quote:Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Er komt een lushbestelling mijn kant op, aangezien Lien voor mij geshopt heefrtBen benieuwd
Nee niet vergeten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het ruikt iig allemaal heel lekker enzo!
En nu maar hopen dat ik het tasje morgenochtend als ik naar stage ga niet vergeet
Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet vergeten hoorKan echt niet wachten op de bestelling. Ja ik ben Lush verslaafd
Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?
Toch knap, dat je na één aankoop verslaafd bent
Oja, modderblokquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervanEn ik had toen best meer willen kopen maar dat zat er qua geld even niet in. Ik heb nu 2 weken ziek thuis gezeten dus heb weer wat geld te spenderen
American Creamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef heppifisj het volgende:
Hmmm ik heb handjes die naar Rockstar ruiken en mn kussen ruikt nog naar American Cream. Toch wel een serieuze verslaving gaande hier. Ik gebruik nu ook Fresh Farmacy en het lijkt erop dat het echt gaat werken voor mij. Ben alleen nog op zoek naar de perfecte creme voor erna. Iemand ervaring met afterlife?
Met een beetje geluk volgende week naar Den Bosch
Heb je je Juniper binnenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
done.
Het lijkt hier wel een marktplaats.
Ja, dank je welquote:
Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Wat was het proefje dat erbij zat precies?
Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Ja ik heb het ook! Dankje wel ook voor het exta zeepjequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Wat was het proefje dat erbij zat precies?
Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stickquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ook. Wat lief
. Nou baal ik dat dat kleine potje zo weinig is
.
Dank je wel!.
Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stick. Die is wel lekker, moet hem alleen niet gebruiken als ik misselijk ben denk ik
.
Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipjequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan precies. Maar ik heb vorig jaar denk ik heavenly Bodies gehad, maar toen zat het in een plastic potje, kan dat? Het was veel zachter dan de blokjes van jou iig.
Ik gooi het straks in de koelkast, op m'n Lushrekje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipje. HB is wel smeltgevoelg trouwens, daarom had ik er maar folie omheen gedaan, het papiertje was helemaal bruin, zag er een beetje ranzig uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |