Huub is heiligquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja Huub is te arrogant voor woorden. En notabene de gene die het zelf erg zwaar had de eerste dagen in de Gouden kooi.
Das nou flauw, het is hier regelmatig zo OT, dan ben ik hier dus blij mijquote:
Wat is die jongen toch met een fantastisch stukje "bonding" bezig... dat wordt de favoriet van de redactie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij heeft de makers van DGK amateurs genoemd![]()
Ze is gescript door Brian om hem in ieder geval tot de stemming vriendjes te blijven met Jaapquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Natasja opvallend stil.
Respect voor je ijverigheidquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
moet ik dit anders in streamverslagen kopieren?![]()
sorry was so fanatiek bezig.
Mop dit hoort in SV.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
Nu gaat het over het personeel dat jaap geen respect voor die mensen heeft die hem er goed uit willen zien op tv.
iederen doet mee in dit gesprek.
Over die teasers.
N: amanda stond uren in een stukje bikini in de koud
Erci, ik ook en ik heb ze echt niet staan uitschelden
Jaap heeft het personeel dus uitgescholden
H: laat ik dit mee geven, ben gek dat ik je dit zeg.
dit zijn de mensen die jou op tv zetten, piss die niet af
A: je hebt het bij die gedaan en bij carlos. helemaal zwart gemaakt
jaap kan zich er niets van herinneren. drink niet meer
E: je had toen helemaal niets gedronken
A: wie ben jij dan
H: zet je masker even af
S: zij weten het, ik heb gezegd ik ga echt niet naar hem toe, hij komt maar naar mij
Hub: ja ik heb het je zelfs nog gezegd. maar je nam het niet aan
Jaap heeft de tijd nodig
Ik wil niet eens dat je met mij komt praten, neem eerst maar de tijd
Ga naar die en die en naar A.
Naar a ben ik al geweest
Amanda is boos. waarom kan je geen respect tonen voor andere mensen/
Ik had je er al uit kunnen flikkeren want je kunt niet echt zomaaar betasten
J: huh?
S: ja dat had ze kunnen doen
Oh, jij kunt je wel vinden in praatjes zoalsquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef havefun het volgende:
Ik ben Voor jaap geworden. Ik vind Huub te arrogant
Lieverd, het lijkt nu net alsof JIJ dit vind...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef petraa het volgende:
Huub komt steeds meer met dingen en dingen om te gebruiken tegen mensen. zijn munitie is op. Als iets zinloos is stopt hij ermee. Daryl vindt het knap dat jaap zich zo heeft gehouden tijdens de aanvallen van Huub. Huub maakt er een pesterij show van. Brian kijk eens naar jezelf eikel.
"Jij bent minderwaardig, en alleen goed genoeg om mij te pijpen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Oh, jij kunt je wel vinden in praatjes zoals
"als je me pijpt stem ik je er niet uit?"
Maar ze sust de boel ook niet, zovan: niet met zijn allen tegelijk óf het is nu wel genoeg. . .quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is gescript door Brian om hem in ieder geval tot de stemming vriendjes te blijven met Jaap
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:46 schreef the_undertaker het volgende:
Heeft die Darryl Eric al verraden?
Zullen we dat voorlopig even zo houden........of mis je dat gebler?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Natasja opvallend stil.
Jaap heeft zwaar last van zelfmedelijden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat is wat ik eerder schreef: die man is zo ongeïnteresseerd in andere en wil zo graag dat andere hem helpt...
Ik mis het niet, Huub maakt genoeg kabaal, maar vind het opvallend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zullen we dat voorlopig even zo houden........of mis je dat gebler?
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Jij bent minderwaardig, en alleen goed genoeg om mij te pijpen"
Oh en btw: JAAP IS GOD = niet arrogant?![]()
Dit is absoluut geen pesten inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Nee hoor, Gesprek met Jaap is veel leukerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
Nu zakelijk bespreking dat hoef ik toch ff niet te volgen ???
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
moet ik dit anders in streamverslagen kopieren?![]()
sorry was so fanatiek bezig.
De waarheid. Misschien moet Jaap dan maar eens lang deuren gaan om de waarheid te verkondigen. Als je de deur dichtsmijt dan loopt die zo door de deur heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.
Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Amanda: Ik snap echt niet dat jij met een hummer bent gekomen, je had net zo goed uit demodder kunnen komen rolllen
HAHAHAHAHA
ze zeggen hem de waarheid op een harde manier, niks mis meequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |