Snowcakequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm gewoon onder de douche![]()
En 17 Cherry Tree Lane ook, en die ene witte kerstzeep die zo lekker ruikt![]()
Tester, tester, tester!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dream Cream vind ik een beetje meuren, misschien ga ik nog een keertje Sympathy for the Skin halen, speciaal voor m'n bovenpootje.
Jaquote:
Sniesfairyquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk de hele tijd dat 'ie Snow Fairy heet, maar ik weet dat het die niet is want dat is die ene waar ik spontaan van moest niezen
Jammie, mijn badkamerzeep is nu: alkmaar, wc zeep is sandstone en keukenzeep is 17 ctl.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
juist ja![]()
Net m'n handen gewassen met 17 cherry tree lane![]()
Ik heb het vorige week geprobeerd in een puf. Dat ging goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
Ok dan ga ik HIWTK ook eens onder de douche proberen
Misschien toch een idee om er douchegel van te gaan makenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week geprobeerd in een puf. Dat ging goed.
Alleen je huid wordt er niet zo glad van als een douchegel, maar je ruikt wel lekker!!
Die is echt heerlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
mmm, net weer lekker gedoucht met cherry tree lane
Dezelfde smaak als mij dusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat raden jullie me aan? Ik hou van kokos, daar had ik al genoeg dingen van gezien, en van zoete luchtjes.
die ken ik nog niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 06:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk!Ik vind each peach ook erg fijn!
![]()
Ja, dat vind ik nou altijd zo jammerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ik loop nu in Utrecht stage, en niet meer op school in Den Bosch (voor 3 maanden). en in Utrecht hebben ze geen Lush...
dat snap ik echt niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ik loop nu in Utrecht stage, en niet meer op school in Den Bosch (voor 3 maanden). en in Utrecht hebben ze geen Lush...
Ik vond die ruimte waar Covent Garden eerst zat en nu die berenbouwwinkel altijd erg leuk voor Lushquote:Op vrijdag 6 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien zijn ze er ook wel mee bezig. maar dan moeten ze wel een goed plekje kunnen vinden... in hoog catharijne is bijvoorbeeld al veel minder dan in het echte centrum
Ja dat is wel waar. Ze zouden op de Oude Gracht moeten komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien zijn ze er ook wel mee bezig. maar dan moeten ze wel een goed plekje kunnen vinden... in hoog catharijne is bijvoorbeeld al veel minder dan in het echte centrum
Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:10 schreef Muck het volgende:
er zit toch een of andere zeepwinkel op hoog catherijne? of is de alweer weg?
en natuurlijk is dat geen lush
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushDaar verkopen ze ook meer badschuim en badparels enzo. Niet echt natuurlijke producten...
Mwah, denk dat Lush het makkelijk wint van die winkelquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbij
dat zou wel een toffe locatie zijn voor een lush
maar misschien dat ze vanwege dat ding geen lush op HC hebben?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
Net voor ¤19,65 wat gekocht, zegt het meisje bij de kassa: 'Ah, wat jamme'r, nét geen stempel!'
¤0,35![]()
![]()
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....quote:
ja lekker makkelijk van haar, een andere keer koop je misschien wel voor 30 euro, dan krijg je ook maar 1 stempel. wat maakt die 35 cent nou uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Ja, want '35 cent' is ook echt een prijsklasse waar ze iets in hebben hequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Oooh..ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
Precies, die nieuwe bruisballen komen me ook echt een beetje de neus uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Bodylotion
Massagebar
Dan wacht ik daar even op. Ik zit trouwens met smart te wachten op een nieuwe douchegel, helaas
.
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef imago het volgende:
Vandaag in beide Lush-winkels in Amsterdam geweest. En ik heb geconcludeerd dat ik officieel een ex-verslaafde ben. Er was werkelijk niets dat ik interessant of leuk of lekker vond en wilde kopen
Een lush-topic vol voor mij onbekende usersquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmaken
Wel leuk om te zien dat er nieuwe verslaafden voor ons in de plaats zijn gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |