Snowcakequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm gewoon onder de douche![]()
En 17 Cherry Tree Lane ook, en die ene witte kerstzeep die zo lekker ruikt![]()
Tester, tester, tester!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dream Cream vind ik een beetje meuren, misschien ga ik nog een keertje Sympathy for the Skin halen, speciaal voor m'n bovenpootje.
Jaquote:
Sniesfairyquote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk de hele tijd dat 'ie Snow Fairy heet, maar ik weet dat het die niet is want dat is die ene waar ik spontaan van moest niezen
Jammie, mijn badkamerzeep is nu: alkmaar, wc zeep is sandstone en keukenzeep is 17 ctl.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
juist ja![]()
Net m'n handen gewassen met 17 cherry tree lane![]()
Ik heb het vorige week geprobeerd in een puf. Dat ging goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
Ok dan ga ik HIWTK ook eens onder de douche proberen
Misschien toch een idee om er douchegel van te gaan makenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week geprobeerd in een puf. Dat ging goed.
Alleen je huid wordt er niet zo glad van als een douchegel, maar je ruikt wel lekker!!
Die is echt heerlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Muck het volgende:
mmm, net weer lekker gedoucht met cherry tree lane
Dezelfde smaak als mij dusquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat raden jullie me aan? Ik hou van kokos, daar had ik al genoeg dingen van gezien, en van zoete luchtjes.
die ken ik nog niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 06:37 schreef JacMar het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk!Ik vind each peach ook erg fijn!
![]()
Ja, dat vind ik nou altijd zo jammerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ik loop nu in Utrecht stage, en niet meer op school in Den Bosch (voor 3 maanden). en in Utrecht hebben ze geen Lush...
dat snap ik echt niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ik loop nu in Utrecht stage, en niet meer op school in Den Bosch (voor 3 maanden). en in Utrecht hebben ze geen Lush...
Ik vond die ruimte waar Covent Garden eerst zat en nu die berenbouwwinkel altijd erg leuk voor Lushquote:Op vrijdag 6 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien zijn ze er ook wel mee bezig. maar dan moeten ze wel een goed plekje kunnen vinden... in hoog catharijne is bijvoorbeeld al veel minder dan in het echte centrum
Ja dat is wel waar. Ze zouden op de Oude Gracht moeten komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien zijn ze er ook wel mee bezig. maar dan moeten ze wel een goed plekje kunnen vinden... in hoog catharijne is bijvoorbeeld al veel minder dan in het echte centrum
Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:10 schreef Muck het volgende:
er zit toch een of andere zeepwinkel op hoog catherijne? of is de alweer weg?
en natuurlijk is dat geen lush
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushDaar verkopen ze ook meer badschuim en badparels enzo. Niet echt natuurlijke producten...
Mwah, denk dat Lush het makkelijk wint van die winkelquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbij
dat zou wel een toffe locatie zijn voor een lush
maar misschien dat ze vanwege dat ding geen lush op HC hebben?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
Net voor ¤19,65 wat gekocht, zegt het meisje bij de kassa: 'Ah, wat jamme'r, nét geen stempel!'
¤0,35![]()
![]()
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....quote:
ja lekker makkelijk van haar, een andere keer koop je misschien wel voor 30 euro, dan krijg je ook maar 1 stempel. wat maakt die 35 cent nou uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Ja, want '35 cent' is ook echt een prijsklasse waar ze iets in hebben hequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Oooh..ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
Precies, die nieuwe bruisballen komen me ook echt een beetje de neus uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Bodylotion
Massagebar
Dan wacht ik daar even op. Ik zit trouwens met smart te wachten op een nieuwe douchegel, helaas
.
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef imago het volgende:
Vandaag in beide Lush-winkels in Amsterdam geweest. En ik heb geconcludeerd dat ik officieel een ex-verslaafde ben. Er was werkelijk niets dat ik interessant of leuk of lekker vond en wilde kopen
Een lush-topic vol voor mij onbekende usersquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmaken
Wel leuk om te zien dat er nieuwe verslaafden voor ons in de plaats zijn gekomen![]()
Het zal binnen drie maanden moeten gebeuren, maar het was echt nog maar een week geleden uitgevonden, dus we moeten even kijken of het misschien niet toevallig 6 maanden wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 19:49 schreef Sade het volgende:
Ja zeg hallo! Mij een beetje lekker maken hier
* Ubernieuwsgierig *
Kan je geen hint geven?
Ik ook, en ik wil het vooral snel! Het ruikt en werkt allemaal zooo lekkerquote:
Neee, neeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Verder :Van de bestaande producten zullen een paar vervangers ontstaan. Ik kan je bijvoorbeeld zeggen dat The Strokes er uit gaat. De geuren zijn in ieder geval veel beter en de werking ook. Het wordt een groot feest!
Geen zorgen, het duurt nog wel even, hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neee, neeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet inloggen op het Engelse forum en een nieuwe account aanmaken gaat ook al niet.
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Geen zorgen, het duurt nog wel even, hoor
Plus het feit dat er waarschijnlijk een beter product voor in de plaats komt!
Misschien blijft hij toch wel als we met zijn allen gaan protesterenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar![]()
![]()
Hij ruikt zo lekker en hij werkt geweldig enzo en en en![]()
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien blijft hij toch wel als we met zijn allen gaan protesteren.
In welke winkel en wie was het?quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja![]()
Minder aardig meisje in de winkel zaterdag raadde me trouwens Jungle aan, iemand daar ervaring mee?
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
In welke winkel en wie was het?
Jungle is voor ieder haartype, ik ga het morgenochtend weer eens proberen!
Mijn haar hangt vaak snel slap van een conditioner, maar ik moet het echt verzorgen.
Wat voor een conditioner gebruik je nu?
Ja die ken ik welquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.
American Cream, voornamelijk vanwege de geur(m'n gigantische klitten blijven toch wel helaas met dit harde water hier...
)
En Karma Komba shampoo bar, waar ik dus nóg meer klitten van krijg, maar die uiteindelijk wel héél erg fijn is![]()
Heb je niet gezien! Ohhh, wacht, zei ik zaterdag? Ik ben er een beetje vanaf, ik bedoelde vrijdagquote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel
Humz, ik was er zaterdag namelijk ook, volgende keer schiet je mij maar aan en dan zeg je ik ben die en die en die en dan komt het helemaal goed
Ja, het spul ruikt iig goed!quote:Misschien dat je, als je enigzins tevreden bent over AC ook Jungle eens proberen. Meer anti-klit, heb ik het idee. Heerlijke combinatie, trouwens; karma en ac!!
Vrijdag was ik er niet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je niet gezien! Ohhh, wacht, zei ik zaterdag? Ik ben er een beetje vanaf, ik bedoelde vrijdag
[..]
Ja, het spul ruikt iig goed!Ik wist eigenlijk niet eens dat er ook vaste conditioners zijn
![]()
![]()
Ja zeg, gaan Karma Komba, alle bubbel bar slices, american cream, big, tee trea lotion en al m'n andere favorieten er ook uit?quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vrijdag was ik er niet.
Er is nog een vaste conditioner, Fuel. Die gaat er ook uit. (nu lijkt het net of alles alleen maar eruit gaat)
Nee, allemaal nietquote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja zeg, gaan Karma Komba, alle bubbel bar slices, american cream, big, tee trea lotion en al m'n andere favorieten er ook uit?![]()
Ik mis Banana Moon nog altijd![]()
![]()
Bij 2 shampoobars welquote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:
krijg je trouwens bij 2 bubble bar slices nog altijd een blikje gratis? En hoe zit het met die bodybutterblikjes enzo?
Mijn hart maakte even een drie-dubbel-dikke salto! Een Lush-winkel in Leiden! Na een snelle check van de website zakte mn hart weer in mn schoenen, je doelde op de leidsestraat in Amsterdam...quote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.
ehh, ja, shampoobars bedoelde ik natuurlijk..quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Bij 2 shampoobars wel
Ik zal het eens vragen hoe het zit met die Bodybuttertins..
Oja?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:58 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe producten! Ook naar de vervanger van The Strokes, vind hem niet zo heel lekker ruiken namelijkMaar wel superfijn spul dus kan alleen maar beter worden wat mij betreft
Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil hebben. Zaterdag ga ik waarschijnlijk langs
Yep, vrijdag Rascal dus dan blijf ik bij mijn broer crashen. Leek me dus wel een goed idee om zaterdag de Lush een bezoekje te brengenquote:
Ah, na 15u ga ik wel ff mee, daarvoor moet ik op de open dag werken van de HvAquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, vrijdag Rascal dus dan blijf ik bij mijn broer crashen. Leek me dus wel een goed idee om zaterdag de Lush een bezoekje te brengen
willekeurig? Doe mij dan maar het allergrootste cadeaupakketquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef CherryLips het volgende:
In april krijg je bij een internetbestelling vanaf ¤65 een willekeurig cadeau ... cadeau.
Maar dat bepaalt Lushquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
willekeurig? Doe mij dan maar het allergrootste cadeaupakket![]()
![]()
Ik denk dat het voor die tijd wordt, maar dat ligt een beetje aan hoe laat en dronken het de avond ervoor wordtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, na 15u ga ik wel ff mee, daarvoor moet ik op de open dag werken van de HvA![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die tijd wordt, maar dat ligt een beetje aan hoe laat en dronken het de avond ervoor wordt
inderdaad oude producten dus jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef CherryLips het volgende:
(de actie duurt tot 25 april 2007, over het gekregen kado kan niet worden gecorrespondeerd. Let op: de producten in de kado’s hebben een minder lange houdbaarheidsdatum)
Ik heb zoveel Lush gekocht de afgelopen 18 maanden dat bijna de helft ondertussen ook over de datum isquote:
Oh jee zitten er data aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Lush gekocht de afgelopen 18 maanden dat bijna de helft ondertussen ook over de datum is. Maar alles werkt nog prima.
Op het Nederlandse forum zijn er mensen die via overschrijving besteld hebben, het kan wel, maar ze zijn er niet al te happig op!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef teigan het volgende:
volgens mij heb ik dit een jaar geleden ofzo ook al eens gevraagd, maar als je in Duitsland wilt bestellen, heb je dan een creditcard nodig?
Op de douchegels en scrubjes en zo zitten data op geplakt, maar behalve bij de verse maskers let ik er ook niet op hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jee zitten er data aanIk heb alle zakjes weggegooid
Maar ik denk dat ik het allemaal wel vrij snel op ga gebruiken
ik maakte laatst mn potje SFTS open, en viel bijna flauw van de stankquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zoveel Lush gekocht de afgelopen 18 maanden dat bijna de helft ondertussen ook over de datum is. Maar alles werkt nog prima.
Maar behalve AOBS (en eenmalig Ultra Bland om uit te proberen) heb ik geen smeerseltjes enzo. Al wilde ik SFTS wel eens proberenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik maakte laatst mn potje SFTS open, en viel bijna flauw van de stank![]()
(paar maanden over datum)
och..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
Ben ik nu officieel Lush verslaafd als ik vertel dat ik vannacht gedroomd heb dat ik bij de Lush aan het shoppen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |