abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:24:00 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47328377
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef _Bar_ het volgende:
Lem slip
Oh ok, ik dacht meer aan een bodybutter zoals Schnuggle. Die jelly's kan ik je niet mee helpen, vind het zelf echt ondingen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_47332695
Lemslip is een butter cream geloof ik.
Een keer een proefje van gehad. Erg lekker, alsof je je wast met Napoleon-snoepjes
Bij mij was de Lemslip erg zacht, dus kon er gewoon een stukje van pakken en uitsmeren.
It's amazing what we can do with love...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:18:28 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47351220
nee je gaat badderen, allemaal met lekkere geuren althans dat vond ikke happy hippy dus...

zit ik later op de bank komt er iemand thuis... goh wat ruikt het hier naar kots
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_47356003
Ik heb vanavond ook nog Honey Farm gekregen .
En er zaten twee kortingsbonnen in ipv 1 .
Tap tap tap
pi_47364757
Hey Lush dames

Ik wil iets van Lush aan een jongen geven, hebben jullie wat tips? Het moet niet té meisjesachtig ruiken, maar wel een verwen-ding zijn.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:32:04 #106
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47366491
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:28 schreef Étoile het volgende:
Hey Lush dames

Ik wil iets van Lush aan een jongen geven, hebben jullie wat tips? Het moet niet té meisjesachtig ruiken, maar wel een verwen-ding zijn.
Mijn vriendje vindt Tramp erg lekker, dat is een douchegel..Verder misschien de zeep Ice blue?
pi_47366774
Of Coalface voor z'n gezicht?
Tap tap tap
pi_47367058
Ze zijn gisteren aan de deur geweest met het Lush pakketje... maar ik was er niet... ze komen vandaag weer... op een tijd dat ik er ook niet ben grrrr.... beter leveren ze het bij de buren af ofzo....

Mijn vriend: "wat heb je besteld dan?"
Ik: "scrub, lippenbalsem en handcreme."
Hij: "Bestel een wat lekkers voor in de douche dan!"

Die paaseieren zijn idd flink duur. Ziet er wel superleuk uit. Maar ja heb toch geen bad
~*~Common sense is not so common~*~
pi_47367542
Bedankt voor de tips, ik zal ze eens bekijken op de site. Ik moet wel zeggen dat het idee van een kadootje dat iemand 'Tramp' noemt toch een beetje apart is
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_47385719
Die paaseieren zijn echt geweldig, wil graag een roze, paarse en gele
En hebben jullie die actie nog meegekregen dat je een Tropical Showers kan winnen? Je moet dan een douchepakket samenstellen, een naam geven en dat soort dingen. De beste pakketten worden ook echt in de winkel verkocht! heb er vanmiddag twee gemaild, ben benieuwd...
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_47390631
Mijn vriendje houdt van:

Happy Hippy
Coalface
Honey, I washed the Kids (ja ja, het is echt waar, misschien toch een beetje een onveilige keuze)
Karma zeep
Bohemian zeep
Sandstone zeep

Verder probeer ik hem nog steeds een beetje cremetjes aan te smeren zoals Cosmetic Lad en ik wil nog een toner voor em kopen, maar ben bang dat hij die niet gaat gebruiken, haha!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_47419414
Vanmiddag nog bij de Lush geweest
Alleen het meisje bij de kassa was een beetje van slag

'Wil je een krantje?'
'Nee, dankje, die heb ik al '
*doet krantje in tasje*

'dat is dan ¤10,80 asjeblieft'
'uhhmmm, ¤4,30, toch?'
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'

Hoogst apart

Er werkte trouwens een heel schattige jongen met rood haar, nooit eerder een mannelijke lush-medewerker gezien
pi_47419687
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe es .
Ja, wordt dan wel in Rotterdam he.
Sanity is (not) statistical
pi_47426107
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag nog bij de Lush geweest
Alleen het meisje bij de kassa was een beetje van slag

'Wil je een krantje?'
'Nee, dankje, die heb ik al '
*doet krantje in tasje*

'dat is dan ¤10,80 asjeblieft'
'uhhmmm, ¤4,30, toch?'
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'

Hoogst apart

Er werkte trouwens een heel schattige jongen met rood haar, nooit eerder een mannelijke lush-medewerker gezien
Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien he

Mijn zending ligt nu op het postkantoor, dus mijn vriendje gaat hem vanmiddag ophalen. Eindelijk!!! (en ik heb alweer een nieuwe bestelling geplaatst ook
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 10:05:24 #115
43556 miss_dynastie
pi_47426144
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezien
pi_47426225
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezien
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien he
Ja geen ideee...
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?
pi_47441052
Dames, ik vraag me af. Als ik vandaag wat badbruisballen bestel, wanneer heb ik ze dan binnen? Vrijdag?
pi_47443351
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Dames, ik vraag me af. Als ik vandaag wat badbruisballen bestel, wanneer heb ik ze dan binnen? Vrijdag?
Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 18:12:58 #119
43556 miss_dynastie
pi_47443395
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.
Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.
pi_47443428
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.
Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 18:15:17 #121
43556 miss_dynastie
pi_47443472
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Shirley het volgende:

[..]

Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)
Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoor )
pi_47444005
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoor )
Pfft...voortrekkerij omdat er mensen met creditcards zijn.

Back in business.
pi_47444909
Ik heb het geld direct overgemaakt, hopelijk heb ik t voor vrijdag
pi_47445545
Welke paaseieren?? En die potjes verse maskers zien er heerlijk overgevuld uit maar in werkelijkheid is het maar een muizenbeetje voor zoveel geld 'Vroeger' kreeg je nog een hele volle pot
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 19:22:30 #125
43556 miss_dynastie
pi_47445880
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Welke paaseieren?? En die potjes verse maskers zien er heerlijk overgevuld uit maar in werkelijkheid is het maar een muizenbeetje voor zoveel geld 'Vroeger' kreeg je nog een hele volle pot
Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
pi_47446209
Ah dat ziet er leuk uit! Ik kon ze idd niet vinden op de site.
pi_47447014
Dat was dan wel heel erg snel! Ik heb me ook afgevraagd waar ze nou ineens waren.....

Ik heb op een zondag besteld en mijn pakkeetje werd op vrijdag aangeboden. Ik was dus elke keer niet thuis maar ik heb het EINDELIJK in huis. Duik zo onder de douche met Buffy
pi_47447695
Have fun
pi_47453260
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
[afbeelding]
Wel in de winkel als het goed is, maar niet meer op de site, dat kon tot vanochtend.
Tap tap tap
pi_47560719
Ik heb net een proefje Herbalism gekregen (ik kreeg zaterdag ook al een proefje ) en wat stinkt dat spul!
Brrrr. Is het wel fijn toevallig?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 23:51:30 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47628489
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
pi_47629280
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 00:15:38 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47629347
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Ja hoor Welke heb je?
pi_47629991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja hoor Welke heb je?
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven . Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep .
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 00:38:44 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47630089
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven . Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep .
Ow doe maar een stukkie Rockstar dan De grootte maakt niet uit hoor!
Verder PM'en?
pi_47632383
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul . Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan . Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij . Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
pi_47633766
Herbalism is lekker! En heerlijk voor je huid...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47637030
quote:
Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul . Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan . Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij . Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
Is dat die ene met chocola .
Tap tap tap
pi_47638766
Ik ben gister ook weer eens bij de Lush geweest in A'dam. Had ik een heerlijke pot H'suan wen hua gekocht, raak ik m tijdens het shoppen kwijt.... Ik ben gelijk weer terug geweest om een nieuwe te halen, en ik kreeg ook nog heel lief een stukje avowash van de Lush verkoopster
pi_47640416
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, met chocola!!
pi_47640507
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:

[..]

[..]

Ja geen ideee...
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
pi_47640580
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
pi_47642015
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
Je was er toch zondag?

Ik moest zaterdag werken
pi_47642038
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Je was er toch zondag?

Ik moest zaterdag werken
ohh, ehh,slecht geheugen
pi_47642731
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jep.
pi_47646374
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep.
Is er iets wat je ervoor terug wilt? .
Tap tap tap
pi_47646512
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is er iets wat je ervoor terug wilt? .
Noem maar iets waar je voor zou willen ruilen. Ik ken nog niet heel veel producten van Lush .
pi_47646598
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik .
En ik kwam vanochtend nog Sexy Peel tegen.
Tap tap tap
pi_47646864
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site . Hoe ruiken die?
pi_47647184
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site . Hoe ruiken die?
Heavenly Bodies staat onder de Bad & Douche, is niet zozeer een zeepje (ze noemen het een Butter Cream) want hij is veel zachter, zit chocola en sinaasappel in.
En Bob is van de Kerst, is nog een klein stukje omdat ik een klein stukje ahd gekocht omdat ik niet wist of hij lekker ruik. Ik ben er niet wild van. Hij is noga pittig, kan het moeilijk omschrijven eigenlijk. beschrijving van Lush:
"Kruidige zeep om je op te warmen, een lach op je gezicht te toveren, en je te laten zingen onder de douche!"

Maar die van mij is donkergroen zonder rood en goud.
Tap tap tap
pi_47647449
Heavenly bodies ruikt chocola-achtig, ik vind hem wel lekker, vriendje is er niet echt enthousiast over.

bob is sinaasappellucht met kruidnagel erdoor volgens mij...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47648065
Oh, CL, dan zou ik wel een stukje Heavenly Bodies willen. PM je me je gegevens dan even, als je het goed vindt?
pi_47649340
done .
Het lijkt hier wel een marktplaats .
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 21:00:36 #154
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47651313
Ik heb weer eens mee gedaan aan een grouporder..Er wordt voor mij heel wat lekkers besteld in Engeland
  zondag 25 maart 2007 @ 23:12:39 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47657029
Lang geleden dat ik in een lush topic gereageerd heb....

Ik ben nu nogal into de avocado zeep. Ruikt lekker en droogt mijn huid niet uit. Toppertje.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:02:33 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47673259
ik ben bijna door mijn lush-spulletjes heen... zaterdag mijn Tramp op gemaakt. ik heb nu alleen nog een heel klein stukje 17 cherry tree lane liggen en een heel klein stukje ooh la la wat mijn vriend ook nog bijna weg gegooid had onder het motto "wat is dit nou weer voor paars frommeltje"
als ik mijn eerste loon binnen heb toch maar weer eens naar Den Bosch
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 15:18:07 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47673902
Er komt een lushbestelling mijn kant op, aangezien Lien voor mij geshopt heefrt Ben benieuwd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47673959
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
Er komt een lushbestelling mijn kant op, aangezien Lien voor mij geshopt heefrt Ben benieuwd

Het ruikt iig allemaal heel lekker enzo!
En nu maar hopen dat ik het tasje morgenochtend als ik naar stage ga niet vergeet
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 15:26:42 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47674239
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:

[..]

Het ruikt iig allemaal heel lekker enzo!
En nu maar hopen dat ik het tasje morgenochtend als ik naar stage ga niet vergeet
Nee niet vergeten hoor Kan echt niet wachten op de bestelling. Ja ik ben Lush verslaafd
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47674458
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee niet vergeten hoor Kan echt niet wachten op de bestelling. Ja ik ben Lush verslaafd
Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?
Toch knap, dat je na één aankoop verslaafd bent
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 15:34:25 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47674547
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:

[..]

Wat had je de vorige keer nou gekocht eigenlijk?
Toch knap, dat je na één aankoop verslaafd bent
Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervan En ik had toen best meer willen kopen maar dat zat er qua geld even niet in. Ik heb nu 2 weken ziek thuis gezeten dus heb weer wat geld te spenderen
pi_47674654
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat modderblok (mud flats?) heerlijke zachte huid krijg je ervan En ik had toen best meer willen kopen maar dat zat er qua geld even niet in. Ik heb nu 2 weken ziek thuis gezeten dus heb weer wat geld te spenderen
Oja, modderblok
pi_47702085
Hmmm ik heb handjes die naar Rockstar ruiken en mn kussen ruikt nog naar American Cream. Toch wel een serieuze verslaving gaande hier. Ik gebruik nu ook Fresh Farmacy en het lijkt erop dat het echt gaat werken voor mij. Ben alleen nog op zoek naar de perfecte creme voor erna. Iemand ervaring met afterlife?

Met een beetje geluk volgende week naar Den Bosch
pi_47702106
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:43 schreef heppifisj het volgende:
Hmmm ik heb handjes die naar Rockstar ruiken en mn kussen ruikt nog naar American Cream. Toch wel een serieuze verslaving gaande hier. Ik gebruik nu ook Fresh Farmacy en het lijkt erop dat het echt gaat werken voor mij. Ben alleen nog op zoek naar de perfecte creme voor erna. Iemand ervaring met afterlife?

Met een beetje geluk volgende week naar Den Bosch
American Cream
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 14:00:40 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47748085
Jee ik heb mijn bestelling binnen (bedankt Lien ) Honey Trap is in ieder geval al helemaal goedgekeurd, ruikt echt lekker The Strokes en de Oxeo Cube ga ik morgen proberen (ruikt in ieder geval lekker!) en de honey I washed the kids zeep ga ik me vanavond aan wagen Lush
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:11:33 #166
112545 Muck
pi_47755923
ik heb me vanmorgen gebadderd met 17 cherry tree lane en i kheb echt een heerlijk zacht velletje nu
ik kreeg van 2 mensen al te horen dat ik echt heerlijk ruik, dus ik heb er geloof ik een nieuwe favoriet bij
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:29:48 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47756534
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
done .
Het lijkt hier wel een marktplaats .
Heb je je Juniper binnen
pi_47758421
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heb je je Juniper binnen
Ja, dank je wel . Wat was het proefje dat erbij zat precies?
Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Tap tap tap
pi_47760751
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Heb jij jouw envelop al binnen? Kon het gister pas op de bus doen omdat het postkantoor blijkbaar verbouwt en om 12 uur dichtgaat.
Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ook . Wat lief . Nou baal ik dat dat kleine potje zo weinig is .

Dank je wel! .
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:35:54 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47760925
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik heb het ook! Dankje wel ook voor het exta zeepje
Het proefje is Honey Bee poeder
pi_47762030
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat is het véél wat je gestuurd hebt! En er zat nog een extraatje van Rituals bij ook . Wat lief . Nou baal ik dat dat kleine potje zo weinig is .

Dank je wel! .
Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stick . Die is wel lekker, moet hem alleen niet gebruiken als ik misselijk ben denk ik .
Tap tap tap
pi_47762382
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij is Heavenly Bodies de zeepversie van Whip Stick . Die is wel lekker, moet hem alleen niet gebruiken als ik misselijk ben denk ik .
Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan precies . Maar ik heb vorig jaar denk ik heavenly Bodies gehad, maar toen zat het in een plastic potje, kan dat? Het was veel zachter dan de blokjes van jou iig.
pi_47762696
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep, ruikt exact hetzelfde. Ik herkende de geur van Whip Stick ergens van maar wist maar niet waarvan precies . Maar ik heb vorig jaar denk ik heavenly Bodies gehad, maar toen zat het in een plastic potje, kan dat? Het was veel zachter dan de blokjes van jou iig.
Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipje . HB is wel smeltgevoelg trouwens, daarom had ik er maar folie omheen gedaan, het papiertje was helemaal bruin, zag er een beetje ranzig uit .
Tap tap tap
pi_47763025
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, volgens mij hoort het ook in een plastic bakje te zitten. Lemslip zit nl ook in een kuipje . HB is wel smeltgevoelg trouwens, daarom had ik er maar folie omheen gedaan, het papiertje was helemaal bruin, zag er een beetje ranzig uit .
Ik gooi het straks in de koelkast, op m'n Lushrekje.
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 00:06:12 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47774793
Net mijn nieuwe Lush spulletjes uitgeprobeerd Wat ruikt Honey I washed the Kids heerlijk zeg Ik zit de hele tijd aan mijn handen te ruiken De Oxeo Cube ruikt ook heerlijk, ik ben benieuwd hoe lang die geur blijft hangen. Het geeft wel een beetje wit af maar als je het uitsmeert dan geeft het in ieder geval niet af aan je kleren. Mijn haar voelt heerlijk zacht door The Strokes haarmasker, ben benieuwd hoe het er droog uitziet Ik ben blij met mijn spulletjes
pi_47775981
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef MaJo het volgende:
Net mijn nieuwe Lush spulletjes uitgeprobeerd Wat ruikt Honey I washed the Kids heerlijk zeg Ik zit de hele tijd aan mijn handen te ruiken De Oxeo Cube ruikt ook heerlijk, ik ben benieuwd hoe lang die geur blijft hangen. Het geeft wel een beetje wit af maar als je het uitsmeert dan geeft het in ieder geval niet af aan je kleren. Mijn haar voelt heerlijk zacht door The Strokes haarmasker, ben benieuwd hoe het er droog uitziet Ik ben blij met mijn spulletjes
Ooh... HIWTK...wie houdt er niet van. Zou je het niet stiekem op willen eten?
Back in business.
pi_47776634
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ooh... HIWTK...wie houdt er niet van. Zou je het niet stiekem op willen eten?
Daar kreeg ik een hele droge huid van.
pi_47780132
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:06 schreef MaJo het volgende:
Net mijn nieuwe Lush spulletjes uitgeprobeerd Wat ruikt Honey I washed the Kids heerlijk zeg Ik zit de hele tijd aan mijn handen te ruiken
Ooooh dat klinkt bekend dat doe ik ook al drie dagen! Heerlijk zeepje vind ik het! Mijn vriend merkte van de week ook al op "je ruikt naar caramel"

Ik mag volgende week naar Den Bosch voor meer Lush Er gaat in ieder geval een 500 ml fles American Cream mee, heb nu een flesje van 100, als ik had geweten dat ie zo lekker was.... moet alleen mn oude palmolive conditioner nog opmaken
pi_47781207
Ik ga volgende week zaterdag ook naar Den Bosch
Heb er nu al zin in, ga deze week maar al eens op internet voorshoppen om te kijken wat ik wil.
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:17:02 #180
112545 Muck
pi_47798410
ik ga binnenkort ook naar den bosch!

ik had vandaag allemaal rode bultjes op mijn handen
ik hoop echt dat het niet door cherry tree lane komt, want daar ben ik erg gek op
maar even afwachten
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 19:00:06 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47801747
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Ooooh dat klinkt bekend dat doe ik ook al drie dagen! Heerlijk zeepje vind ik het! Mijn vriend merkte van de week ook al op "je ruikt naar caramel"

Ik mag volgende week naar Den Bosch voor meer Lush Er gaat in ieder geval een 500 ml fles American Cream mee, heb nu een flesje van 100, als ik had geweten dat ie zo lekker was.... moet alleen mn oude palmolive conditioner nog opmaken
Ik heb dat nu ook met de Oxeo Cube, zit de hele dag aan mijn oksel te ruiken Ik ruik hem nog steeds van vanochtend Met afgeven valt het gelukkig ook mee
pi_47802051
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb dat nu ook met de Oxeo Cube, zit de hele dag aan mijn oksel te ruiken Ik ruik hem nog steeds van vanochtend Met afgeven valt het gelukkig ook mee
En werkt het ook een beetje als Deo zijnde? Blijft de boel droog?
pi_47804580
Jee, de uitslag van de showerpakketten wedstrijd is binnen.... En ik ben tweede geworden met mijn Transfoamers pakket voor mannen
Het idee wordt doorgestuurd naar Engeland en daar beslissen ze uiteindelijk welke pakketten in de winkels komen te liggen * duimt *
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 20:37:37 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47805287
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En werkt het ook een beetje als Deo zijnde? Blijft de boel droog?
Yep, droog en fris Nou heb ik er nog niet mee gerend ofzo maar na een dag ruikt de boel nog lekker
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:11:09 #185
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47806542
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef Sade het volgende:
Jee, de uitslag van de showerpakketten wedstrijd is binnen.... En ik ben tweede geworden met mijn Transfoamers pakket voor mannen
Het idee wordt doorgestuurd naar Engeland en daar beslissen ze uiteindelijk welke pakketten in de winkels komen te liggen * duimt *
En ik heb gewoon gewonnen Ik ben echt heel erg blij
pi_47806870
gefeliciteerd!
Tap tap tap
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:21:39 #187
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47806983
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:18 schreef CherryLips het volgende:
gefeliciteerd!
Dank je wel!
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 21:27:26 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47807266
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef JacMar het volgende:

[..]

En ik heb gewoon gewonnen Ik ben echt heel erg blij
Krijg je dan ook nog iets? En wat voor pakket had je samengesteld?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 06:42:50 #189
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47818759
Ja, Ik krijg een Tropical showers pakket
En dit was mijn idee:

Naam:
Around the World in 8 showers
Inhoud:
Ice blue- Waan je op de noordpool met deze ijskoude, frisse zeep.
Tramp- Van de Noordpool door naar Finland met zijn geurende dennenbossen.
Oh la la- Het lijkt net of je midden op een lavendelveld staat in het zonnige Frankrijk
Lemslip- Op naar Spanje voor een fijne huidverzorging met citrusvruchten.
Mudflats- Echte rhassoulmodder in Marokko, je bent in de hamam.
Karma- Voor een heel goed karma, naar India voor een lekkere oriëntaalse douche
The olive branch- Het lijkt net of je midden in de olijfbomengaard staat! Een heerlijke, verzachtende douche in Italië.
Alkmaar- Weer terug naar het mooie Nederland met Alkmaar! Een lekker bloemig zeepje!
Verpakking:
Het liefst een mooie hatbox met landkaarten van alle genoemde landen, of een wereldkaart.
Misschien is het leuk om de naam van het cadeau op een soort kofferlabel te drukken en eraan te hangen.
pi_47819770
JacMar en Sade: Van harte! Het waren echt superideeen!
pi_47821872
JacMar wat leuk bedacht zeg! Gefeliciteerd!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Moderator zaterdag 31 maart 2007 @ 15:21:20 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47861328
Ik heb gister een paar keer te horen gekregen dat mijn Honey Trap lippenbalsem zo lekker ruikt Verder raak ik steeds meer verslaafd aan Oxeo Cube (gister na het stappen rook het nog lekker!) en honey I washed the kids zeep The Strokes is lekker spul en maakt mijn haar zacht, maar het haalt ook de krullen uit mijn haar. Weet nog niet of ik daar blij mee ben...
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 19:39:47 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47975807
Misschien een domme vraag, maar zou je Honey I washed the Kids ook als zeep onder de douche kunnen gebruiken? Ik gebruik het nu voor mijn handen Zou lekker zijn als mijn hele lichaam ernaar zou ruiken Maar vaak droogt je huid snel uit van gewone zeep. Oeh hoe lekker zou het zijn als ze er douchegel van zouden hebben
pi_47976145
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zou je Honey I washed the Kids ook als zeep onder de douche kunnen gebruiken? Ik gebruik het nu voor mijn handen Zou lekker zijn als mijn hele lichaam ernaar zou ruiken Maar vaak droogt je huid snel uit van gewone zeep. Oeh hoe lekker zou het zijn als ze er douchegel van zouden hebben
HIWTK is ook voor het lichaam!
Sommige zeepjes kunnen uitdrogen, je kunt het een keer proberen hoe het voelt aan je huid.
Bij mij droogt hij niet uit, maar bij anderen weer wel.
Succes!
pi_47976221
Bij mij droogt hij ook uit, dus ik gebruik hem en de andere zeepjes niet op m'n onderbenen en ik heb bodylotion voor m'n rechterbovenarm . Maar ik ruik lekker .
Tap tap tap
pi_47977436
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij droogt hij ook uit, dus ik gebruik hem en de andere zeepjes niet op m'n onderbenen en ik heb bodylotion voor m'n rechterbovenarm . Maar ik ruik lekker .
Rechterbovenarm-bodylotion --> nu ook bij Lush!!!!
Tatatatataaaaaa
pi_47978207
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef MaJo het volgende:
Ik gebruik 'm gewoon onder de douche
En 17 Cherry Tree Lane ook, en die ene witte kerstzeep die zo lekker ruikt
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 20:38:06 #198
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47978309
Ok dan ga ik HIWTK ook eens onder de douche proberen
pi_47978423
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Rechterbovenarm-bodylotion --> nu ook bij Lush!!!!
Tatatatataaaaaa
Dream Cream vind ik een beetje meuren, misschien ga ik nog een keertje Sympathy for the Skin halen, speciaal voor m'n bovenpootje .
Tap tap tap
pi_47989395
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK is ook voor het lichaam!
Sommige zeepjes kunnen uitdrogen, je kunt het een keer proberen hoe het voelt aan je huid.
Bij mij droogt hij niet uit, maar bij anderen weer wel.
Succes!
Ik blijf pleiten voor een HIWTK-bodylotion, yummie
Ik zal de allereerste zijn die hem koopt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')