abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47446209
Ah dat ziet er leuk uit! Ik kon ze idd niet vinden op de site.
pi_47447014
Dat was dan wel heel erg snel! Ik heb me ook afgevraagd waar ze nou ineens waren.....

Ik heb op een zondag besteld en mijn pakkeetje werd op vrijdag aangeboden. Ik was dus elke keer niet thuis maar ik heb het EINDELIJK in huis. Duik zo onder de douche met Buffy
~*~Common sense is not so common~*~
pi_47447695
Have fun
pi_47453260
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
[afbeelding]
Wel in de winkel als het goed is, maar niet meer op de site, dat kon tot vanochtend.
Tap tap tap
pi_47560719
Ik heb net een proefje Herbalism gekregen (ik kreeg zaterdag ook al een proefje ) en wat stinkt dat spul!
Brrrr. Is het wel fijn toevallig?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 23:51:30 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47628489
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
pi_47629280
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 00:15:38 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47629347
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Ja hoor Welke heb je?
pi_47629991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja hoor Welke heb je?
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven . Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep .
Tap tap tap
  zondag 25 maart 2007 @ 00:38:44 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47630089
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven . Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep .
Ow doe maar een stukkie Rockstar dan De grootte maakt niet uit hoor!
Verder PM'en?
pi_47632383
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul . Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan . Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij . Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
pi_47633766
Herbalism is lekker! En heerlijk voor je huid...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47637030
quote:
Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul . Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan . Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij . Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
Is dat die ene met chocola .
Tap tap tap
pi_47638766
Ik ben gister ook weer eens bij de Lush geweest in A'dam. Had ik een heerlijke pot H'suan wen hua gekocht, raak ik m tijdens het shoppen kwijt.... Ik ben gelijk weer terug geweest om een nieuwe te halen, en ik kreeg ook nog heel lief een stukje avowash van de Lush verkoopster
pi_47640416
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, met chocola!!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_47640507
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:

[..]

[..]

Ja geen ideee...
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
pi_47640580
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
pi_47642015
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:

[..]

ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
Je was er toch zondag?

Ik moest zaterdag werken
pi_47642038
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Je was er toch zondag?

Ik moest zaterdag werken
ohh, ehh,slecht geheugen
pi_47642731
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jep.
pi_47646374
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep.
Is er iets wat je ervoor terug wilt? .
Tap tap tap
pi_47646512
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is er iets wat je ervoor terug wilt? .
Noem maar iets waar je voor zou willen ruilen. Ik ken nog niet heel veel producten van Lush .
pi_47646598
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik .
En ik kwam vanochtend nog Sexy Peel tegen.
Tap tap tap
pi_47646864
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site . Hoe ruiken die?
pi_47647184
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site . Hoe ruiken die?
Heavenly Bodies staat onder de Bad & Douche, is niet zozeer een zeepje (ze noemen het een Butter Cream) want hij is veel zachter, zit chocola en sinaasappel in.
En Bob is van de Kerst, is nog een klein stukje omdat ik een klein stukje ahd gekocht omdat ik niet wist of hij lekker ruik. Ik ben er niet wild van. Hij is noga pittig, kan het moeilijk omschrijven eigenlijk. beschrijving van Lush:
"Kruidige zeep om je op te warmen, een lach op je gezicht te toveren, en je te laten zingen onder de douche!"

Maar die van mij is donkergroen zonder rood en goud.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')