Met mijn maten moet ik dat ook echt niet doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Ook weer zo'n gedoe... Ik heb nog nooit kleren gekocht via internet geloof ik...
Yah, zelfde probleem denk ik. Min de bos hout danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met mijn maten moet ik dat ook echt niet doen
'kook niet. Ik heb nogal een raar lichaam. :-Squote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
juist mn borstjes hebben zo'n lastige maat dat het vervelender is om 3 uur in de hunkemuller te staan en nog niet te vinden wat je wilquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oeh ik vind dat ronde juist het geweldige!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Tieten zijn rond, en daar hou ik niet van (billen trouwens ook niet)
Ronde vormen zijn te pretentieus.
nou volgens mij gaat het om jou mening en niet om een feit en jou mening kun je natuurlijk altijd uitleggenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jah, ik kan je moeilijk de betekenissen achter kleuren, vormen, klanken en handelswijzen uitleggen als je dat gewoon niet ziet.
Is dat niet wat ik als eerste zei, namelijk 'ik vindt'?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou volgens mij gaat het om jou mening en niet om een feit en jou mening kun je natuurlijk altijd uitleggen
Mediumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:17 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, ik was net op het vaste vrijdagavondschema overgegaan. Op net5 en vastzetten
het was al lang klaar hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:03 schreef DR34M3R het volgende:sorry dat ik ertussendoorval, discussier vooral door
uhuh, al 4 minuten....quote:
Tijd is een relatief begrip. Ligt er maar net aan wat je doet. 4 minuten hangen is een eeuwigheid. Maar voor sommige zaken is 4 minuten dan weer veeeeeeeel te kortquote:
En wat vindt Brad daar nu van?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Zo. Potentieel vriendje is een feit. *zweet van voorhoofd wis*
Goed hoor, als het maar geld oplevertquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En wat vindt Brad daar nu van?
Ja. Ochtendsexquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
Hm, zijn er ook dingen waarbij 4 minuten precies lang genoeg is?
Euh, een magnetronmaaltijd opwarmen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
Hm, zijn er ook dingen waarbij 4 minuten precies lang genoeg is?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed hoor, als het maar geld oplevert
Hm, goed punt, mijn soep doet er vier minuten over. Maar ik zet hem eigenlijk op 3:30 anders duurt het zo lang voor het weer is afgekoeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, een magnetronmaaltijd opwarmen?
Dat is pas lekker als het minstens twee uur duurt, inclusief samen douchen.quote:
...dan wordt het nachtsex. dan moet ik de wekker op 4 uur zetten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is pas lekker als het minstens twee uur duurt, inclusief samen douchen.
Wij doen het ook alleen in het weekendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
...dan wordt het nachtsex. dan moet ik de wekker op 4 uur zetten...
Yer welcomequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet goed dat ik zo laat weer hier ben..
Als ik straks weer zo vreemd droom is het jullie schuld
Dat had ik ook niet verwacht, je lijkt me te gelukkig met Brad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij doen het ook alleen in het weekend
Erg teleurstellend trouwens dat je niet op mijn andere post reageerde, het ging natuurlijk niet over MIJN potentiele vriendje
Welkom dan. Je bent nieuw? Ik heb je wel vaker gezien op fok, maar niet hier dan denk ik?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi, ik kom mn Fok horizon verbreden
Ik ben nieuw in dit topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welkom dan. Je bent nieuw? Ik heb je wel vaker gezien op fok, maar niet hier dan denk ik?
Ik dacht dat je daar al wat voor in je hoofd had? Ik blijf benieuwd hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
Hah, mailHet is pas het eerste deel, hij moet eerst weer hard zwoegen en ik moet nog steeds bedenken wat ik met Fuijkschot ga doen.
Ja, maar dat blijkt onrealistisch te zijn volgens de kenners dus nu moet ik het plot omgooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al wat voor in je hoofd had? Ik blijf benieuwd hoor.
Jammer trouwens dat de verhalen niet meer compleet op je site staan. Maar ik begrijp het wel.
Mail? PM?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijkt onrealistisch te zijn volgens de kenners dus nu moet ik het plot omgooien.
En ja, ik had de link meegestuurd met een mail naar een uitgever dus het leek me niet zo handig om het online te laten staanMaar er is wel een manier om het allemaal te lezen hoor, als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |