Is dit geen fysiek geweldquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef heracles het volgende:
Zware intimidatie van die zware jongen
Als hij vrij (cora heeft het uitgemaakt) is, gaat hij huub in z'n reet neuken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah als die vrij is dan pakt die huub maar waarom geen idee???iemand anders??
Nee kloptquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap heeft toch nog geen druppel drank op!?
En dan met kleren aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef maikel112 het volgende:
naaktzwemmen!
zingt:quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef Dogga het volgende:
Jaap gaat een bommetje doen
17 cm hurrrr!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef flubberdewups het volgende:
Ah nee, Eric weer in zijn blote niks het zwembad in....
En als Jaap het zou doen, waren de reakties negatief.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Fikkert het volgende:
wat goed dit, eric weer in zn blote snikkel
Jaap heeft ook geen snikkel maar een "drukknopje"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jaap het zou doen, waren de reakties negatief.
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Op dit tijdstip!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Geef dan eens etiquette regels voor wat betreft het uitkleden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er moet nog water in het bad overblijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Mag Jaap niet zwemmen?
Of Fatboy Slimquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef INCTRL het volgende:
Volgende week een Hollandse avond....wat een racisten!!
Jaap is gewoon godse onzeker. Hij weet zich geen houding te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Jaap erbij staat als een kleuter die niet mee mag spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |