abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:10:31 #251
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042402
P.s. Geen grapjes over Basch, Basch is de man.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:13:25 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042436
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:10 schreef Daniel.J het volgende:
P.s. Geen grapjes over Basch, Basch is de man.
Ik zou niet durven (ik ben verliefd op Basch ) maar ik doelde op dat stuk dat vaan door de straten moet gillen dat ie Basch is

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:16:35 #253
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042476
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Is dat die stomme dino in de estersands?
Of is dat kinderspel?
Ik was zo naïef die aan te vallen met mijn leveltjes 9.....
hahaha ik ook! 1 hit kill sterker nog ik probeerde wat van em te jatten en rende toen mn pootjes kapot in de desert terwijl alle cactusmannetjes mij uitlachten en mijn botten verbrijzeld werden door 1 tailswipe.

Maar dat is em niet nee, nee dit is een van de laatste elite marks van de huntclan in rabanastre (boven de bazaar, club van montblanc voor speciale marks)
Pylraster is een gigantische donkergrijs gekleurde tyranosaurus met allemaal littekens over em heen, en hij is supersnel en bijt geschift hard, zn tailswipe doet + - 1000 damage dus dat is niks, maar zn beten doen vaak 4 a 5K, en hij kan een 1 hit kill attack ook nog, en heeft 493513 HP.

Attacks:

1. Screwfall - AoE attack
2. Crushing Fangs - High damage attack to target, chance of instant death
3. Growing Threat - Doubles Level, uses at 50%
4. Rage - Powerful AoE attack centered on Pylraster

Guide:

Level 25 - Recommended 60+

Hooboy can this guy hit hard. However you can block him. Decoy someone with
the Main Gauche(optional) + Best Shield + Gauntlets. Buff them with protect +
bubble + Decoy and things should go pretty well. Or simply equip everyone for
blocking and use protectga, ect... For the first half he does around 2000-3000
damage with his normal attacks, about half that with screwfall and a bit more
than that with crushing fangs. At half health he uses growing threat to
double up and he'll be hitting for around 3-5k.

Maar ik heb em gepwnt terwijl ik maar 3500 hp per ventje heb (alleen Basch heeft 4k atm)
Maar bubble is your friend (hpx2 tijdelijk)
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:17:44 #254
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042489
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zou niet durven (ik ben verliefd op Basch ) maar ik doelde op dat stuk dat vaan door de straten moet gillen dat ie Basch is

[afbeelding]

Jah i know, zo van "i am basch von raffebarf oid"
en dat kun je in 2x al halen (1x in de pub, 1x op het plein links op de map)
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:20:03 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042514
Ik kom er ineens achter dat ik die hunts/marks helemaal vergeten ben Ik heb alleen nog maar die belachelijke tomaat gekilled. Da's weer typisch mij he! Ik speel altijd voor het verhaal en de graphics en zo en wil dan steeds verder verder verder en heb het geduld nooit voor sie side dingen. Hunts, grinden voor een fatsoenlijk level etc. Alleen kom ik nu mezelf keihard tegen omdat ie dan niemand meer aan kan.

Hmm. Dat had ik bij FF X toch eigenlijk helemaal niet.... was die dan zo simpel?
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:21:55 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042539
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:17 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Jah i know, zo van "i am basch von raffebarf oid"
en dat kun je in 2x al halen (1x in de pub, 1x op het plein links op de map)
Ow dat ga ik dan vanavond maar eens proberen. Ik liep me toch te rennen de 1e x. Steeds weer teruggefloten
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:25:48 #257
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042586
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ow dat ga ik dan vanavond maar eens proberen. Ik liep me toch te rennen de 1e x. Steeds weer teruggefloten
Er staan van die empire uitzendkrachten/spionnen tussen, die hebben meestal een boekje in hun handen, zien er allemaal hetzelfde uit, die mogen je niet horen dus er een beetje van weg staan, in grote crowds (zoals de pub en het pleintje) krijg je absurd veel punten omdat een hele chain aan mensen je dan hoort.

Oh en dat je alleen de tomaat nog maar dood hebt is niet erg, je krijgt niet perse uber spulletjes van de eerste marks, ik deed later ook pas marks die ik op het begin al kreeg
Ik kan je overigens wel aanraden om als je in de leviathan zit een beetje te levelen na het savepoint, is heel makkelijk omdat je gewoon weer terug kan rennen en healen, loot verkopen en items kopen in het winkeltje (wat in een kamer tegenover het savepoint staat) en saven natuurlijk.
Deed ik ook
pi_47042603
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:56 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

en meer mogelijkheden, stel je een FF7 voor met de systemen en gameplay van FF12.
Man je krijgt dan zowat een live advent children ofzo
Een remake van FF 7 met de gameplay van 12.
Dan is het gewoon een nieuw spel en geen remake.
De sfeer zullen ze toch nooit kunnen evenaren met een remake, dus laat FF 7 voor wat het is.
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:27:50 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042615
Thanks for the tips
Ik denk dat ik inderdaad niet meer om het levellen heen kan nee

Ik ga werken.... en dan heeeeel snel weer naar huis
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:30:19 #260
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042642
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Thanks for the tips
Ik denk dat ik inderdaad niet meer om het levellen heen kan nee

Ik ga werken.... en dan heeeeel snel weer naar huis

Ik heb "the black mages" 1&2 getorrentload, vet toffe verrocking van FF muziek
Nobuo uematsu is god.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:07:01 #261
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47043170

blijft leuk.
pi_47044388
Ik probeer nu de gil snapper te vinden, ik ben op giza tijdens het regenseizoen, heb al die turtles gekilled maar er komt geen gil snapper.... Waarom?
pi_47044715
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef xienix84 het volgende:
Ik probeer nu de gil snapper te vinden, ik ben op giza tijdens het regenseizoen, heb al die turtles gekilled maar er komt geen gil snapper.... Waarom?
Zit je wel in het verborgen stukje van de Giza Plains?
Je kunt daar alleen komen als het regent en je een stuk of 5 witte bomen hebt omgehakt.
Daarna moet je wachten tot het regent en onweert.
Als je dan de zone binnen gaat dan zal een Seeq je zeggen dat de Gilsnapper gespawned is.
pi_47044958
Het was al gelukt:) Inderdaad het moest regenen en stormen. Ik zat wel in het juiste gebied. Maar dankjewel!!
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:31:03 #265
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_47046563
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:25 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Er staan van die empire uitzendkrachten/spionnen tussen, die hebben meestal een boekje in hun handen, zien er allemaal hetzelfde uit, die mogen je niet horen dus er een beetje van weg staan, in grote crowds (zoals de pub en het pleintje) krijg je absurd veel punten omdat een hele chain aan mensen je dan hoort.
hoeven geen grote crowds te zijn, je moet gewoon in de buurt van Parijanahs(die inderdaad ook in shops te vinden zijn) schreeuwen, die zorgen ervoor dat je gauche enorm snel vult(4 a 5 x is genoeg om met die quest klaar te zijn)

Ik ben gisteren eilk alleen maar weer bezig geweest met niks doen . De gameplay is zo tof dat het mij niet boeit dat ik al 2 dagen hetzelfde aan het doen ben afgewisseld met wat marks
pi_47049224
Ik heb Adrammelech!! Dat was echt een lomp gevecht. Quickenings gedaan, net op het randje. Is hij bijna dood, ben ik meer bezig om en om phoenix downs op elkaar te gooien en Basch had nog een mist charge.... Alles of niks zegmaar. En het lukt!!! Is dat gevecht klaar, blijven die zombies uit dr grond komen met mijn party in rood... maar eind goed al goed, het is allemaal gelukt. Misschien dat ik weereens met het verhaal verder ga Is alweer een tijdje geleden.
pi_47050166
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef xienix84 het volgende:
Ik heb Adrammelech!! Dat was echt een lomp gevecht. Quickenings gedaan, net op het randje. Is hij bijna dood, ben ik meer bezig om en om phoenix downs op elkaar te gooien en Basch had nog een mist charge.... Alles of niks zegmaar. En het lukt!!! Is dat gevecht klaar, blijven die zombies uit dr grond komen met mijn party in rood... maar eind goed al goed, het is allemaal gelukt. Misschien dat ik weereens met het verhaal verder ga Is alweer een tijdje geleden.
Welk lvl was je? Ik ga Exodus weer proberen als ik lvl 33 ben, gisteren heb ik hem voor de grap eens met een bezoekje vereerd. Heb zijn HP toch nog tot 40% kunnen krijgen zonder al teveel moeite.
pi_47050530
Level 30, maar ik kan niet zeggen dat ik goed voorbereid was. Zo kwam ik er oa na een tijdje pas achter dat hij vliegend was...

Hoe/met welke tactiek heb jij em verslagen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:45:23 #269
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_47050571
Gister de laatste 2 espers erbij gehaald. Die Ultima viel heel erg mee maar die laatste was nog best wel taai, vooral de weg er naar toe. Maar heb ze nu allemaal . Nu nog 4 mobhunts en wat optional bosses en dan is alles compleet
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_47050608
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:
Level 30, maar ik kan niet zeggen dat ik goed voorbereid was. Zo kwam ik er oa na een tijdje pas achter dat hij vliegend was...

Ik moet Adramalech zelf ook nog doen.
Ik ga er gewoon heen met een ranged party met alle standaard buffs.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:51:01 #271
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_47050807
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:44 schreef xienix84 het volgende:

Ik ben pas echt begonnen met espers en mobhunts toen ik al ver in het spel was. Je krijgt namelijk later weer een gast(zal verder niet zeggen wie) erbij die toch behoorlijk goed kan hakken, en met zijn vieren gaat het net wat makkelijker dan met zijn drieen. Wel tot op een bepaald punt, als je echt de hele sterke vijanden(de level VII mobhunts en level 3 espers) gaat doen word hij weer meet tot een last omdat jij dan veel sterker bent dan hij en hij constant KO gaat.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_47051067
Ja maar zoals PaRoDiUzZ al zei, het is gewoon leuk om niks te doen Rondlopen en marks doen, of gewoon beetje rondwandelen en killen etc. Het verveelt eigenlijk niet.

En ookal gebruik ik de espers vrijwel nooit, toch leuk om ze te hebben mocht t nodig zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:17:11 #273
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_47063040
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef xienix84 het volgende:
Die wilde ik ook even gaan doen, maar dat was geen succes. Na een 10-chain Quickening was er net iets van 10% van z'n HP af, terwijl mijn karakters werden overladen met spells. Toen ben ik toch maar even gefleed.

Ik ga nu weer terug de Ozmone Plains op vanuit Jahara. Eerst levellen en dan weer door naar Mt Bur-Omisace.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_47064014
Gil snapper is ontzettend makkelijk, ook op low levels.

Ik zal em tussen spoilertags zetten mocht je het niet will weten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net aangekomen in de Salikawoods. Ondertussen Atomos afgemaakt. De . Salikawood is erg mooi, rustgevend, mooie muziek. Lekker kalm. En die bunnies geven leuke loot! De Mosphoran Highwaste was vrij lastig. Niet té moeilijk hoor, maar ik had wat moeite met geld verdienen en nieuwe dingen kopen. Ze worden nu wat duurder namelijk.
pi_47064101
Ok ik ben nog net begonnen en ben nu met Vaan en die meid.. maarre zijn er tips voor het license board? en ik heb die libra license gekocht van de LP die ik had.. maar ik zie nog steeds niet het aantal hp enz bij die monsters.. hoe dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')