Ja dankje. Ik heb een driekamerappartement in Rdam Zuid gekocht. Tenminste, ik moet het contract officieel nog tekenen maar ben bezig met een hypotheek uitozeken.quote:
Maar ik wel =( Ik heb zo veeeeeeeel: Honey Comfort, Fox in the FLowers, Flower Tub, Melomint, Teddy's first christmas, Hollywood, Aura Suavis... Ik weet niet wat ik eerst in bad moet gooien, laat staan wanneer... *zucht*quote:Op maandag 5 maart 2007 08:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vinden wij helemaal niet erg.![]()
Ik meld me alvast aan!
Gewoon iedere dag in bad gaan vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Maar ik wel =( Ik heb zo veeeeeeeel: Honey Comfort, Fox in the FLowers, Flower Tub, Melomint, Teddy's first christmas, Hollywood, Aura Suavis... Ik weet niet wat ik eerst in bad moet gooien, laat staan wanneer... *zucht*
De coconut powder heb ik dus besteld, en vanaf vanmiddag ga ik hem ook gebruiken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Zijn er meer mensen hier die Coconut powder deo gebruiken? Ik heb het nl. vandaag binnengekregen, ruikt erg lekker, maar beetje onhandig aanbrengen. Iemand misschien een tip voor me?
Verder heb ik nu kennis gemaakt met I Love Juicy, Rehab en Coolcaulin. De laatse vind ik niks qua geur, en werking is ook niet echt fantastisch, geef mij m'n vertrouwde American Cream maar. Rehab ruikt lekker fris naar kauwgom vind ik, en I love juicy is een nieuwe binnenkomer! Erg lekker luchtje en m'n haar is zacht als zijde. Heerlijk, weer even het oude enthousiasme terug...zolang het duurt.
Kijk uit waar je aan begint! Want het is niet goed voor je portemonnee en je krijgt verslavingsverschijnselen. Maar het is zó lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zaterdag met Lien voor het eerst naar de Lush geweest en ik ben fanEnige nadeel is dat het best prijzig is dus ik heb me daarom beperkt tot één product: Mud Flats. Wat een lekker spul is dat! Mijn huid is na 3 dagen al helemaal superglad
Ik wil vaker naar de Lush
Enige probleem is dat ze geen filiaal in Utrecht hebben
Maar ik lees hier dat je ook online kunt bestellen? Dat gaat dan helemaal goedkomen
Dat is duidelijk ja, na een bezoekje ben ik al omquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Kijk uit waar je aan begint! Want het is niet goed voor je portemonnee en je krijgt verslavingsverschijnselen. Maar het is zó lekker.
Ligt er net aan wat je koopt. En je betaalt natuurlijk wat extra's voor de kwaliteit. Het is allemaal vers (althans, dat beweren ze) er zitten vele verse ingredienten in en het is allemaal diervriendelijk. Allemaal pluspunten, en daar betaal je inderdaad wat meer voor. Maar dat is het zeker waard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, na een bezoekje ben ik al omMaar volgens mij gaan de producten wel lang mee he? Dan is het ook niet erg om er wat extra´s voor te betalen
Welkom bij de Lushaholics anonymous!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat de Oxeo Cube ook een deo is, die klinkt ook erg lekkerDamn, nu al verslaafd aan Lush
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat de Oxeo Cube ook een deo is, die klinkt ook erg lekkerDamn, nu al verslaafd aan Lush
nou eh... bedanktquote:
Het ruikt heerlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
De coconut powder heb ik dus besteld, en vanaf vanmiddag ga ik hem ook gebruiken.
Ik ben ook zeer benieuwd hierna.
H'suan is echt heerlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:14 schreef Chav het volgende:
Ik heb dinsdag de H'suan Wen Hua gekocht. Ben benieuwd wat het voor mn haar doet. Ik vind het wel raar dat ik m op droog haar moet aanbrengen.
Yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik ook nog een proefje van liggen. Ben benieuwd. Insmeren in droog haar, 20 minuutjes laten intrekken en dan uitspoelen toch? Moet je dan nog gewoon je haar wassen zoals altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |