vergeet je pepperspray niet!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
Jij bent heul mij niet flaprdrolquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
haha en ze vragen je hen te verdoemen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen spreken mij op straat meestal aan met god.
Wie gaat er nu aan je vinger ruiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef maaike1987 het volgende:
ga weer lekker peukie doenen dan zo toch nog maar even de stad onveilig maken
![]()
![]()
zal ik doen, tis deo dat is ook wel goed hequote:
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lollyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha en ze vragen je hen te verdoemen?
Verassend vaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
ooh een happy ending gelukkig!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:13 schreef Stommie het volgende:
[..]
ze brengen hem meestal naar huis en geven hem een lolly
Wj krijgen ook nieuwe busquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zaterdag gaan we eindelijke een nieuwe auto kopen
kan je beter een pub nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Huskey.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wj krijgen ook nieuwe bus
En ik probeer mn moeder nog over te halen voor nieuwe pup
Nu haat ik Groningenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
Ik had een kruising tussen een mechelse herder en een golden retriever, echt een heel lief beest. Hij is doodgereden door een grunninger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |