- Veiligerquote:Op maandag 5 maart 2007 22:28 schreef Corelli het volgende:
wat heeft vista voor voordelen/extra's tov XP behalve een nieuwe interface?
ja klopt a8n5x nforce chipset, kan me wel herrineren dat er een nvidia update bijzat...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef maartena het volgende:
Pizzahut: Heb je soms een NVidia NForce chipset? De drivers die daarvoor geinstalleerd worden doen het voor Windows Vista lijken alsof je een nieuw moederbord hebt op een of andere manier, ik heb hier en daar meerdere topics gelezen waarin dat probleem wordt beschreven.
Mijn gok is dat de activatielijn van Windows wat drukker is deze week
Weer deleten die update? Herstelpunt doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:54 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ja klopt a8n5x nforce chipset, kan me wel herrineren dat er een nvidia update bijzat...
bagger zooi![]()
dat ze hier geen update voor maken![]()
update stond niet in de lijst dus heb ik een herstel gedaan en dit heeft gewerkt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Weer deleten die update? Herstelpunt doen?
Ik verwacht dat ze de patch wel terug trekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:52 schreef dikkedorus het volgende:
Ja en nu kan je dus niet upgraden zonder dezelfde problemen, Ik zou toch even volledig upgraden. En dan bellen, het lijkt me dat het ze wel bekend voorkomt.
Ik kan mijn Neukia 6230i met USB kabeltje gewoon benaderen als removable drive... Die gare software van Nokia gebruik ik al jaren niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:55 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb die update dus gewoon verborgen, heb er nu dus geen last van....
hoop ik...![]()
btw ik heb een neukia 6230 en die is/was nog niet compactible met vista, is dit ook alweer opgelost?
dus gewoon inpluggen zonder die pc suite?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan mijn Neukia 6230i met USB kabeltje gewoon benaderen als removable drive... Die gare software van Nokia gebruik ik al jaren niet meer.
Yep, werkt prima, ook onder XP al trouwens. Maar je kan dan alleen bij de data die op je MMC kaartje staat, niet bij je smsjes bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
dus gewoon inpluggen zonder die pc suite?
en dat wil ik dus juistquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, werkt prima, ook onder XP al trouwens. Maar je kan dan alleen bij de data die op je MMC kaartje staat, niet bij je smsjes bijvoorbeeld.
Office 2007 vind ik echt een verbetering. Dat Frontpage heet nu Publisher volgens mij...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef jp84 het volgende:
vandaag voor mn pa nieuwe pc gehaald bij media markt, zat vista op.
tis wel wennen, maar als je het eenmaal beetje doorhebt 8)
ook office 2k7 ff gedownload, zelfde verhaal, het is gewoon wennen, maar als je er een dagje mee werkt is het super
ik zit nu te twijfelen om het ook op mn eigen pc te zetten, wat ik zoezio wil is dat:
alle Adobe proggies werken
en macromedia
klopt het btw dat er bij de nieuwe office 2k7 pro geen frontpage meer bijzit?
zat er namelijk niet bij, bij mij
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef jp84 het volgende:
kassebouweeer mooooahhhh
Misschien gebeurd dat toch niet zo spontaan als je denkt. Ik ben er zelf net achtergekomen dat je met de toetsen combinatie Alt + Shift, de taal instellingen veranderd worden. Elke keer dat jij dus perongeluk die tobocombo indrukt wisseld je toetsenbord van taalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:19 schreef Hoedendoosch het volgende:
En steeds weer springt de toetsenbord instellingen spontaan op NL in in plaats van EN.
Ik hoop mijn nieuwe laptop volgende week te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:58 schreef Tackleberry het volgende:
Deze week een nieuwe laptop gekocht met Vista Home Premium pre-installed. Tot op heden bevalt het prima, maar ik heb dan ook nog geen spannende dingen uitgevoerd...
En dat moet hier?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:23 schreef jp84 het volgende:
dat heet westlands :p
Echt niemand?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Stefkuh het volgende:
Even maar hier verder gaand op mijn doodbloedende Windows Vista Fonts topic (http://forum.fok.nl/topic/988554). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het gata dus om het niet kunnen installeren van TTF fonts op Windows Vista wat op XP wel gewoon lukte/lukt.
Ik heb heel eerlijk gezegd mooiere van de MS site.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Pizzahut het volgende:
leuke gadgets:
http://islayer.com/blog/?p=129
staat op de ms site ook een voor battery? kan hem niet vindenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel eerlijk gezegd mooiere van de MS site.
Maar smaken verschillen
een stuk of 8quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
staat op de ms site ook een voor battery? kan hem niet vinden
lolquote:
ik had gezocht in een sub categoryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
ik zoek gewoon op battery op
http://gallery.live.com/results.aspx?l=1&ti=2
Staat de firewall aan toevallig in Vista?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:44 schreef linuxje het volgende:
ik heb een probleempje, ik zit in spanje met vista, maar internet werkt niet, ik krijg een melding dat ik een beperkte verbinding heb. een windows xp pc doet hier wel, en als ik de kabel van die pc in mijn laptop doe werkt het internet ook niet. blijkbaar wil de router alleen windows pc´s. Op het werk werkt zowel wireless als bedraad netwerk....iemand die een oplossing weet behalve xp er bij naast draaien ?
Zoiets als dit: http://store.niveusmedia.com/s.nl/it.I/id.19/.fquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb Vista Home Premium op de TV aangesloten. Werkt prima, maar ik heb het idee dat Windows Media Center met een afstandsbediening bestuurd kan worden op de TV. Hoe werkt dit? Ik heb geen afstandsbediening, die zat er niet bij.
Nee, het heet nu Microsoft Expression Web. En maakt dus niet meer deel uit van het kantoorpakket Office, maar van het grafische pakket Expression.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:43 schreef gday het volgende:
Volgens mij is Frontpage de nek omgedraaid. En terecht trouwens.
Je 2e leven is doodquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Bij mij werkt Second Life niet, ik krijg errorberichten
De exe starten als admin?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:28 schreef X-fi het volgende:
Dit is heel raar. Ik wil DTM3 gaan spelen en kan hem niet opstarten omdat ik niet als 'admin' heb ingelogd. Iemand?
Oja, compatibileitsmode werkt ook niet.
Hij zegt dat dat niet werktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Of onder XP-compatibiliteit starten.
Dank uquote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator
Ik heb ook een X-fi Extreme Audio, ASUS 8800GTS, P5B van ASUS en 2GB geheugen en heb gewoon geen problemen met het afspelen van games. Zelfs de oudere games, zoals GTA 2, doet het gewoonquote:Op zondag 11 maart 2007 11:02 schreef Giem het volgende:
Ligt er aan. Als je echt wil gamen, dus de nieuwe en zwaare spellen, wacht inderdaad even. Zelf heb ik een soundblaser X-fi en een Gefroce 8800GTS en nu net die 2 dingen werken niet echt heel er goed onder vista.
Mijn X-fi werkt maar voor de helft van wat hij onder xp kan. En kan me niet voor stellen dat het bij jou anders is, tenzij je andere drivers van soundblaster krijgt dan ieder ander.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb ook een X-fi Extreme Audio, ASUS 8800GTS, P5B van ASUS en 2GB geheugen en heb gewoon geen problemen met het afspelen van games. Zelfs de oudere games, zoals GTA 2, doet het gewoon
Natuurlijk kan je er vista op installeren. Vista home (niet premium) lijkt me het best.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef TwyLight het volgende:
Welke Vista versie kan ik het beste installeren op:
2,66Ghz Pentium 4
512MB RAM.
En kan ik daar überhaubt wel vista op installeren?
Thanx voor je tip, op mijn werk gebruik ik veel toetscombinaties en functietoetsen. Daardoor kwam het dus. Heb het vinkje weggehaald.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Misschien gebeurd dat toch niet zo spontaan als je denkt. Ik ben er zelf net achtergekomen dat je met de toetsen combinatie Alt + Shift, de taal instellingen veranderd worden. Elke keer dat jij dus perongeluk die tobocombo indrukt wisseld je toetsenbord van taal![]()
Rechtsklikken op het toeticoontje rechts op je taakbalk en dan het vinkje bij "auto adjust" weghalen wil misschien ook helpen.
Onzin.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je er vista op installeren. Vista home (niet premium) lijkt me het best.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=42B5AC83-C24F-4863-A389-3FFC194924F8
geen idee...maar ik heb met live messenger dat ie niet eens wil opstarten...hij draait wel in de achtergrond in de services ofzo maar ik kan er niks mee doen...ik heb aMSN maar geinstalleerd.....bovendien ga ik voor de internet verbinding die niet werkt even een wireless router kopen..misschien werkt datquote:Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een probleempje onder Vista met MSN Live Messenger. Ik heb ook MSN + geinstalleerd staan. Waar ik tegen aan loop, is dat ik heb ingesteld dat ik lettergrootte 8 wil hebben. Daarnaast heb ik in + aanstaan dat hij de tekstinstelling van de gesprekspartner moet overrulen. Met andere woorden, ik wil dat mijn gesprekspartners altijd lettergrootte 8 hebben, en kleur rood. Dat werkt prima.
Voor mezelf wil ik lettergrootte 8, en kleur blauw. Die kleur gaat prima, maar ik heb standaard dat hij lettergrootte 10 pakt. Bij iedereen. Als ik het 1x instel bij 1 persoon en ik sluit het scherm en begin dan weer een nieuw gesprek, staat het weer op 10.
Nog meer mensen die dit ervaren. Is er een oplossing voor toevallig?Onder XP heb ik dit probleem niet.
quote:In Google Agenda heb ik wat gekloot met de lay-out. Nou staan er op een Windows-XP machine wél gewoon de horizontale strepen voor de uren als je de weekweergave aanklikt, maar bij Vista niet. In XP staan er echter ook geen strepen bij gebruik van Mozilla 2.0.2 Iemand enig idee hoe ik die terug krijg? Ik zat zelf aan een ontbrekende plugin te denken oid.
Explorer=>Folder options, tweede tabblad, hide known extensionsquote:Op zondag 11 maart 2007 19:25 schreef jp84 het volgende:
wie weet hoe je de bestands extenties aan kan zetten, zodat je dus ziet fdsff.txt of fdsfsd.mp3 etc
De sidebar bedoel je?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:12 schreef Pizzahut het volgende:
trouwens die taalbalk blijft terugkomen, hoe krijg ik deze definitief weg?
Hij bedoelt de taalbalk die, volgens mij, standaard links van je systray komt te staan. Als het goed is kun je via de Options (dus rechtermuisknop op dat ding) voorkomen dat hij er komt te staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De sidebar bedoel je?
Die door naar de properties te gaan en start sidebar when windows starts uit te zetten uiteraard.
Scannen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
vandaag kregen we bij de blokker wibra reclame een ( boekwerk) 56 pagina's , genaamd
WOW windows vista lifestyle....
leuk, even doorgelezen en ik zie op pagina 34 - 35 een lachende vrouw achter een laptop. een Apple , dezelfde als wij hier hebben, t logo is weggepoetst. misrekening of opzet? wel lachen natuurlijk.
haha jij krijgt hem niet terug en ik niet wegquote:Op maandag 12 maart 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hij bedoelt de taalbalk die, volgens mij, standaard links van je systray komt te staan. Als het goed is kun je via de Options (dus rechtermuisknop op dat ding) voorkomen dat hij er komt te staan.
Krijg de taalbalk niet meer teruggetoverd, dus kan het even niet precies uitleggen.
Nu heb ik het gedaan bij het spel DTM3, maar hij blijft er gewoon na zeuren enzo. Wordt er gek van..quote:Op zondag 11 maart 2007 01:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> uitvoeren als administrator
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:13 schreef Killer_Mom het volgende:
vandaag kregen we bij de blokker wibra reclame een ( boekwerk) 56 pagina's , genaamd
WOW windows vista lifestyle....
leuk, even doorgelezen en ik zie op pagina 34 - 35 een lachende vrouw achter een laptop. een Apple , dezelfde als wij hier hebben, t logo is weggepoetst. misrekening of opzet? wel lachen natuurlijk.
Je kunt Vista installeren, maar lekker draait het niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef TwyLight het volgende:
Welke Vista versie kan ik het beste installeren op:
2,66Ghz Pentium 4
512MB RAM.
En kan ik daar überhaubt wel vista op installeren?
Probeer het eens met MSN 7.5? Ik lees op GoT dat er veel problemen zijn met Live Messenger en Vista, en dat de 7.5 versie het wel goed doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een probleempje onder Vista met MSN Live Messenger. Ik heb ook MSN + geinstalleerd staan. Waar ik tegen aan loop, is dat ik heb ingesteld dat ik lettergrootte 8 wil hebben. Daarnaast heb ik in + aanstaan dat hij de tekstinstelling van de gesprekspartner moet overrulen. Met andere woorden, ik wil dat mijn gesprekspartners altijd lettergrootte 8 hebben, en kleur rood. Dat werkt prima.
Voor mezelf wil ik lettergrootte 8, en kleur blauw. Die kleur gaat prima, maar ik heb standaard dat hij lettergrootte 10 pakt. Bij iedereen. Als ik het 1x instel bij 1 persoon en ik sluit het scherm en begin dan weer een nieuw gesprek, staat het weer op 10.
Nog meer mensen die dit ervaren. Is er een oplossing voor toevallig?Onder XP heb ik dit probleem niet.
Uitzetten en stroom eraf, startknop ingedrukt hoduen. Na 10 seconden stroom er weer op en opstarten. If not, dan stroom eraf en bios resetten (batterij er uit) en dezelfde procedure als hier voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef tonvc het volgende:
Probleempje. Mijn pc heeft een tijd aan gestaan zonder dat ik er aan heb gewerkt, nu staat ie volgens mij op sluimerstand. Hij reageert nergens meer op. Volgens mij komt dat omdat er verschillende apparaten zijn uitgeschakeld voor stroombesparing. Maar als ook mijn muis en toetsenbord het niet doen, hoe krijg ik m dan in hemelsnaam aan de praat?![]()
(Handmatig uit en aanzetten schiet niet op, komt ie weer in de sluimerstand.)
Aaj, bios resetten gaat me iets te ver. Heb ff een bedraad toetsenbord aangesloten en dan reageert ie wel... Toch bedankt.. Dus ik kan weer op mn eigen pc-tjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Uitzetten en stroom eraf, startknop ingedrukt hoduen. Na 10 seconden stroom er weer op en opstarten. If not, dan stroom eraf en bios resetten (batterij er uit) en dezelfde procedure als hier voor.
Dan heb je waarschijnlijk in je powerscheme staan dat usb poorten? uit moeten gaan na .... minquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef tonvc het volgende:
[..]
Aaj, bios resetten gaat me iets te ver. Heb ff een bedraad toetsenbord aangesloten en dan reageert ie wel... Toch bedankt.. Dus ik kan weer op mn eigen pc-tje
Iemand?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan bij het spel DTM3, maar hij blijft er gewoon na zeuren enzo. Wordt er gek van..
De standaard oplossingen, xp-drivers installeren, drivers van een ander model van Asus (wat er op lijkt) installeren? Zoek anders 's op GOTquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:05 schreef Wessiej het volgende:
Kan iemand mij helpen, heb vanmiddag Vista geinstalled, maar 1 probleem, het geluid werkt niet.
Op mijn desktop staat : ''Geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd''
Maarja, bekend problem schijnt, mijn moederbord is een Asus P5GDC-V Deluxe en die soundcard zit erop, maar op de asus site zijn geen drivers te vinden, iemand een idee?
Moet je aero uit zetten, scheeld wel wat. Xp doet het bij mij ook langer dan Vista met earo. Gewoon je energie settings op power saving zetten in plaats van geballanseerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:33 schreef Messenga het volgende:
Laptop accu is wel snel leeg zeg. 1 uur en 3 kwartier, maximaal.
Allemaal niet geholpen, niemand die het zeker weet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De standaard oplossingen, xp-drivers installeren, drivers van een ander model van Asus (wat er op lijkt) installeren? Zoek anders 's op GOT
Weet je welke chip er op zit?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Allemaal niet geholpen, niemand die het zeker weet?
Kijk even op asus.com bij het moederbord wat je hebt, daar staat ook bij welke geluidskaart erop zit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb net een realtek driver geinstalled, die werkt niet, dus ik denk dat het dan iets anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |