Wel in de winkel als het goed is, maar niet meer op de site, dat kon tot vanochtend.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik was aan het opruimen en zag een ongebruikte Jumping Junipershampoobar liggen. Aangezien ik eerder droog dan vet haar heb, kan ik er niks mee. Kan ik er iemand blij mee maken?
Ja hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Die is heerlijk. Wat wil je ervoor terug? Stuk zeep oid?
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes gevenquote:
Ow doe maar een stukkie Rockstar danquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven. Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep
.
Is dat die ene met chocolaquote:Op zondag 25 maart 2007 04:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gisteren na lánge tijd weer 's in de Lush geweest en heb een potje Skin Drink gekocht. Héérlijk spul. Ik heb een erg erg droge huid, maar krijg van de meeste spullen uitslag of een hele vette huid, maar Skin Drink lijkt aan te slaan
. Ik kreeg bij besteding van 20 euro een potje van 50 gram gezichtsmasker cadeau, en ga morgen dus Crash Course in Skin Care proberen. Om aan de 20 euro te komen heb ik lippenbalsem meegenomen (Whip Stick) maar meteen na de eerste keer begonnen m'n lippen moeilijk te doen dus die leg ik maar opzij
. Als iemand hem wil hebben, roept u maar.
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja geen ideee...![]()
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?![]()
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoedenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik moest die zaterdag werken. We waren een beetje gespannen omdat Mark Constantine dat weekend langskwam.
Dit is de oprichter en grote baas van Lush. Uiteindelijk is hij naar mijn weten niet meer langsgekomen, maar alles moet dan uiteraard perfect zijn.
Vervelend dat het voor jou zo negatief uitpakte!
Je was er toch zondag?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
ahhh, ok. Ik zag die naam later in het krantje staan en kreeg al zo'n vermoeden
Heb jou niet gezien trouwens.
Maar erg negatief was het niet, hoor
ohh, ehh,slecht geheugenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je was er toch zondag?
Ik moest zaterdag werken
Noem maar iets waar je voor zou willen ruilen. Ik ken nog niet heel veel producten van Lushquote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er iets wat je ervoor terug wilt?.
Dat heb ikquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog stukken Heavenly Bodies, Sultana of Soap, Bob en Rockstar. Ik weet niet precies hoe groot ze nog zijn, zou ik ze even moeten wegen, maar ik kan ook meerdere stukjes geven. Dat ik in totaal een bepaald gewicht heb aan zeep
.
Heavenly Bodies staat onder de Bad & Douche, is niet zozeer een zeepje (ze noemen het een Butter Cream) want hij is veel zachter, zit chocola en sinaasappel in.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan Heavenly Bodies en Bob niet vinden op de site. Hoe ruiken die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |