Volgens mij moet je monsters eerst een keer aanvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben nog net begonnen en ben nu met Vaan en die meid.. maarre zijn er tips voor het license board? en ik heb die libra license gekocht van de LP die ik had.. maar ik zie nog steeds niet het aantal hp enz bij die monsters.. hoe dat?
Je moet dan eerst nog libra op jezelf casten. Dan zie je de HP van de monsters die je selecteert. Er is bijvoorbeeld een gambit die ervoor zorgt dat je altijd libra aan hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben nog net begonnen en ben nu met Vaan en die meid.. maarre zijn er tips voor het license board? en ik heb die libra license gekocht van de LP die ik had.. maar ik zie nog steeds niet het aantal hp enz bij die monsters.. hoe dat?
Oooowquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef Tuvai.net het volgende:
De spell? De Technick of de Accesory bedoel je?
Er is zo'n accesory die je al heel vroeg kunt kopen die je constante Libra status geeft, die heb ik aan Vaan gegeven zodat ik altijd fijn alle monster HP, weaknesses en statusses zie.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:42 schreef xienix84 het volgende:
Gil snapper is ontzettend makkelijk, ook op low levels.
Ik zal em tussen spoilertags zetten mocht je het niet will wetenIk heb 'm gelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik gebruik tot nu toe eigenlijk te weinig spells. Mijn karakters waren tot op heden sterk genoeg om alles met de normale wapens aan te kunnen. Ik ga de volgende sessie nog wel eens proberen. Thanks!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik gister ook geprobeerd, maar ik kwam niet door het crystal heen, ik had wel guide erbij maar stond wss ergens een foutje ofzo, ik ben op een moment hard gepwnt door vliegende spookbeesten die death konden keilen, maar niet dood gegaan, uiteindelijk terug gelopen naar buiten want ik was het n beetje zat..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef Diablos79 het volgende:
Gister de laatste 2 espers erbij gehaald. Die Ultima viel heel erg mee maar die laatste was nog best wel taai, vooral de weg er naar toe. Maar heb ze nu allemaal. Nu nog 4 mobhunts en wat optional bosses en dan is alles compleet
Bij de meeste bosses heb je niks aan een schild omdat ze toch Null Evasion als passive skill hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef Daniel.J het volgende:
Ik zie er heel erg op tegen trouwens om die crystal in te gaan voor ultima...en zodiark is ook niet te bereiken met die klote vleermuisjes atm..
Moet dus nog veel levelen
Ik heb nu wel een ragnarock maar dan moet ik mn schild van basch afdoen en basch is mn tank dus dat gaat mooi niet door.
Gold axe ftw.
Volgens mij zijn die elementals ook iets van lvl 45.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Ang3l het volgende:
WHRARGH! Salamdingesweetik't entities zijn vervelend!
Ik begin elke baas met "haste(heb nu hastaga eindelijk btw) bubble, shellga, protectga, faith en bravery op mn hele party voordat ik de ruimte/deur binnenstap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:48 schreef xienix84 het volgende:
Ik kwam er ook pas laat achter dat vooral status effect spells veel belangrijker zijn geworden. Dispel is een must bij veel bosses en marks. Immobilize is erg handig. Dus het is even wennen ja.
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA doodquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef torn_Machina het volgende:
Volgens mij zijn die elementals ook iets van lvl 45.![]()
Haha, die entite ja die zitten later overal, gister ook in de giruvegan een tegengekomen "Dianogwat entite" was light element, maar die ging hard neer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA dood
Vlak nadat ik met moeite die grote kikker (target) had verslagen, vonden m'n partymembers het wel een slim idee om zo'n entity op eigen houtje aan te vallen. Ik zag 2 flitsen en allebei de partymembers waren doodquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er per ongeluk eentje tegen op die boorplatformpjes (die ringen zegmaar) en HOEPLA dood
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Daniel.J het volgende:
Wie gaat daar van stelen, dat is hetzelfde als zo dom zijn als je net het spel begint van die tyranosaur te stelen
Bij mij ookquote:
En "electrum"quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Die elementals en entities moet je afmaken wanneer je d'r sterk genoeg voor bent, een hele hoop EXP en vaak nog wat extra LP puntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |