quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
Brian neemt Amanda de volgende keer ws op de pootafel, daar is ze aktiever dan in bed![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, nog één keertje dan![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Oh Kut en ik ben ook nog Madonnafan. Je hebt gelijk ze ging op tournee ofzo met hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb je fout....
Ik als Madonna fan weet je te vertellen dat het geen backupsinger was van die gast, maar achtergrond danseres...
Origineel is alleen beter. Memories.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef Kinga het volgende:
lekker nummer
nieuwe bewonersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:03 schreef XiChico het volgende:
He, kan iemand heel ff ee nkleine samenvaating geven.. wie zijn al die gasten.. die dames zijn ingehuurd begrijp ik. Maar wat doen die tokkiegasten er tussen?
Wie zijn die jongens in de kooi? En waarom?
Preutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef crohntje het volgende:
Op wat voor ranzig feestje ben ik nu weer beland? Ik wilde even op de streams kijken of ze al keurig in hun bedje lagen en nu dit!
Amanda
![]()
Nou ik kan me Jaap voorstellen. Ik ben ook gek op feestjes en ook wel in voor een beetje platheid als het dan echt moet, maar dit soort feestjes zou ik echt chaggie worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef demins het volgende:
En God zag dat het goed was (deel II)
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07095/ScreenShot001.jpg]afbeelding][/url]
Tis echt een hoerenzootje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef crohntje het volgende:
Op wat voor ranzig feestje ben ik nu weer beland? Ik wilde even op de streams kijken of ze al keurig in hun bedje lagen en nu dit!
Amanda
![]()
Geeft niet hoor, te veel afleiding op de streamsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh Kut en ik ben ook nog Madonnafan. Je hebt gelijk ze ging op tournee ofzo met hem.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef demins het volgende:
En God zag dat het goed was (deel II)
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07095/ScreenShot001.jpg]afbeelding][/url]
Ik stel voor met zijn allen naakt zwemmen en een mega orgiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef flubberdewups het volgende:
Ow ow ow. Die Amandel is wel het gebruiksvoorwerp van de avond. Nou als Brian er nu nog naast kruipt....![]()
Meeeeeen je niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag net Amanda en Brian weer intiem samen, dus er is niets aan de hand
Volgens mij begon Amanda, maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mag ik van iemand een update...
Begon Amanda met de zanger te klooien omdat ze Brian zag bekken met dat grietje of was het andersom?
Of hebben ze nog niets van elkaar in de gaten wat er gaande is?
GodsSonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef GodsSon het volgende:
Die blonde met da stijl haar ken echt nie dansen! Wat een ramp om te zien!
Die met de streepjes was bedoeld voor eric, maar hij besloot toch maar voor amanda te gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:06 schreef XiChico het volgende:
E, waarom zijn die jongens nou op het feest? Wat hebben die voor waarde in dit geheel?
Waar hij vervolgens meerdere keren bijn klaarkomt en een voorspel en naspel heeft. Geen gezeik en veel lol.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:04 schreef partyyboyy het volgende:
En Huub loopt met z'n geile pik alle wijve te checke, maar hij gaat niks regelen.
Helaas, dan Gaby maar weer uitnodigen
soca boys kwamen twee nummers zingen, arriveerden met danseressen en al en zijn er met z'n allen nog steeds.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:05 schreef Loserkid het volgende:
ik ben en thuis en wie zijn al die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |