No problemo, gok ik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
En toch zie ik A en B weer saampjes in bed kruipen.
Ze willen een hit maken van dat dushi, en zo veel mogenlijk overal pluggenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
Brian en natasai en een van die kerels zitten te smoezen.
Oh ik hoop het zó!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze niet verliefd, en dat neuken is ook maar een versuft gedoe dat niet van de grond komt, maarrrrr... Brian is een narcist en als je die afwijst voelt hij zich gekrenkt, en dan zie je hem op zijn naarst. O ja, die gaat haar nog wel voor kuthoer uitschelden of zo.![]()
Hoop je dat nou echt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Terecht, heeft hij over zichzelf uitgeroepen met zijn getreiter.
Mocht Jaap fysiek toeslaan, hoop ik dat hij dat keihard doet.
"Pak me dan", Huub wil het zelf.
HOOR JE AL WEER WAT?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
Deze was t eerst
Ik niet, ze gaat zelfs een hekel aan 'm krijgen als ze inziet hoe hij haar bespeelde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
En toch zie ik A en B weer saampjes in bed kruipen.
Je broer zou hem lachend terug sturen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Brian van die lulpraatjes tegen mij op zou hangen om me te versieren zou ik echt lachend weglopen![]()
te langquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hoelang gaat dit nog duren
Ik hou in zulke gevallen altijd op met lezen bij:quote:
Naar toilet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap?
Zo maar die heeft een pilletje op hoor vlg mijquote:
Die staat zijn melk uit te kotsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap?
Mooie brief aan Cora schrijven?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap?
Opvanghuis voor afkickende ex/teasersquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef waxmask het volgende:
Is er soms een ex-teaser sekte in Ijmuiden? Allemaal wel weer heel toevallig hoor...
Niet zielig, wel smerig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef carpediem23 het volgende:
Brian is eigelijk heel zielig, smerig ventje!
Maar zelfs Nena trapte er steeds weer in, en die schat ik toch wat nozeler in dan Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik niet, ze gaat zelfs een hekel aan 'm krijgen als ze inziet hoe hij haar bespeelde.
Het duurt al te lang. Ik wil zien hoe brainles uit zijn dak gaat tegen Huub over het bart gedoe. Hoe Brainles uit zijn dak gaat tegen Erik over dat hij niet mee gaat stemmen. Ik wil dat Brainles uit zijn dak gaat tegen Amanda over dat zoenen met die streepjes jongen. Dus van mij mag het over zijn NUquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die staat zijn melk uit te kotsen
Als je er bijzonder sletterig uit wil zien kan je ze nog even uit de kast trekken. Sommige mensen bewaren ze blijkbaar voor speciale gelegenheden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef PumaStreamer het volgende:
hotpants waren toch 10 jaar geleden in of ben ik nou ouderwets?
die is alvast aan het droogkotsen voor later ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:16 schreef INCTRL het volgende:
Waaar is die suicidale DROEFTOETER gebleven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |