O ja, er zijn veel kasteeltjes verlicht, kerkjes ookquote:
Dat is zo'n hek waar een boom of een klimop op moet groeien. Of het is kunstzinnig. Maar het hoort erbij...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef Vliegvrager het volgende:
@shark: gave foto, jammer van dat lelijke hek (?)
Schiet je ook in RAW? Zoja, zet dan de shadows eens op max, dan worden die donkere delen nog wat donkerder waardoor ze net iets meer afzetten tegen de lichte delen van de maan. Ook het contrast kan je nog wat opschroeven denk ik. Er zitten in ieder geval al geen uitgebeten witte stukken meer in!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:08 schreef Delnooz het volgende:
@Pirke en Vliegvrager: Ik heb ook meer donkere foto's maar die vond ik wat minder mooi. Ik wilde proberen het felle licht wel te pakken, maar dit is dus net weer iets te. Heb ook in photoshop lopen kloten. Deze maakte ik gister ook, hier heb ik dan helemaal niets aan veranderd in photoshop, bewust geen sharpening ofzo
Bedoel je dit met het felle wat weghalen? Deze is op f5.3 en e1/250, spot meting en dan exposure compensation op -0.3 step. Wat is USM?
[afbeelding]
@sharkbate: Spotmeting, Ik gebruik het ja. Inderdaad een ministatiefje op mijn kantelraam gezet, camera er op. Heb van mezelf redelijke trillerites, dus zet m op 10 sec zelfontspanner zodat ik m mooi rustig neer kan zetten en tijd heb om m'n ellenbogen ergens op te planten
Stomme froos wil niet meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat een perfect getimed wedstrijdonderwerp.. Hulde aan de organisatoren.
Ik wil niet perse de maan hebben , maar ik heb NU tijd en nu wil froos niet mee en om alleen op pad te gaan vind ik engquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:45 schreef Elefes het volgende:
Ik moet morgen te vroeg op om daar voor wakker te blijven/de wekker te zettenMaar ik ga wel iets anders bedenken, als te veel mensen het doen is het toch niet meer origineel
Wacht maar ik neem mijn hond wel meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Geloof me, met mij is nog veel enger![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wacht maar ik neem mijn hond wel mee
(hond is banger dan ik)
Die van mij blaft naar ALLES wat voorbij komtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wacht maar ik neem mijn hond wel mee
(hond is banger dan ik)
Je wilt die Raggel toch niet in je nek hebben met meteen een of ander procesquote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef ..zapper het volgende:
Gewoon op de oprit van Andre Hazes zetten, die leeft toch niet meer.
Ik zou niet weten waar zijn huis staat / stond , maar jeeeee wat een grote huizen heb je daar zeg (wel allemaal nieuwbouw)quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef ..zapper het volgende:
Gewoon op de oprit van Andre Hazes zetten, die leeft toch niet meer.
Owja, ik vergeet haar steeds. Hoe kan dat tochquote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je wilt die Raggel toch niet in je nek hebben met meteen een of ander proces
Ik ben gister rond loosdrecht gereden maar nergens kan je je auto kwijt , heb wel 2 ratten doodgeredenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet haar steeds. Hoe kan dat toch.
@Ymke, je kunt ook bij Loosdrecht binnendoor door 'Wijdemeren' richting Utrecht rijden, daar heb je volgens mij ook soortgelijke plekjes en kun je je auto wel kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |