Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:10 schreef Muck het volgende:
er zit toch een of andere zeepwinkel op hoog catherijne? of is de alweer weg?
en natuurlijk is dat geen lush
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbijquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is inderdaad totaal niet te vergelijken met de lushDaar verkopen ze ook meer badschuim en badparels enzo. Niet echt natuurlijke producten...
Mwah, denk dat Lush het makkelijk wint van die winkelquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee, ik loop er altidj gewoon voorbij
dat zou wel een toffe locatie zijn voor een lush
maar misschien dat ze vanwege dat ding geen lush op HC hebben?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
Net voor ¤19,65 wat gekocht, zegt het meisje bij de kassa: 'Ah, wat jamme'r, nét geen stempel!'
¤0,35![]()
![]()
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....quote:
ja lekker makkelijk van haar, een andere keer koop je misschien wel voor 30 euro, dan krijg je ook maar 1 stempel. wat maakt die 35 cent nou uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Ja, want '35 cent' is ook echt een prijsklasse waar ze iets in hebben hequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef lienelien het volgende:
Mja, ik stond daar ook zo van ja maar ¤0,35....![]()
Zij: 'Ja, dan zoek je er toch nog iets lekkers bij?'
Nouja, minimaal ¤20 is het wel...
Oooh..ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er komen twee nieuwe bruisballen, een nieuwe bodylotion en een nieuwe massagebar!
Wat exact de productinformatie is, zal ik morgen of overmorgen weten, denk ik!
Precies, die nieuwe bruisballen komen me ook echt een beetje de neus uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Bodylotion
Massagebar
Dan wacht ik daar even op. Ik zit trouwens met smart te wachten op een nieuwe douchegel, helaas
.
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef imago het volgende:
Vandaag in beide Lush-winkels in Amsterdam geweest. En ik heb geconcludeerd dat ik officieel een ex-verslaafde ben. Er was werkelijk niets dat ik interessant of leuk of lekker vond en wilde kopen
Een lush-topic vol voor mij onbekende usersquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
same here, misschien als er iets nieuws komt, dat ik het dan wel probeer, maar verder ben ik mn voorraad aanhet opmaken
Wel leuk om te zien dat er nieuwe verslaafden voor ons in de plaats zijn gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |