Dat zeg ik niet... Ik zou die flat er alleen effe weg halen.. Die is niet mooi.. foto voor de rest welquote:
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Weghalen hoeft niet met de flat, gewoon ff perspectiefcorrectie toepassen. Is vrij normaal als je met een extreme groothoek werkt.
Niet wedstrijd moe, maar ik kan mezelf er moeilijk toe zetten om 's avonds op pad te gaan met mn cameraquote:Op maandag 19 maart 2007 21:18 schreef k_man het volgende:
Dank je zapper.
Verder is dit topic wel héél rustig. Is iedereen een beetje wedstrijd-moe?
tx Anquote:
quote:
De nacht is van 24:00 tot 6:00quote:Op maandag 19 maart 2007 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
Zo erg bedoelde ik het ook weer niet..
zo'n boze boeman ben ik toch niet..
![]()
Twas alleen nei techt donker al ik nacht zou zien![]()
Ik kan 't alleen beschrijven voor Paint Shop Pro XIquote:
Laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef laBaguette het volgende:
Grmbl, ik heb een paar geweldige foto's (al zeg ik het zelf) maar als ik ze verklein naar 580 breed dan kan ik de pixels bijna tellen. Ik heb er bij de vorige keren nooit last van gehad. Ik heb alles geprobeerd, verschillende programma's, ander beeldscherm enz enz maar niets helpt.![]()
Heeft een van jullie een idee hoe ik dit op kan lossen?
Hehe hier nog eenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef Ymke het volgende:
Het is mij te koud geweest de afgelopen tijd om foto's te maken![]()
Van mij dus geen inzending deze maand
Ben gister nog op pad geweest , t was verrekte koud manquote:
Dankjewel, goede tip van die lantaarnpaal!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:36 schreef Elefes het volgende:
Ik vind de eerste en de derde wel mooi
Bij de derde had je de lantaarnpaal beter meer naar links kunnen zetten op de foto, nu staat hij wel erg in het midden wat een beetje jammer is van de compositie. Toch vind ik het wel een leuke foto
Haal alsjeblieft die logo's eraf.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:47 schreef D-foX het volgende:
ja ja staan paar hele mooien bij
(boedoel meer die van jullie)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de eoa manier is het net alsof snachts huizen veel schot en schever staan dan overdagquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ook een beetje aan het knutselen geweest.
Ben er alleen nog niet helemaal uit
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |