50 snel, standaard carb, snelle pijp, voor de rest alles volgens mij gewoon standaard.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je 50 snel?
Met 12mm carb?
1 op 45?
Maarja, je wordt er dan ook uitgereden door snorbrommers
Leg is uit hoe je dat doet.
edit: niet hoe je eruit wordt gereden door snorretjes maar hoe je 1 op 45 rijdt, afstelling enzo
Okquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
50 snel, standaard carb, snelle pijp, voor de rest alles volgens mij gewoon standaard.
Je mag bij de meet heel mijn brommer inspecteren, want ik weet echt niet hoe mijn afstelling zit. Ik weet alleen dat als ik hem koud start, en gelijk weg wil rijden, dat hij uitvalt. Dus even warm laten lopen
Ik werd er door het snorretje alleen maar uitgereden omdat het teringhard waaide, en hij helemaal plat lag. Ik ga zo even met GPS meten, ik gok dat ik net tegen de 50 echte kilometers per uur zit.
Heb al weer ff gePBed met iemand op PF.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef fs180 het volgende:
jaman die vouten zijn echt niet om te alchnnnjen e!1einz
maar doe is een frame regelen dan:')
Gestolenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb al weer ff gePBed met iemand op PF.
Zitten alleen gare stickers op frame
En misschien kan ik er meteen ff een kickstartblok bij regelenHij doet zn brommer in onderdelen weg
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dusquote:
Denk het niet.quote:
mijn mt5 loopt nu ook 55 ik schaam me kapotquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dus
waatrom droom jij dat je een scooter hebt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Altijd volgas, asociaal voor auto's lang, motorkappen kloppen en plat voor de bocht. Bek dicht dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |