begin ook een beetje uitgekeken op WoW te worden, ohhh de twijfel
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twijfelen is er niet bij. Het is kopen of niet.
Ben ik ook mee bezig, maar de rest van de groep komt er later ook aan en gaat zich er mee bemoeien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy taal.
je weet wel
Fiends , Machina , Magick enzo![]()
@Torn , probeer er eentje af te zonderen in een hoekjeeen voor een
ik had de gambit "attack all foe's" uitstaan,dus alleen aanvallen wie Vaan aanviel![]()
Dankje, maar ik heb dus exp. nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen skeletjes gezien in het zuiderlijke deel van de jungle, de laatste map voor The Feywood ingang.
Je kunt beter voor snel LP farmen naar Ogir-Yensa Sandsea gaan. Die Ogir-Yensa zijn makkelijk te killen en ik had gister in een uur een chain van 300+, samen met golden armlet maakt dit 600 LP.![]()
kom kom, overdrijven is ook een kunst. De meeste mensen hier vinden hem blijkbaar wel leuk. Mja smaken verschillenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb alle final fantasys, ik ben een god van final fantasy en final fantasy is ook mijn god...
maar wtf..
Final fantasy 12 doet zo gigantisch onder met de muziek en er is totaal geen diepgang in het verhaal, de characters worden amper tot niet uitgediept en de meeste gebieden lijken op elkaar, het is of woestijn(zonodig regen), of bos of berg(zonodig met ijs), en alle dungeons zijn 1: donker en 2:saai
De muziek lijkt allemaal op elkaar, geen enkel deuntje is bijwegdroombaar, alles klinkt alsof je naar lord of the rings kijkt, of hans zimmer de muziek gemaakt heeft, allemaal orchesta muziek allemaal afgevlakt en net als het verhaal zonder diepgang
Het enige wat tof is aan FF12 is de gameplay, verder is final fantasy 9 zelfs nog beter (en ik vond final fantasy 9 klote, nobuo uematsu...waarom ben je vertrokken...zonder jou is final fantasy dood)
Heb ik al gezien, maar toen ik het nieuws las dat VsXIII een shooter gaat worden zoals cerberus 'ala Kingdom Hearts daalde mijn humeur door mn laminaat heen en raakte het een waterleiding waardoor nu heel de buurt Flans aan het bevechten is buiten, moment ik moet even iemand curen...brbquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Champloo het volgende:
[..]
kom kom, overdrijven is ook een kunst. De meeste mensen hier vinden hem blijkbaar wel leuk. Mja smaken verschillen![]()
Ik kan je aanraden om de trailers te bekijken van FFXIII en FFvsXIII, dan gaat je humeur wel weer omhoog![]()
Ik moet zeggen dat me bij FF VII, FF VIII, FF X en FF X-2 de muziek me nooit is opgevallenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb alle final fantasys, ik ben een god van final fantasy en final fantasy is ook mijn god...
maar wtf..
Final fantasy 12 doet zo gigantisch onder met de muziek en er is totaal geen diepgang in het verhaal, de characters worden amper tot niet uitgediept en de meeste gebieden lijken op elkaar, het is of woestijn(zonodig regen), of bos of berg(zonodig met ijs), en alle dungeons zijn 1: donker en 2:saai
De muziek lijkt allemaal op elkaar, geen enkel deuntje is bijwegdroombaar, alles klinkt alsof je naar lord of the rings kijkt, of hans zimmer de muziek gemaakt heeft, allemaal orchesta muziek allemaal afgevlakt en net als het verhaal zonder diepgang
Het enige wat tof is aan FF12 is de gameplay, verder is final fantasy 9 zelfs nog beter (en ik vond final fantasy 9 klote, nobuo uematsu...waarom ben je vertrokken...zonder jou is final fantasy dood)
Je moet ff wachten tot er 3 of 4 tegelijkertijd bijelkaar hangen, dan maak je een tering grote chain en met n beetje geluk zijn er direct 4 dood, zo deed ik het bij mij leefde er nog 1 van, dus ik moest er nog 3 mollen maar met wat gestatusheal en doorbeuken op, soms even wegrennen want die beesten rennen ook veel heen en weer dus targetten je niet altijd werkte goed..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:23 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, zit ik in Sochen Cave Palace, krijg ik een boss fight tegen 5 mandragora monsters. Die beesten meppen mij voor 1k damage en ik heb het beste armor tot nu toe.![]()
Even kijken of ze tegen een goede quickening chain kunnen.
In final fantasy 7 is je de muziek nooit opgevallen?!?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat me bij FF VII, FF VIII, FF X en FF X-2 de muziek me nooit is opgevallen
Ik speel dan ook niet voor de muziek. Dan zet ik wel een ceedeetje op
Mallicants, die moet je gewoon hard ganken dan gaan ze snel neer, je kunt het beste even een tijdje sparen en wat marks afwerken, tot je een hoge rank heb en dan in de bazaar een "Nipahoala" oid kopen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb dus exp. nodigEn de Zertinan caves, daar ben ik niet sterk genoeg voor(tenminste niet voor die paarden bij de Ozmone plains ingang...
Dankjewel! Maar wat is Gankenquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:47 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mallicants, die moet je gewoon hard ganken dan gaan ze snel neer, je kunt het beste even een tijdje sparen en wat marks afwerken, tot je een hoge rank heb en dan in de bazaar een "Nipahoala" oid kopen...
Het is dat Vaan zo aandoet als een natte gay...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twijfelen is er niet bij. Het is kopen of niet.![]()
Trouwens ik vind de Malboro's in dit dit spel best tof. Vooral die met een kroontje en grote snor.![]()
Alleen jammer dat ze nu zo klein zijn.![]()
Nope, een nipahoala (weet niet of ik het goed spel maar het lijkt er iig op) is een accesoire waarmee je statushelende items het tegenovergestelde effect geeft met andere woorden, een chrono's tear cured "stop" maar met nihap equiped inflict het juist stop op de vijand als je tenminste de tear op de vijand gooit dan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:49 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar wat is GankenEn die Nipahoala is toch dat je automatische reverse doet toch?
Vaan is `1: teringlelijk behalve in de high res filmpjes, dan heeft hij weer een perzikhuidje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:52 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het is dat Vaan zo aandoet als een natte gay...
Maar misschien dat ik het toch ga wagen![]()
Ok dankje! Dan ga ik dat zo eens proberenquote:
Ja precies, dan begrijp jij wat ik bedoel..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit nu in dat hunters camp aan de kust op l37, heb tussendoor nog wat marks gehunt en wat armour/wapens geoptimaliseerd vanavond maar weer verder met het verhaal. Overigens vind ik die muziek ook tegenvallen (zeker als je het vergelijkt met de 2d delen).
Hehe, geen probleem..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Ok dankje! Dan ga ik dat zo eens proberen![]()
En ik las heel kort je andere topic. Maar niet genoeg om te lezen wie de eindbaas is. Alleen dat je erg gefrustreerd bent. Sterkte![]()
Maar dan ga ik weer aan de gang. Leve de dagjes vrij
Nu wat je allemaal zegt denk ik juist dat ik hem niet moet kopenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Hehe, geen probleem..
Ik een der uber veteranen van final fantasy help mijn final fantasy vriendjes graag.
Moet je zelf weten hequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:35 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Nu wat je allemaal zegt denk ik juist dat ik hem niet moet kopen![]()
?! Wat steel je mijn avatar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Champloo het volgende:
[..]
kom kom, overdrijven is ook een kunst. De meeste mensen hier vinden hem blijkbaar wel leuk. Mja smaken verschillen![]()
Ik kan je aanraden om de trailers te bekijken van FFXIII en FFvsXIII, dan gaat je humeur wel weer omhoog![]()
Chrono is van iedereen jewaids.quote:
Ja maar het koste veel tijd deze te maken, en er zijn zat andere plaatjes te vindenquote:
Heb jij die gemaakt, hmm..quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja maar het koste veel tijd deze te maken, en er zijn zat andere plaatjes te vinden
Avatar is gemaakt met hypercam en ImageReadyquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt, hmm..
Dan moet je die gast vragen om een ander plaatje van chrono te zoeken enzo..
Ik wilde dat ik bewegende plaatjes kon maken, maar ik heb geen flashMx meer op mn pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb echt het idee dat je voornamelijk rondloopt, soms is er een stukje verhaal, meer om een reden te hebben naar een ander gebied te gaan dan écht in het verhaal te blijven. In andere FF's waren het vaak grote gebeurtenissen, hadden veel NPC's het erover en kon je van hen veel nieuwe informatie krijgen. Regelmatig kleine praatstukjes tussendoor. Zelfs bij FFX was dit zo... Maar hier heb je in elke nieuwe stad een minuut of wat waarin er iets nieuws gebeurd, soms een cutscene vanuit Archades en je mag door naar een nieuwe gebied... Ik ben nog steeds verslaafd hoor, vind het een geweldig! spel! Alleen valt het verhaal, vooral het doorlopen van het verhaal, wel een beetje teleurstellen.
(maar misschien ben ik gewoon niet ver genoeg)
Overigens ben ik ook best een FF veteraan mag ik wel zeggen hoor)
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:12 schreef xienix84 het volgende:
De muziek vind ik wat minder, en eerlijk gezegd valt het verhaal me ook tegen. Misschien komt het nog goed hoorIk zit nog erg in het begin van het verhaal, maar ik vind de manier waarop het nu verteld word eigenlijik best goed. Er zit voortgang in, en het is zo nu en dan nog spannend ook. Maar ik heb pas 7 uurtjes op de teller o.i.d. dus er moet nog een hoop gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb echt het idee dat je voornamelijk rondloopt, soms is er een stukje verhaal, meer om een reden te hebben naar een ander gebied te gaan dan écht in het verhaal te blijven. In andere FF's waren het vaak grote gebeurtenissen, hadden veel NPC's het erover en kon je van hen veel nieuwe informatie krijgen. Regelmatig kleine praatstukjes tussendoor. Zelfs bij FFX was dit zo... Maar hier heb je in elke nieuwe stad een minuut of wat waarin er iets nieuws gebeurd, soms een cutscene vanuit Archades en je mag door naar een nieuwe gebied... Ik ben nog steeds verslaafd hoor, vind het een geweldig! spel! Alleen valt het verhaal, vooral het doorlopen van het verhaal, wel een beetje teleurstellen.
(maar misschien ben ik gewoon niet ver genoeg)
Overigens ben ik ook best een FF veteraan mag ik wel zeggen hoor)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:12 schreef xienix84 het volgende:
De muziek vind ik wat minder, en eerlijk gezegd valt het verhaal me ook tegen. Misschien komt het nog goed hoorniet om je verder te teleurstellen mede Ff veteraan, maar ik ben nu dus op het punt dat ik de eindbaas kan confronteren (en zoals je in het andere topic vast al las ook al eens heb gepoogd) en het verhaal hoewel ik niks verklap, blijft op hetzelfde pitje staan, geen diepgang, geen into andere characters, geen momenten dat je denkt van "ahhh" of "omg" bij welke gebeurtenis dan ook, en de clues zijn echt om je hoofd door een printer heen te meppen zo fantasieloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb echt het idee dat je voornamelijk rondloopt, soms is er een stukje verhaal, meer om een reden te hebben naar een ander gebied te gaan dan écht in het verhaal te blijven. In andere FF's waren het vaak grote gebeurtenissen, hadden veel NPC's het erover en kon je van hen veel nieuwe informatie krijgen. Regelmatig kleine praatstukjes tussendoor. Zelfs bij FFX was dit zo... Maar hier heb je in elke nieuwe stad een minuut of wat waarin er iets nieuws gebeurd, soms een cutscene vanuit Archades en je mag door naar een nieuwe gebied... Ik ben nog steeds verslaafd hoor, vind het een geweldig! spel! Alleen valt het verhaal, vooral het doorlopen van het verhaal, wel een beetje teleurstellen.
(maar misschien ben ik gewoon niet ver genoeg)
Overigens ben ik ook best een FF veteraan mag ik wel zeggen hoor)
En de muziek tja, daar heb ik het al over gehad...deprimerend.
Je observatie is verder gelijk aan de mijne, de gameplay is tof en verslavend.A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
niet om je verder te teleurstellen mede Ff veteraan, maar ik ben nu dus op het punt dat ik de eindbaas kan confronteren (en zoals je in het andere topic vast al las ook al eens heb gepoogd) en het verhaal hoewel ik niks verklap, blijft op hetzelfde pitje staan, geen diepgang, geen into andere characters, geen momenten dat je denkt van "ahhh" of "omg" bij welke gebeurtenis dan ook, en de clues zijn echt om je hoofd door een printer heen te meppen zo fantasieloos.
En de muziek tja, daar heb ik het al over gehad...deprimerend.
Je observatie is verder gelijk aan de mijne, de gameplay is tof en verslavend.
Als je een paar posts naar boven kijkt zie je dat ik die mandragora boss gisteren al heb gekilled.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:29 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Je moet ff wachten tot er 3 of 4 tegelijkertijd bijelkaar hangen, dan maak je een tering grote chain en met n beetje geluk zijn er direct 4 dood, zo deed ik het bij mij leefde er nog 1 van, dus ik moest er nog 3 mollen maar met wat gestatusheal en doorbeuken op, soms even wegrennen want die beesten rennen ook veel heen en weer dus targetten je niet altijd werkte goed..
Baas waar ik de meeste moeite mee had was trouwens zon fantoom baas ook in sochen cave palace geloof ik, verdomme wat was dat ding irritant, gaat ie zichzelf multiplyen en alleen de vorm met een klein beetje myst om zich heen (wat heel moeilijk opvalt als je niet manual commands geeft en het spel dus stil laat staan in het command scherm) is damagable, maar de pest is dat al zn vormen je damagen, spells kunnen casten, en constant teleporteren... klote baas.
Tot nu toe hebben sommige Marks mij meer moeite gegeven dan alle Storyline Bosses op dit moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Daniel.J het volgende:
Torn, en die niet toevoeging blijft zo tot het einde van het spel, en dat voor alle characters
En de muziek blijft zo saai, tot het einde van het spel.
Er is verder ook geen baas geweest die mij problemen gaf maar goed ik ben dan ook de pwwwn met final fantasy.
Verder groetjes ik ga slapen.
En veel succes iedereen met final fantasy 12, en geef montblanc een trap onder zn harige hol van me omdat die aap mij op nep marks stuurt.
Ja, dat is toch wel een beetje jammer....quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zoals jij al Nobuo Uematsu noemde die niet meer de muziek componeerde voor dit deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |