quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef johnbrooks het volgende:
@bendeleider
@Aangebrande-Phonix
Jongens, voor jullie zo angstig reageren, probeer het eens, een compleet nieuwe wereld zal voor jullie open gaan. Niets leuker dan wanneer je vriendin je pijpt, je wat lager likt en er dan een vingertje binnenduwt. Mja, misschien vereist het enige moed om dit te durven!
Hmm nou loop idd nog niet echt overquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hehe ik wilde iets soortgelijks plaatsen![]()
Het lijkt mij wel wat.. ik weet alleen niet of vriendlief overloopt van enthousiasme.
Ik kan hem natuurlijk aangenaam/onaangenaam verrassen tijdens de sex, maar ik wil het toch eerst ff vriendelijk vragen.
Dus; hierbij..![]()
wtf!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Ngasira het volgende:
een keer deed ik bij mijn scharrel een pinkje erin bij het pijpen en hij werd GEK geil als Boooter dus deed ik het vaker en toen wat dieper enzo en laatst heb ik een butplugje bij hem erin gedaan want ik heb een andere scharrel wel eens anaal genomen met een voorbinddildo en dat vond ik zo geil , hij lag toen op zijn rug en spoot over zichzelf heen toen hij kwam ( hij snoof poppers omdat het kennelijk toch wel pijn deed hoewel ik het best rustig deed hihihihi![]()
ik vond het echt supergeil om hem zo gek te zien worden ervan (grote gespierde gast) en hem helemaal onderdanig op zijn handen en knietjes te zien liggentoen ik hem doggy nam
![]()
In het verkeerde lichaam geboren?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef Ngasira het volgende:
een keer deed ik bij mijn scharrel een pinkje erin bij het pijpen en hij werd GEK geil als Boooter dus deed ik het vaker en toen wat dieper enzo en laatst heb ik een butplugje bij hem erin gedaan want ik heb een andere scharrel wel eens anaal genomen met een voorbinddildo en dat vond ik zo geil , hij lag toen op zijn rug en spoot over zichzelf heen toen hij kwam ( hij snoof poppers omdat het kennelijk toch wel pijn deed hoewel ik het best rustig deed hihihihi![]()
ik vond het echt supergeil om hem zo gek te zien worden ervan (grote gespierde gast) en hem helemaal onderdanig op zijn handen en knietjes te zien liggentoen ik hem doggy nam
![]()
Waardevolle bijdrage!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Staafje het volgende:
Als je poppers gebruikt gaat je anus openstaan.
Laat je dan ook niet gelijk alles stromen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Staafje het volgende:
Als je poppers gebruikt gaat je anus openstaan.
Maar je hebt toch 2 kringspieren, ook nog eentje binnenin? Lijkt me doodeng zoietsquote:Op zondag 15 april 2007 01:54 schreef Sessy het volgende:
Dan moet eerst de boel in het allerlaatste deel van je darm zitten. Als dat niet zo is, stroomt er niks gewoon puur door de vorm van je darmen. Denk ik. Tenzij poppers ook wat met de bewegingen van je darmen doen.
Achja... anders probeer je het eerst in een badkuip.quote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar je hebt toch 2 kringspieren, ook nog eentje binnenin? Lijkt me doodeng zoiets
En de grammaticaal incorrecte homofoob stapte naar voren...quote:Op zondag 15 april 2007 23:37 schreef Sodeju het volgende:
Als je als man zijnde het lekker vind iets in je kont te krijgen, ben je sowieso niet helemaal fris achter de oren lijkt me
Als je er een banaan in wil duwen dan zou ik dat ook zeggen, maar wat is er mis mee om eens uit te vinden hoe je prostaat aanvoelt? Het is toch je eigen lichaam? Ben je daar vies van? Denk je dat je dan instant-homo wordt omdat je er stiekem toch een stijve van krijgt?quote:Op zondag 15 april 2007 23:37 schreef Sodeju het volgende:
Als je als man zijnde het lekker vind iets in je kont te krijgen, ben je sowieso niet helemaal fris achter de oren lijkt me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |