Je weet dat er naast Nederland 1 nog -tig zenders te ontvangen zijn he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef Aoristus het volgende:
ik word een beetje doodziek van die middeninkomenshumor
dus?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je weet dat er naast Nederland 1 nog -tig zenders te ontvangen zijn he?
Waarom zit je je dan te ergeren? Je lijkt pberends wel die elke week moést komen melden hoe kut Kopspijkers wel niet was.quote:
Vroeger was het gewoon beter. En Pberends heeft in dit geval gelijk, het is gewoon ergerlijke leeghoofdige baggerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom zit je je dan te ergeren? Je lijkt pberends wel die elke week moést komen melden hoe kut Kopspijkers wel niet was.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een zure bende hier. Mijn god, zet een DVD op ofzo.
Wat vond je leuk? Misschien kunnen we met je meelachenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Wat een zure bende hier. Mijn god, zet een DVD op ofzo.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat vond je leuk? Misschien kunnen we met je meelachen
jep was wel grappig om te zien , maar was verder een matige aflevering ..quote:
Ja, maar hij deed dat juist toen het nog bij de VARA zat. Toen het idd wel minder werd, maar dat was niets vergeleken met de bagger op Tien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:55 schreef Aoristus het volgende:
Vroeger was het gewoon beter. En Pberends heeft in dit geval gelijk, het is gewoon ergerlijke leeghoofdige bagger
de publieke omroep zou eens wat meer moeten investeren in kwaliteit en zich niet druk moeten maken om wat de rest van de wereld er van vindt. De staat van verwarring is zo'n voorbeeld. Dat moet absoluut terug!quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar hij deed dat juist toen het nog bij de VARA zat. Toen het idd wel minder werd, maar dat was niets vergeleken met de bagger op Tien.
Ridder Rob was juist hopeloos.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:38 schreef CreativeMind het volgende:
Nou dat was 3x niks deze week
Alleen Ridder Rob was wel weer aardig, maar niet meer dan dat...
De reden dat Kopspijkers met Paul Groot vroeger leuk was, was dat het lekker snel was. Het duurde slechts een kwartier. Koefnoen duurt veel te lang, veel te uitgerekte grappen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:04 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat jumpen was leuk en actueel, en ik kan altijd erg genieten van de details en de gebruikte stijl. En Paul Groot is gewoon een (haha) grootheid vmw typetjes.
Nou, dan ga ik nu Hellboy kijken. Toedels!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |