een mes aan het pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef INCTRL het volgende:
Waaar is die suicidale DROEFTOETER gebleven???
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Die donkere tante is een pittig ding met een enorme sexy uitstraling.
He daar hebben we Petraaa met haar Joep Meloen obsessie!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Het duurt al te lang. Ik wil zien hoe brainles uit zijn dak gaat tegen Huub over het bart gedoe. Hoe Brainles uit zijn dak gaat tegen Erik over dat hij niet mee gaat stemmen. Ik wil dat Brainles uit zijn dak gaat tegen Amanda over dat zoenen met die streepjes jongen. Dus van mij mag het over zijn NU![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Het duurt al te lang. Ik wil zien hoe brainles uit zijn dak gaat tegen Huub over het bart gedoe. Hoe Brainles uit zijn dak gaat tegen Erik over dat hij niet mee gaat stemmen. Ik wil dat Brainles uit zijn dak gaat tegen Amanda over dat zoenen met die streepjes jongen. Dus van mij mag het over zijn NU![]()
volgens mij ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo maar die heeft een pilletje op hoor vlg mij
wilde dus zeggen...brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe ziet de kut van Natasia eruit na een neukbeurt?
Huub: "Denk maar aan een Bouvier die net een bord yoghurt heeft leeggegeten...'
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
3quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef INCTRL het volgende:
[..]
He daar hebben we Petraaa met haar Joep Meloen obsessie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenpool van Jaap spelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:19 schreef Sense het volgende:
dat blonde magere scharminkel kan onmogelijk een danseres zijn van de band...ze kan namelijk niet dansendus wat doet ze daar dan?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef Danny het volgende:
Mag deze dame zsm gewoon het huis in?
(mag ook mijn huis zijn)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |