Oh ok, ik dacht meer aan een bodybutter zoals Schnuggle. Die jelly's kan ik je niet mee helpen, vind het zelf echt ondingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef _Bar_ het volgende:
Lem slip
Mijn vriendje vindt Tramp erg lekker, dat is een douchegel..Verder misschien de zeep Ice blue?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:28 schreef Étoile het volgende:
Hey Lush dames
Ik wil iets van Lush aan een jongen geven, hebben jullie wat tips? Het moet niet té meisjesachtig ruiken, maar wel een verwen-ding zijn.
Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien hequote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag nog bij de Lush geweest![]()
Alleen het meisje bij de kassa was een beetje van slag
'Wil je een krantje?'
'Nee, dankje, die heb ik al'
*doet krantje in tasje*
'dat is dan ¤10,80 asjeblieft'
'uhhmmm, ¤4,30, toch?'
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'
Hoogst apart
Er werkte trouwens een heel schattige jongen met rood haar, nooit eerder een mannelijke lush-medewerker gezien
Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezienquote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezien![]()
Ja geen ideee...quote:Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien he![]()
Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Dames, ik vraag me af. Als ik vandaag wat badbruisballen bestel, wanneer heb ik ze dan binnen? Vrijdag?
Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.
Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.
Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)
Pfft...voortrekkerij omdat er mensen met creditcards zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoor)
Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"quote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Welke paaseieren?? En die potjes verse maskers zien er heerlijk overgevuld uit maar in werkelijkheid is het maar een muizenbeetje voor zoveel geld'Vroeger' kreeg je nog een hele volle pot
Wel in de winkel als het goed is, maar niet meer op de site, dat kon tot vanochtend.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
Ja hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes gevenquote:
Ow doe maar een stukkie Rockstar danquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven. Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep
.
Is dat die ene met chocolaquote:Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul. Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan
. Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij
. Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja geen ideee...![]()
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?![]()
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoedenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
Je was er toch zondag?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
ohh, ehh,slecht geheugenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je was er toch zondag?
Ik moest zaterdag werken
Noem maar iets waar je voor zou willen ruilen. Ik ken nog niet heel veel producten van Lushquote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er iets wat je ervoor terug wilt?.
Dat heb ikquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven. Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep
.
Heavenly Bodies staat onder de Bad & Douche, is niet zozeer een zeepje (ze noemen het een Butter Cream) want hij is veel zachter, zit chocola en sinaasappel in.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site. Hoe ruiken die?
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Er komt een lushbestelling mijn kant op, aangezien Lien voor mij geshopt heefrtBen benieuwd
Nee niet vergeten hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het ruikt iig allemaal heel lekker enzo!
En nu maar hopen dat ik het tasje morgenochtend als ik naar stage ga niet vergeet
Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet vergeten hoorKan echt niet wachten op de bestelling. Ja ik ben Lush verslaafd
Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?
Toch knap, dat je na één aankoop verslaafd bent
Oja, modderblokquote:Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervanEn ik had toen best meer willen kopen maar dat zat er qua geld even niet in. Ik heb nu 2 weken ziek thuis gezeten dus heb weer wat geld te spenderen
American Creamquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef heppifisj het volgende:
Hmmm ik heb handjes die naar Rockstar ruiken en mn kussen ruikt nog naar American Cream. Toch wel een serieuze verslaving gaande hier. Ik gebruik nu ook Fresh Farmacy en het lijkt erop dat het echt gaat werken voor mij. Ben alleen nog op zoek naar de perfecte creme voor erna. Iemand ervaring met afterlife?
Met een beetje geluk volgende week naar Den Bosch
Heb je je Juniper binnenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
done.
Het lijkt hier wel een marktplaats.
Ja, dank je welquote:
Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Wat was het proefje dat erbij zat precies?
Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Ja ik heb het ook! Dankje wel ook voor het exta zeepjequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Wat was het proefje dat erbij zat precies?
Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stickquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ook. Wat lief
. Nou baal ik dat dat kleine potje zo weinig is
.
Dank je wel!.
Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stick. Die is wel lekker, moet hem alleen niet gebruiken als ik misselijk ben denk ik
.
Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipjequote:Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan precies. Maar ik heb vorig jaar denk ik heavenly Bodies gehad, maar toen zat het in een plastic potje, kan dat? Het was veel zachter dan de blokjes van jou iig.
Ik gooi het straks in de koelkast, op m'n Lushrekje.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipje. HB is wel smeltgevoelg trouwens, daarom had ik er maar folie omheen gedaan, het papiertje was helemaal bruin, zag er een beetje ranzig uit
.
Ooh... HIWTK...wie houdt er niet van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef MaJo het volgende:
Net mijn nieuwe Lush spulletjes uitgeprobeerdWat ruikt Honey I washed the Kids heerlijk zeg
Ik zit de hele tijd aan mijn handen te ruiken
De Oxeo Cube ruikt ook heerlijk, ik ben benieuwd hoe lang die geur blijft hangen. Het geeft wel een beetje wit af maar als je het uitsmeert dan geeft het in ieder geval niet af aan je kleren. Mijn haar voelt heerlijk zacht door The Strokes haarmasker, ben benieuwd hoe het er droog uitziet
Ik ben blij met mijn spulletjes
Daar kreeg ik een hele droge huid van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ooh... HIWTK...wie houdt er niet van.Zou je het niet stiekem op willen eten?
Ooooh dat klinkt bekend dat doe ik ook al drie dagen! Heerlijk zeepje vind ik het! Mijn vriend merkte van de week ook al op "je ruikt naar caramel"quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef MaJo het volgende:
Net mijn nieuwe Lush spulletjes uitgeprobeerdWat ruikt Honey I washed the Kids heerlijk zeg
Ik zit de hele tijd aan mijn handen te ruiken
![]()
Ik heb dat nu ook met de Oxeo Cube, zit de hele dag aan mijn oksel te ruikenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Ooooh dat klinkt bekend dat doe ik ook al drie dagen! Heerlijk zeepje vind ik het! Mijn vriend merkte van de week ook al op "je ruikt naar caramel"![]()
Ik mag volgende week naar Den Bosch voor meer LushEr gaat in ieder geval een 500 ml fles American Cream mee, heb nu een flesje van 100, als ik had geweten dat ie zo lekker was.... moet alleen mn oude palmolive conditioner nog opmaken
![]()
En werkt het ook een beetje als Deo zijnde? Blijft de boel droog?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat nu ook met de Oxeo Cube, zit de hele dag aan mijn oksel te ruiken![]()
Ik ruik hem nog steeds van vanochtend
Met afgeven valt het gelukkig ook mee
Yep, droog en frisquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En werkt het ook een beetje als Deo zijnde? Blijft de boel droog?
En ik heb gewoon gewonnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef Sade het volgende:
Jee, de uitslag van de showerpakketten wedstrijd is binnen.... En ik ben tweede geworden met mijn Transfoamers pakket voor mannen![]()
Het idee wordt doorgestuurd naar Engeland en daar beslissen ze uiteindelijk welke pakketten in de winkels komen te liggen * duimt *
Krijg je dan ook nog iets? En wat voor pakket had je samengesteld?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef JacMar het volgende:
[..]
En ik heb gewoon gewonnenIk ben echt heel erg blij
![]()
![]()
![]()
HIWTK is ook voor het lichaam!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zou je Honey I washed the Kids ook als zeep onder de douche kunnen gebruiken? Ik gebruik het nu voor mijn handenZou lekker zijn als mijn hele lichaam ernaar zou ruiken
Maar vaak droogt je huid snel uit van gewone zeep. Oeh hoe lekker zou het zijn als ze er douchegel van zouden hebben
Rechterbovenarm-bodylotion --> nu ook bij Lush!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij droogt hij ook uit, dus ik gebruik hem en de andere zeepjes niet op m'n onderbenen en ik heb bodylotion voor m'n rechterbovenarm. Maar ik ruik lekker
.
Ik gebruik 'm gewoon onder de douchequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zou je Honey I washed the Kids ook als zeep onder de douche kunnen gebruiken? Ik gebruik het nu voor mijn handenZou lekker zijn als mijn hele lichaam ernaar zou ruiken
Maar vaak droogt je huid snel uit van gewone zeep. Oeh hoe lekker zou het zijn als ze er douchegel van zouden hebben
Dream Cream vind ik een beetje meuren, misschien ga ik nog een keertje Sympathy for the Skin halen, speciaal voor m'n bovenpootjequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Rechterbovenarm-bodylotion --> nu ook bij Lush!!!!
Tatatatataaaaaa
Ik blijf pleiten voor een HIWTK-bodylotion, yummiequote:Op dinsdag 3 april 2007 19:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK is ook voor het lichaam!
Sommige zeepjes kunnen uitdrogen, je kunt het een keer proberen hoe het voelt aan je huid.
Bij mij droogt hij niet uit, maar bij anderen weer wel.
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |